[Speeltopic] Achtung die Kurve

DeletedUser65921

Guest
Dat lag aan die stomme site, sorry daarvoor, maar kon er niet veel aan doen.
 

DeletedUser24056

Guest
ik verneukte het de eerste rondes natuurlijk compleet waardoor ik gewoon een teringeind achterstond. Niet meer in kunnen halen zeker omdat ik tegen het einde opnieuw begon te brassen.
 

DeletedUser

Guest
Poule B:
Iceje, Nonkeljos, Speeder., Flexibility.

Kunnen jullie vandaag?
 

DeletedUser13565

Guest
Geef even online tijden aan allemaal. of maak een skype chat aan ofzo.
 

DeletedUser13565

Guest
4d9990c581.jpg


Ik wil graag jullie reacties nog, 4/6/8 mensen door?
Zes is het meest logische, maar een game met 3 is niet zo handig gezien het nogal teamen is dus dan een finale van zes.

@ Andere poules, Jullie krijgen nu tot 't weekend na de kerstdagen wel om de rest te spelen.

Ik wil dat het vanavond gespeeld is anders bestaat de finale uit Yube, Quechua, Predator en Bappos. En dan ben 'k nog soepel.
 

DeletedUser

Guest
Ja gast ik kan in principe bijna altijd maar die anderen tonen echt 0,0 initiatief.
 

DeletedUser

Guest
Oke dan spelen we vanavond en wie er niet is heeft pech.

Ik kan hele avond, 21u doen we als basistijd, kun je dan niet geef dan een andere tijd aan.
 
Reactiescore
1.577
Ice Scream en Nonkel zijn door. Speeder hele dag niet gezien, straks kunnen Flex en ik niet meer dus we speelden zonder hem.

Ice: 22
Nonkel: 20
Flex: 6
 
Reactiescore
1.381
Speeder. was er vanochtend maar heeft geen reactie gekregen, enkel van Davey (weet niet wie 't op af is?). Daarna komt de andere Tim online (ook geen idee wie af is) en beslist dat 'we' om 20uur spelen. Bang voor hun eigen plekkie want 'straks kunnen Flex en ik niet meer dus we speelden zonder hem'. Ben benieuwd dat als ik vanochtend het besluit had genomen om met Davey te spelen om 12uur, dat de andere 2 dan uitgeschakeld waren.

Maar goed, ik ben er nu. Snap dat als het opnieuw gespeeld gaat worden het compleet anders (kan) gaat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Mij ook best om opnieuw te spelen maar weet niet wat Q daar van gaat vinden.
 
Reactiescore
1.577
Speeder. was er vanochtend maar heeft geen reactie gekregen, enkel van Davey (weet niet wie 't op af is?). Daarna komt de andere Tim online (ook geen idee wie af is) en beslist dat 'we' om 20uur spelen. Bang voor hun eigen plekkie want 'straks kunnen Flex en ik niet meer dus we speelden zonder hem'. Ben benieuwd dat als ik vanochtend het besluit had genomen om met Davey te spelen om 12uur, dat de andere 2 dan uitgeschakeld waren.

Maar goed, ik ben er nu. Snap dat als het opnieuw gespeeld gaat worden het compleet anders (kan) gaat.

Je begrijpt dat het eerlijker is om met drie te spelen als er drie mensen kunnen.
 

DeletedUser13565

Guest
Nou, in principe kunnen jullie beter met zijn drieën opnieuw spelen ja.

Flexy is al uitgeschakeld. Speeder toonde meer dan gemiddeld initiatief lijkt me fair om met hem nog eens te spelen. Als Speeder vanavond niet meer was komen opdagen was het anders geweest, dan had ik geen andere beslissing kunnen nemen dan deze te laten tellen.

Succes
 

DeletedUser

Guest
20-12-8
Was dit het niet? Nonkel en ik in ieder geval door.

E: jullie hebben al gepost :D
 
Bovenaan