Activiteit TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser45888

Guest
Hey allemaal,

Ik had het gister met Bormsie over de activiteit van W3. Dit is ver onder nul.
Er zijn meer inactieve accounts dan actieve accounts, dan heb ik het niet alleen over 1 stam, maar over de hele wereld.

Dit is niet de eerste keer dat ik het heb gehad over inactiviteit op werelden.
Zo is er op W6 ook inactiviteit.
Ik dacht gelijk aan het geluk dat ik had gehad op W17:
ik werd opgepikt door Insomnia, een stam met ervare spelers. Ik ben altijd een gezellige speler geweest, maar had nog nooit echt op een groot account gespeeld.
Ik leerde steeds meer mensen kennen. En met een stom verhaaltje dat ik het op W4 een keer heel ver heb geschopt, kwam ik op allerlei grote accs. Ik ben nogsteeds dolenthousiast hierover, ik speel nu op 3 grote werelden, en dan op W18 ;)
Ik heb ondertussen alle skills geleerd, kan treintjes van 300 - 400MS sturen (zou 150MS moeten.. maar het truucje daarvoor werkt bij mij niet op opera:S), snipen, dodgen, enzovoorts.

De inactiviteit op steeds meer werelden is het bewijs dat hoe groter de wereld, hoe minder fun het voor de pro's is. En ik praat hier geen onzin:
Kijk naar W3: ik kan gerust zeggen dat meer dan de helft van de accs inactief is.
dan W6: hier zit de inactiviteit nog onder de helft
dan W15: hier heb je weinig inactiviteit, alleen kleine accountjes, maar dat is ook weer logisch.
W18: Natuurlijk is hier veel inactiviteit, maar er zijn atm duizenden meer spelers aan het spelen dan op bijv. W3.

op W3 zitten zo goed als geen beginners meer, netzoals op W6. op W15 zitten die er nog wel, één van de redenen dat er minder activiteit is. En op W18 is het aantal beginners een stuk groter dan het aantal ervaren spelers.
Deze beginners zijn nu nog niet zo goed, maar er zitten genoeg enthousiaste mensen tussen, die graag de skills willen leren om beter te worden. Als je deze spelers op een groot account zet, natuurlijk onder begelijding, zullen ze heel enthousiast te werk gaan. er zullen eerst dingetjes fout gaan, uiteraard. Maar binnen een maand (ruim gerekend) zal deze speler een speler op niveau zijn.

Dus het voorstel is:
Ervare spelers met een groot account nemen 1 of 2 van deze kleine, nieuwe maar enthousiaste spelers op zich.
Enkel om ze iets te leren, en ik kan je verzekeren dan 90% van deze gevallen er uiteindelijk profeit van hebben: eerst kost het meer tijd, omdat deze spelers moeten leren hoe en wat, maar als ze het eenmaal doorhebben, kunnen ze werk doen dat jij normaal altijd deed.

Hierbij is het grote voordeel dat je de opgeleide mensen op inactieve accounts kan zetten, om ze weer actief te maken.

Hoe gaat dit te werk:
- de ervare speler neemt 1 of 2 beginnende spelers op haar/zijn grote account.
- een paar inactieve accounts worden 'oefen' targets > interns.
- iemand zal de inactieve accounts besturen, en wanneer afgesproken met de hoofdspeler van een groot account, een paar aanvallen/treintjes sturen, zodat de speler in opleiding ook leert te deffen.
- Als dit over de hele wereld word gedaan, moet er een tijdelijke NAP worden gesloten tussen alle stammen/individuele spelers, zodat ik alle rust geoefent kan worden. Ik spreek hier over een tijdelijke NAP die ca. 1 maand duurt. Dit zal in principe een saaie maand worden, maar daarna heb je heel wat actieve accounts -> meer fun.

Aanmelden:
Stuur mij een PM als je een speler wil opleiden, en als je zelf opgeleid wil worden.

Voor Admins:
Met alle respect:
ik stuur dit op alle werelden waar ik zelf speel: W3,6,15,18, en ik stuur dit bij ideeën/suggesties
Ik weet dat het tegen de regels is dit ook bij de werelden te posten. De rede dat ik dit doe is dat er bij de AFs van de werelden een stuk meer ervare spelers kijken+reageren. Ik zet dit zelf ook al bij ideeën/suggesties, dus verplaatsen hoeft niet, delete het topic aub ook niet, het is voor de bestwil van TW zelf ;)

Heb je suggesties over dit idee? post het aub ff:)

Mvg, Dé mC
 

DeletedUser

Guest
Je ziet het te zwart wit.

En als je begint met zo'n NAP kan je direct de wereld afschrijven, je ontwricht alle verhoudingen...
 

DeletedUser

Guest
Dat had ik door dat je dat bedoelde.

