acount gezogt ( geen co ik heb geen acount op w20)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53396

Guest
Als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen.
Of als de mods hier actief worden.
Beide zijn gelijk aan nooit :D
 

DeletedUser

Guest
Ok, het ergste vind ik dan nog dat ze zichzelf op deze wereld voorstellen...
 

DeletedUser

Guest
Ik ook maar omdat jelle boos was deed ik het niet meer :( nu doet hij het zelf :eek:

Noem me maar Maurice ;). Het was geloof ik meer dat op een gegeven moment het onderwerp compleet naar de achtergrond verdreven was en het enkel nog ging over spelfouten destijds. Dat vond ik dan weer overdreven :D. Af en toe een spelfout vind ik geen probleem op een game-propagandaforum met veel jonge gebruikers. Maar sommige spelfouten zijn zo belachelijk, dat ik me serieus afvraag of de makers er van ooit de basisschool hebben afgerond :p. Dan schroom ik niet daar commentaar op te leveren. :).
 

DeletedUser

Guest
Noem me maar Maurice ;). Het was geloof ik meer dat op een gegeven moment het onderwerp compleet naar de achtergrond verdreven was en het enkel nog ging over spelfouten destijds. Dat vond ik dan weer overdreven :D. Af en toe een spelfout vind ik geen probleem op een game-propagandaforum met veel jonge gebruikers. Maar sommige spelfouten zijn zo belachelijk, dat ik me serieus afvraag of de makers er van ooit de basisschool hebben afgerond :p. Dan schroom ik niet daar commentaar op te leveren. :).

Onlangs was er een programma op vt4 (de eerste aflevering van een nieuwe serie geloof ik), waar het stikte van de dt fouten. Toch wel lachen XD

Mijn mening: Een normale Nederlandse zin op dit forum vergt slechts een minimale inspanning, maak er dus ook wat van!
 

DeletedUser40402

Guest
Onlangs was er een programma op vt4 (de eerste aflevering van een nieuwe serie geloof ik), waar het stikte van de dt fouten. Toch wel lachen XD

Mijn mening: Een normale Nederlandse zin op dit forum vergt slechts een minimale inspanning, maak er dus ook wat van!

Wat ik ook kan haten is wanneer ik ondertitels van een film download en die dan vol fouten staat :p
 

DeletedUser24056

Guest
Onlangs was er een programma op vt4 (de eerste aflevering van een nieuwe serie geloof ik), waar het stikte van de dt fouten. Toch wel lachen XD

Mijn mening: Een normale Nederlandse zin op dit forum vergt slechts een minimale inspanning, maak er dus ook wat van!

Ben ik met je eens, maar niet iedereen heeft het geluk om te kunnen omgaan met woorden en spelling. Waardoor ik sommige boodschapjes wel kan accepteren, maar als in ieder woord minimaal twee spelfouten gemaakt worden en het woord 'de' geeneens goed gespeld wordt, kan ik toch ook behoorlijk chagrijnig worden.

Wat ik ook kan haten is wanneer ik ondertitels van een film download en die dan vol fouten staat :p

Om je dood aan te ergeren is het.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik ook kan haten is wanneer ik ondertitels van een film download en die dan vol fouten staat :p

Ik vind het erger als ik een filmpje download en ik niet de juiste ondertiteling vind die gelijkloopt met de film. Gelukkig vind je daarna meestal een goede versie, en eenmaal je dan naar het filmpje in goede kwaliteit kan kijken ben je helemaal in je nopjes. =)
 

DeletedUser

Guest
Noem me maar Maurice ;). Het was geloof ik meer dat op een gegeven moment het onderwerp compleet naar de achtergrond verdreven was en het enkel nog ging over spelfouten destijds. Dat vond ik dan weer overdreven :D. Af en toe een spelfout vind ik geen probleem op een game-propagandaforum met veel jonge gebruikers. Maar sommige spelfouten zijn zo belachelijk, dat ik me serieus afvraag of de makers er van ooit de basisschool hebben afgerond :p. Dan schroom ik niet daar commentaar op te leveren. :).

Is dit een vrijbrief om weer een spellingsnazi uit te hangen? :D

Mijn mening: Een normale Nederlandse zin op dit forum vergt slechts een minimale inspanning, maak er dus ook wat van!

Helemaal mee eens!

Wat ik ook kan haten is wanneer ik ondertitels van een film download en die dan vol fouten staat :p

x3 Engelse subs, daar staan vrij weinig fouten in (en ik kijk vrij weinig films :p)

Ben ik met je eens, maar niet iedereen heeft het geluk om te kunnen omgaan met woorden en spelling.

Daarom verbeteren we ze, zodat zij ook nog wat op kunnen steken!
 

DeletedUser40402

Guest
Is dit een vrijbrief om weer een spellingsnazi uit te hangen? :D



Helemaal mee eens!



x3 Engelse subs, daar staan vrij weinig fouten in (en ik kijk vrij weinig films :p)



Daarom verbeteren we ze, zodat zij ook nog wat op kunnen steken!

Waarom zou je engelse subs downloaden? :p
 

DeletedUser

Guest
1. Dan krijg je geen klote vertaling (Fuck off - Neuk je weg (ja, echt gezien -,-))
2. Het is veel makkelijker te volgen,
3. Ik luister liever, maar als ik dan iets niet goed verstaan heb (door 'achtergrondgeluid' of de acteur is moe en praat wat onduidelijk ofzo (nee, niet zo'n soort film, een actiefilm bijv -,-') kan ik snel ff in de subs kijken :)
 

DeletedUser40402

Guest
Ofwel zijn het nederlandse, ofwel geen :p mja, laatste tijd is het vooral series die ik bekijk en daarvoor is er een ownage site genaamd bierdopje :D Die heeft echt alles, meestal zelf de tvrip, dvdrip en brrip :p
 

DeletedUser

Guest
Voor mij maakt het niet uit of het engels of Nederlandse zijn, zolang ik er heb.
Het geluid van mijn laptop kan immers niet zo luid, vandaar.
 

DeletedUser

Guest
Voor mij maakt het niet uit of het engels of Nederlandse zijn, zolang ik er heb.
Het geluid van mijn laptop kan immers niet zo luid, vandaar.

Geluid is voor mij essentieel. Heb een externe geluidskaart op mijn laptop aangesloten, die elke slecht kutformaat geluidskwaliteit, speciaal die in films/games opkalefatert naar 5.1 3d sound :p. Als je een koptelefoon op hebt en er stijgt in de film ergens 'achter je beeld' een vliegtuig op dan hoor je dat precies zo, is echt heerlijk, en maakt elke film letterlijk veel boeiender om te volgen :).

Ik heb meestal geen ondertitelingen, en anders in het Engels, de eerste film zonder Nederlandse ondertiteling was even wennen, maar op een gegeven ogenblik merk je het niet eens meer, en mocht je er echt moeite mee hebben dan maken de Engelse ondertitelingen ook veel duidelijk:).
 

DeletedUser

Guest
Dit is wel heel off topic :p
Ook al is het nooit echt een topic geweest.
Waar blijven die mods? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan