[Inschrijftopic] Achtung die Kurve: Kampioenen der FFA

Reactiescore
1.383
Goedemiddag medeforumganger,

Uit glorietijden doet het spel herrijzen, de uil van minerva is tevens neergedaald over de nieuwe generatie der forumgangers. Echter is het te gemakkelijk om in dit globale, multipolaire forum van vandaag nog in termen als nieuw versus oud te denken. Ik maak u graag enthousiast voor een prachtig en eenvoudig maar o zo'n skillvol spel. Om die reden, de terugkomst van één van forums' grootste competities ooit:

ACHTUNG DIE KURVE FFA
1605100765781.png



Goed. Een team toernooi zou leuker zijn maar dat is niet meer mogelijk gezien achtung ons niet toe laat om een premium te kopen voor hun verouderde spel (vergeleken met hier haast de omgekeerde wereld?). Om die reden een 1 tegen 1 toernooi, zonder speciale boosts en de map scaled naar 2 pers. map. Interesse? Schrijf u in.

Ik denk dat we bij weinig belangstelling kunnen gaan voor poules van 3, waarbij er middels poulefase 1 door gaat en vervolgens knockout richting finale. Bij veel belangstelling datzelfde concept voor poules van 4 en 2 die door gaan per poule.

Groet,
Spieder
 
Reactiescore
1.383
10 inzendingen nu daar kunnen we precies helemaal niks mee haha graag in meervoud van 3 of 4 oke? inschrijving sluit op 15 november 23:59!!!!
 

Deleted User - 487976997

Guest
Als jij niet meedoet zitten we op 3x3 ze noemen me ook wel de probleemoplosser?
 
Bovenaan