acount gezogt ( geen co ik heb geen acount op w20)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit is wel heel off topic :p
Ook al is het nooit echt een topic geweest.
Waar blijven die mods? :confused:

Vroeger toen ik klein was hield ik van kleien. Ik kleide de gekste dingen, van ganzen en koeien tot korsetten en zweepjes.
Mijn familie vond het maar niets, die hielden meer van playmobiel en ik vraag me af wat nou precies offtopic is in een topic dat er niet zijn mag daarom lul ik met steeds minder, interpunctie, maar een heel eind weg over muziek-films-bladiebla en playmobiel en zo en ik heb trek. :)
 

DeletedUser

Guest
Geluid is voor mij essentieel. Heb een externe geluidskaart op mijn laptop aangesloten, die elke slecht kutformaat geluidskwaliteit, speciaal die in films/games opkalefatert naar 5.1 3d sound :p. Als je een koptelefoon op hebt en er stijgt in de film ergens 'achter je beeld' een vliegtuig op dan hoor je dat precies zo, is echt heerlijk, en maakt elke film letterlijk veel boeiender om te volgen :).

Ik heb meestal geen ondertitelingen, en anders in het Engels, de eerste film zonder Nederlandse ondertiteling was even wennen, maar op een gegeven ogenblik merk je het niet eens meer, en mocht je er echt moeite mee hebben dan maken de Engelse ondertitelingen ook veel duidelijk:).

Of mij maakt geluid niet zo enorm veel uit of ik heb gewoon een goed geluidssysteem in mijn laptop zitten, want ik stoor me nooit aan slechte kwaliteit. Dat geldt voor zowel speakers als mijn 7,95 euro Hema koptelefoon :D

Over de ondertitelingen heb je helemaal gelijk, ik vraag me soms ook af of ik nu eigk. met Nederlandse subs of Engelse zit te kijken :p
Wat ik ook haat is subs die dan elk geluid hebben, dat je in de ondertiteling krijgt te staan dat de banden piepen, of dat iemand kreunt van de pijn ofzo. Akelig -,-
 

DeletedUser53396

Guest
Of mij maakt geluid niet zo enorm veel uit of ik heb gewoon een goed geluidssysteem in mijn laptop zitten, want ik stoor me nooit aan slechte kwaliteit. Dat geldt voor zowel speakers als mijn 7,95 euro Hema koptelefoon :D

Over de ondertitelingen heb je helemaal gelijk, ik vraag me soms ook af of ik nu eigk. met Nederlandse subs of Engelse zit te kijken :p
Wat ik ook haat is subs die dan elk geluid hebben, dat je in de ondertiteling krijgt te staan dat de banden piepen, of dat iemand kreunt van de pijn ofzo. Akelig -,-

We gaan een beetje off-topic (als die al een topic te noemen was).
Van iemand die een account zoekt naar Nederlandse ondertiteling in een film :D
 

DeletedUser

Guest
Of mij maakt geluid niet zo enorm veel uit of ik heb gewoon een goed geluidssysteem in mijn laptop zitten, want ik stoor me nooit aan slechte kwaliteit. Dat geldt voor zowel speakers als mijn 7,95 euro Hema koptelefoon :D

Over de ondertitelingen heb je helemaal gelijk, ik vraag me soms ook af of ik nu eigk. met Nederlandse subs of Engelse zit te kijken :p
Wat ik ook haat is subs die dan elk geluid hebben, dat je in de ondertiteling krijgt te staan dat de banden piepen, of dat iemand kreunt van de pijn ofzo. Akelig -,-

Oja XD. Is wel leuk voor hardhorende en dove mensen op zich :). Voor de normale kijker is het afhankelijk van de spacecake die je gegeten hebt ofwel hilarisch of om te huilen :p.
 

DeletedUser

Guest
We gaan een beetje off-topic (als die al een topic te noemen was).
Van iemand die een account zoekt naar Nederlandse ondertiteling in een film :D

Tis een gave, ik weet het.

Oja XD. Is wel leuk voor hardhorende en dove mensen op zich :). Voor de normale kijker is het afhankelijk van de spacecake die je gegeten hebt ofwel hilarisch of om te huilen :p.

Ja ok, dat snap ik ook wel. Maar zeg dat dan even van tevoren :p
 
Reactiescore
57
Hallo beste spelers

ik zoek een acount waar ik op kan spelen
ik ben een beeteje ervaren op w9
ik had op w20 gespeelt maar ben geedelt :(
Dit moet je invullen
Naam:
Ervaring:
Waneer begonnen:
je stats:
je punten
je rang
je stam
hvl dorpen
hoopelijk vind ik snel een acount

Nog steeds op zoek ? :p
Oud topic trouwens :p
 

DeletedUser55462

Guest
Pff
Hij kan dit beter zelf invullen
je had toch eerst zo'n Mario plaatje? XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan