Account van Wereld 56

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Uitslag
De jury is eruit, de beslissing is genomen en we hebben onze winnaars! We hebben mogen genieten van 12 inzendingen. De beoordeling is los van elkaar gedaan en het gemiddelde punt is genomen als uitslag. De winnaars zijn:
1. The Alcoholic Dream krijgt 1500 Premium Punten
2. Exact. krijgt
1000 Premium Punten
3. Zeraniti krijgt
500 Premium Punten
4. Alcoholic Unicorns. krijgt
250 Premium Punten

Wij willen de winnaars feliciteren met de gewonnen prijs, en ook de andere deelnemers bedanken voor het mee doen. De prijzen worden in deze dagen overgemaakt naar het desbetreffende account.

Voor de geïnteresseerde, dit is de precieze uitslag:
c2961a3929ba7e1883ed89c73e70bee0.png
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben erg benieuwd naar de beweegredenen van de rates van Duckje, gezien deze vaak haaks op die van de andere 2 zijn.
 
Reactiescore
2.303
Triesten debiel.
 
Reactiescore
2.489
Zo ver 'off' zijn mijn cijfers niet. Ik heb zojuist even de afwijking berekend van al onze cijfers.

Afwijking van het gemiddelde voor Duckje: 1.902 punten
Afwijking van het gemiddelde voor Pimsie. 1.242 punten
Afwijking van het gemiddelde voor Hopeful: 1.986 punten.

Mijn punten liggen dus dichter bij het gemiddelde van die van hopeful ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Niks van aantrekken Duckje, ze dachten met vriendjespolitiek makkelijk te scoren :eek:
 

Deleted User - 2242732

Guest
"Wie op de meest creatieve en leuke manier zijn account presenteert, wint! ( bekijk )"

yh right, Alcoholic dream en unicorns presenteren precies op dezelfde manier maar belanden op 1 & 9
Moeten hier niet veel meer over zeggen lijkt me.
Haters gonna hate
 

DeletedUser74005

Guest
"Wie op de meest creatieve en leuke manier zijn account presenteert, wint! ( bekijk )"

yh right, Alcoholic dream en unicorns presenteren precies op dezelfde manier maar belanden op 1 & 9
Moeten hier niet veel meer over zeggen lijkt me.
Haters gonna hate

Die van The Alcoholic Dream was wel een stuk uitgebreider en zag er netter uit :p Al waren ze allebei wel mooi, maar naar mijn mening is TAD toch wel de terechte winnaar.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Begrijp me niet verkeerd ik vind die van alcoholic dream & exact ook een stuk beter dan die van Jannick ;)
Ik vind TAD ook 100% de terechte winnaar.

Mij gaat het niet om die plaats of ranking, maar ik vind het gewoon flauw als iemand z'n tijd in een post stopt dat hij dan niet eens objectief kan behandeld worden.

Maar om nu bv die presentatie van pierre de pieter (met alle respect voor de speler, maar hij vertelt gewoon wie hij is & over de geschiedenis van zijn account zonder enige vorm van creativiteit op een vrij saaie manier) hoger te zetten dan ons account... Komop.

Dit is gewoon haten op ons account en prins pils.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70854

Guest
Maar om nu bv die presentatie van pierre de pieter (met alle respect voor de speler, maar hij vertelt gewoon wie hij is & over de geschiedenis van zijn account zonder enige vorm van creativiteit op een vrij saaie manier) hoger te zetten dan ons account... Komop.

Pierre THE pieter... Blijkbaar waren er toch wel mensen die het wel leuk vonden... Misschien moet je de tekst eens beter lezen en dan begrijp je misschien de humor en bedoeling erachter...

Maar hoe dan ook, ik heb ook niets gewonnen dus het haalt toch niets uit...

Groetjes
X
 

DeletedUser68252

Guest
Pierre THE pieter... Blijkbaar waren er toch wel mensen die het wel leuk vonden... Misschien moet je de tekst eens beter lezen en dan begrijp je misschien de humor en bedoeling erachter...

Maar hoe dan ook, ik heb ook niets gewonnen dus het haalt toch niets uit...

Groetjes
X

Het gaat ons niet om het winnen, dit is ook helemaal niet de reden dat we dit aankaarten. Deze contest en het meedoen eraan heeft voor ons als voornamelijk doel het actiever maken van dit algemeen forum gezien dit bijdraagt aan een leukere wereld ervaring voor ons. Daarnaast hebben we ontzettend veel lol gehad in het samen stellen van onze post gezien aardig wat oudere herinneringen zijn opgehaald gezien wij al zolang samen spelen. Als we meedoen aan een contest als deze verwachten we echter wel dat een jury lid en al helemaal een persoon met een voorbeeld functie zoals onze community manager de accounts integer kan beoordelen, en dan is het heel apart dat wij zowel Alcoholic als Prins Pils een hoge score halen bij Pimsie en Hopeful, maar dit met Duckje ineens 7 plaatsen (Een van de grootste verschillen in de hele uitslag samen met The american sniper welke ook van hem komt) verschilt. Schandalig dat een community manager dit schijnbaar niet kan en een persoonlijke beoordeling erop na laat, om vervolgens er nog eens omheen te draaien als er naar een reden gevraagd word waarom zijn ratings zo verschillen.
 
Reactiescore
656
Die van The Alcoholic Dream was wel een stuk uitgebreider en zag er netter uit :p Al waren ze allebei wel mooi, maar naar mijn mening is TAD toch wel de terechte winnaar.

Die van tad was sowieso beter. Leuker opgezet etc., maar neemt niet weg dat zonder mijn post hun zo'n post niet hadden gemaakt.

De 'creativiteit' ligt dan zeker wel in mijn hoek.

Daarnaast is bij Prins Pils en AU beide het verschil TE groot.
AU: 2 | 2 | 9
PP: 3 | 4 | 10

En niks tegen andere posts, maar sommige die hierdoor hoger staan vind ik niet terecht als je kijkt naar creativiteit en inzet.
 

DeletedUser61134

Guest
Duckje heeft Ego ook als 1 van zijn beoordelingspunten denk ik.
Verloor je veel punten op Jannick :p
 
Reactiescore
2.303
Moeten we een nieuw topic openen ervoor dan?
 
Reactiescore
656
Duckje heeft Ego ook als 1 van zijn beoordelingspunten denk ik.
Verloor je veel punten op Jannick :p

Serieuze opmerking van jou laat nog steeds op zich wachten.
We houden hoop Rebecca!
 

DeletedUser61134

Guest
Serieuze opmerking van jou laat nog steeds op zich wachten.
We houden hoop Rebecca!

Waar moet ik serieus op reageren? :eek:
Enige wat jullie doen is drammen op wat jullie vinden.
Duckje houdt overduidelijk gewoon van klassiek en met droge humor.

Als iemand eens wat te melden heeft waar ik niet bij denk van: "Oh god, deze arme simpele ziel" dan kan ik best serieus zijn :eek:
 
Bovenaan