Maar een NAP van een maand heeft een enorme invloed op alle oorlogen.
Ik hoop dat je dat inziet?
 

DeletedUser45888

Guest
Dat had ik door dat je dat bedoelde.

Maar een NAP van een maand heeft een enorme invloed op alle oorlogen.
Ik hoop dat je dat inziet?

Natuurlijk.
Maar na de NAP gaat alles net zo hard door, met MEER activiteit ;)
 

DeletedUser

Guest
Bedenk eens hoe hard een front kan worden vastgezet in een maand?
 
Reactiescore
1.730
Dan kan iedere stam gewoon lekker alle verdediging reorganiseren zodat het front met miljoenen def komt te staan waardoor je er nooit meer door heen komt. Dus slecht idee.
 

DeletedUser

Guest
Die Nap zal toch niks worden, er zal er altijd eentje beginnen waarna er eentje trug begint enz,.:(
 

DeletedUser45888

Guest
Die Nap zal toch niks worden, er zal er altijd eentje beginnen waarna er eentje trug begint enz,.:(

Zit wat in.
Maar, wat stel jij dan voor om te doen in plaats van die NAP? waardoor we toch beginners op kunnen leiden?
Want ik ga ervan uit dat zowat iedereen het wel met me eens is dat de inactiviteit echt té erg word.
 
Reactiescore
1.730
Ik kan deze vakantie wel een leuk accountje beheren. Niet te groot niet te klein :). Nu ik school heb afgesloten en over ben heb ik weer tijd zat.
 

DeletedUser

Guest
Na mijn spreken denk ik echt dan dat je echte afspraken tussen stammen moet gaan maken (die in oorlog zijn).
verder wat Mohniels all zei, (En dat is ook waar) spelers krijgen nu veel aanvallen van andere (die andere spelers die aanvallen) zijn bijna door alle defense heen dan komt dit en dan zijn ze weer bij begin af aan en bij sommige spelers wil je dat niet.... :( waar je uiteindelijk een miljoen aan troepen tegen komt.
 

DeletedUser45888

Guest
Na mijn spreken denk ik echt dan dat je echte afspraken tussen stammen moet gaan maken (die in oorlog zijn).
verder wat Mohniels all zei, (En dat is ook waar) spelers krijgen nu veel aanvallen van andere (die andere spelers die aanvallen) zijn bijna door alle defense heen dan komt dit en dan zijn ze weer bij begin af aan en bij sommige spelers wil je dat niet.... :(

Zoals ik al zei zit hier wat in.
Maar in plaats van dat te bevestigen, kom met een idee hoe we het anders kunnen doen. Daar hebben we namelijk wat aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Na mijn spreken denk ik echt dan dat je echte afspraken tussen stammen moet gaan maken (die in oorlog zijn).!!!!! :mad:

dan heb je een begin aan je plan gaan alle stammen door met oorlog (dus geen afspraken) heb je er weinig aan,
 
Reactiescore
1.730
Na mijn spreken denk ik echt dan dat je echte afspraken tussen stammen moet gaan maken (die in oorlog zijn).
verder wat Mohniels all zei, (En dat is ook waar) spelers krijgen nu veel aanvallen van andere (die andere spelers die aanvallen) zijn bijna door alle defense heen dan komt dit en dan zijn ze weer bij begin af aan en bij sommige spelers wil je dat niet.... :( waar je uiteindelijk een miljoen aan troepen tegen komt.

En als ze die miljoenen troepen tegen komen hebben ze er geen zin meer in en stoppen ze zelf. Het blijft dan gewoon een cirkel.
 

DeletedUser

Guest
daarbij na een maand heeft iedereen weer zat edels dus de meeste gaan wel wat kleine dorpjes edelen (circa 200/1000 p) die dorpen zijn van beginnende spelers (noobjes)
 

DeletedUser45888

Guest
Na mijn spreken denk ik echt dan dat je echte afspraken tussen stammen moet gaan maken (die in oorlog zijn).!!!!! :mad:

dan heb je een begin aan je plan gaan alle stammen door met oorlog (dus geen afspraken) heb je er weinig aan,

Helemaal mee eens.
Maar of de spelers oorlog hebben of niet, iedereen is het eens over het feit dat er te weinig activiteit is.
Dit is mijn voorstel, en ik sta open voor veranderingen, dit is dus een mooie verbetering.

Ik heb niks aan mensen die enkel zeggen dat ze het er niet mee eens zijn zonder het te beargumenteren. Post dan niet aub.
 

DeletedUser

Guest
Noobjes moeten er ook zijn :)

En waarom gaan die noobs niet de inactieve accounts beheren om zo tegen elkaar rustig wat te oefenen binnen één stam, zodat de rest van de wereld er niet voor moet worden stilgelegd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan