Account verwijderd?

Reactiescore
0
tot 5/6 jaar geleden speelde ik tribalwars, nu ik probeer in te loggen lijkt het account niet meer te bestaan.

Ik weet nog wel onder welke naam en email ik heb gebruikt.

Na even googlen lijken accounts met PP gewoon te moeten blijven bestaan en had wel een paar duizend PP als ik het me goed herinner.

Wellicht kan dit nog verholpen worden of er even naar worden gekeken? (naam Thinkflea)
 
Laatst bewerkt:
Solution
Beste is inderdaad om even een supportje in te schieten.
Volgensmij was het na 5 jaar zonder loggen dat je account verviel om de boel een beetje op te schonen dus vermoed dat dit gebeurt is.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Tijdje terug zijn alle ingame accounts die niet gekoppeld waren aan een AF account verwijderd volgens mij. Die moest je dan verifieren via email etc etc

Account zal dus weldegelijk gewoon verwijderd zijn
 
Reactiescore
1.383
het is werkelijk te schandalig voor woorden jaap. je hebt hier geld op staan, de bv inno oid is niet failliet en in principe zou je deze rechtszaak moeten kunnen winnen. mocht je hulp nodig hebben van een strafrechtadvocaat dan moet je niet bij mij zijn.
 
Reactiescore
2.489
Helaas zijn we sinds de GDPR regelgeving genoodzaakt accounts met langdurige inactiviteit te verwijderen.

Voordat we een account wissen worden er normaalgesproken wel een aantal mails naar je uitgestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Helaas zijn we sinds de GDPR regelgeving genoodzaakt accounts met langdurige activiteit te verwijderen.

Voordat we een account wissen worden er normaalgesproken wel een aantal mails naar je uitgestuurd.
Helaas zijn we sinds de GDPR regelgeving genoodzaakt accounts met langdurige activiteit te verwijderen.

Uhm met langdurige activiteit? Foutje?
 
Reactiescore
2.489
Inactiviteit natuurlijk :)
 
Bovenaan