account veranderen

DeletedUser64491

Guest
ik wil van speler A naar speler B gaan maar wil ook nog soms op speler A

kan dit???
 

DeletedUser57892

Guest
Speler A moet op delete of je moet een nieuwe speler op A zoeken. Ik kies meestal voor het laatste, zoek in je contacten en er is vast wel iemand die een weekje 1 a 2 voor je kan spelen en dat dan daarna de vv terug gaat naar speler B ;)
 

DeletedUser61042

Guest
Speler A moet op delete of je moet een nieuwe speler op A zoeken. Ik kies meestal voor het laatste, zoek in je contacten en er is vast wel iemand die een weekje 1 a 2 voor je kan spelen en dat dan daarna de vv terug gaat naar speler B ;)

Dat mag niet speler B mag niet de vv krijgen van speler A dat is doorspelen via de vv is een overtreden van de regels.
 

DeletedUser57892

Guest
Maar als de email van speler a bij die andere speler staat, is dat niet doorspelen. Dat is gewoon stoppen op het account en dan de vv terug geven. Je kan het zien als 2 weken proef tijd op het account.
 

DeletedUser60138

Guest
Maar als de email van speler a bij die andere speler staat, is dat niet doorspelen. Dat is gewoon stoppen op het account en dan de vv terug geven. Je kan het zien als 2 weken proef tijd op het account.

Het is tegen de regels. Het gaat er niet om op wiens mailadres een account staat, maar wie erop speelt of de vv doet. Als spelers zulke constructies gebruiken om de regels te omzeilen dan overtreden ze die regels en kunnen ze geband worden.
 

DeletedUser57892

Guest
Ik weet dat het tegen de regels is, maar dat kan je niet zien als game moderator. Als er een nieuwe speler 2 a 3 weken op speelt en daarna de VV terug geeft aan de oorspronkelijke speler op het nieuwe account. Dat is inderdaad omzeilen van de overtreding.
 
Bovenaan