[Speeltopic] Achtung die Kurve

DeletedUser13565

Guest
Oh ik kan vandaag. Ben nu even weg, rest van de middag (avond) ben ik er.
Meld even op skype als je er bent.

(Slaro, The Winger, Yube)
 

DeletedUser

Guest
Nu kan ik niet meer, was er de hele tijd. Heel misschien vanavond laat nog maar dat denk ik niet. Morgen kan the winger niet zei hij doordeweeks kan ik niet.
 

DeletedUser13565

Guest
Tjeerd was er niet inderdaad. Ik ben nu online voorlopig meld op skype ff als je er toch bent.
 

DeletedUser

Guest
Dit noem ik een beetje onzin zo?

Ik ben er maandagochtend niet, middag gok ik wel. Verder lijkt het mij beter als je wat meer tijden geeft.

Dinsdag kan ik ook, zondag tot een uur of 2-3 kan ik ook, woensdag overdag ook wel. Kerst ben ik er niet.

Wat een saaie hater ben jij zeg. Ik zeg bewust geen tijden en daar geef ik de reden voor dat ik er de hele dag ben. Het maakt mij dus niet uit en ik pas me aan aan de andere 3. Overige dagen gaan voor mij gewoon lastig worden, want het is nou eenmaal kerst en dan doe ik dingen. Sorry? Anyway, jij geeft aan in de middag te kunnen en de andere gaf aan dat hij de hele dag kan. Rukurt geeft geen tegengas dus ik stel bij deze voor 14:00 maandagmiddag.

EN @ Rukurt: Jouw probleem is dat je te infantiel bent om te zeggen wanneer je kunt. Dan gaat het zeker nooit lukken :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Leuk dat we dus gewoon op Skype afspraken proberen te maken maar dat jij gewoon niet komt.
 

DeletedUser

Guest
Wel eerst haten maar niet eerst zelf wat zeggen vind ik dan alsnog een beetje jammer.

Maargoed, we shall see!
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat hij er niet is. Hij gaf aan aanwezig te zijn....
 

DeletedUser65921

Guest
Oh sorry was naar een film aan het kijken, er was toch niks afgesproken?
 

DeletedUser

Guest
Nou ja jij zei dat je er de hele maandag was dus wij wilden vanavond spelen maar jij was er niet. Morgenavond proberen we het weer.
 

DeletedUser65921

Guest
Nou ja jij zei dat je er de hele maandag was dus wij wilden vanavond spelen maar jij was er niet. Morgenavond proberen we het weer.

Ik ben hele dagen thuis, moet het gewoon op voorhand weten dat ik het in plan tussen studeren enzo :p
Maar ja foutje met skype dus.
 

DeletedUser13565

Guest
4d9990c581.jpg


Ik wil graag jullie reacties nog, 4/6/8 mensen door?
Zes is het meest logische, maar een game met 3 is niet zo handig gezien het nogal teamen is dus dan een finale van zes.

@ Andere poules, Jullie krijgen nu tot 't weekend na de kerstdagen wel om de rest te spelen.
 
Reactiescore
1.383
Finale met 6 vind ik wel prima, 4 het leukste maar dan had er ergens nog een extra ronde bij gemoeten denk ik ipv nu alleen maar de 1e en de beste 2e door te laten gaan. Gefeliciteerd trouwens.
 

DeletedUser

Guest
Nou de eerste pot die ik win dit toernooi werd tijd :)

Was even naar dat ik SD als toetsen had ipv de pijltjes zeker met Bappos en Rukurt als tegenstanders maar het viel gelukkig goed.
 

DeletedUser65921

Guest
Goed begonnen, maar dat eind kon niet veel slechter :eek:
3x op rij 0 :eek:
 
Bovenaan