Account van Wereld 56

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Account van Wereld 56
Beste spelers en speelsters van Wereld 56,

Vandaag is het tijd voor een nieuw contest op het forum. Wereld 56 is nu een paar weekjes bezig en het is tijd om jezelf te presenteren aan de rest van de wereld! Is jouw account het account van wereld 56?

De bedoeling
Het doel van de wedstrijd is dat jij, jouw account presenteert aan de rest van de wereld. Nu zal je misschien denken, de accounts in de top 5 zijn toch de accounts van de wereld. Dat is niet het doel, je moet je account presenteren door middel van creativiteit. Wie op de meest creatieve en leuke manier zijn account presenteert, wint! ( bekijk )

Wat kan ik winnen?
De prijsverdeling is als volgt:
  1. De nummer 1 krijgt 1500 Premium Punten
  2. De nummer 2 krijgt 1000 Premium Punten
  3. De nummer 3 krijgt 500 Premium Punten
  4. De nummer 4 krijgt 250 Premium Punten
Jury
Er moeten natuurlijk mensen zijn die de ingezonden posts gaan beoordelen. Dit zijn:
- Pim (Pimsie.)
- Duncan (Hopeful)
- Duckje

Hoe gaat het te werk?
De komende 2 weken krijgen jullie de tijd je account te presenteren. Dit doe je door middel van een post te maken in dit topic. Vermeld hierbij duidelijk je IG naam. Na deze 2 weken gaat de jury beoordelen welk account zichzelf het account van wereld 56 mag noemen en de prijs kan komen ophalen.

Andere eisen
Verder heb ik nog een paar kleine eisen waar je post aan moet voldoen.
- Je account moet wereld 56 spelen.
- Je inzending moet serieus zijn.
- Het taalgebruik moet voldoen aan de standaard eisen van het forum.

Ik wens iedereen succes, vergeet niet het topic te promoten in je skype groepen, laten we er met zijn allen een mooi topic van maken!

Mogen de beste winnen.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Gereserveerd: Uitslag

Uitslag
De jury is eruit, de beslissing is genomen en we hebben onze winnaars! We hebben mogen genieten van 12 inzendingen. De beoordeling is los van elkaar gedaan en het gemiddelde punt is genomen als uitslag. De winnaars zijn:
1. The Alcoholic Dream krijgt 1500 Premium Punten
2. Exact. krijgt
1000 Premium Punten
3. Zeraniti krijgt
500 Premium Punten
4. Alcoholic Unicorns. krijgt
250 Premium Punten

Wij willen de winnaars feliciteren met de gewonnen prijs, en ook de andere deelnemers bedanken voor het mee doen. De prijzen worden in deze dagen overgemaakt naar het desbetreffende account.

Voor de geïnteresseerde, dit is de precieze uitslag:
c2961a3929ba7e1883ed89c73e70bee0.png
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Als er genoeg inzendingen komen verdubbel ik de prijzen, omdat ik een goede jongen ben. Ook zullen de nummer 3 en 4 dan een prijs krijgen. (Genoeg zal 10+ zijn)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Ik hoop dat dit een groter succes worden dan mijn poging van een paar maanden terug!
 

DeletedUser78303

Guest
Man man man, door dit soort topics besteed ik teveel tijd aan tw. Nu moet ik weer een heel betoog schrijven waarom de overwinning aan mijn account toebehoort :mad:
Stiekem doe ik het vol divertissement, maar dat is geheim
 

Deleted User - 487871837

Guest
degene die mij de meeste pp stuurt of likes geeft wint kusjes
 

Deleted User - 2242732

Guest
Hopen dat iedereen wat moeite doet, maakt dit AF des te leuker voor iedereen / actiever :)
super initiatief.
 

DeletedUser66265

Guest
Als er nou ingesteld wordt dat meerdere personen hun account mogen promoten wordt het direct al een stuk actiever hier.
 

DeletedUser74650

Guest
Beste Forumlezende medespelers en de niet te vergeten jury,

Voordat wij het AF gaan proberen te verreiken met onze vrijwel zelden weergegeven ophemeling van het account GruttePi3r willen wij graag eerst een woordje kwijt over de wereld überhaupt. Wereld 56 de wereld die werd gestemd door de meerderheid na de binnengekomen suggestie van @Leaving Behind. De wereld die van het begin af aan werd overruled door PP smijtende pubers die de skills liever proberen te kopen dan te leren. De wereld die door 50% van de gestarte spelers werd gebruikt door PP sparende pubers die liever 6 werelden PP sparen om ze daarna achteloos achter over te drukken voor grondstoffen die makkelijk gefarmed hadden kunnen worden. De wereld die menig veteraan weer weet te verbazen door de veranderde spel instellingen, de spelers die nog hun PP moest kopen via wallie cards om hun account te kunnen upgraden tot een Premium account. De wereld die door 2 spelers in de records gekomen is vanwege een vroege ban van drie dagen.

De wereld die ook door GruttePi3r bespeeld gaat worden, de wereld die voor sommige spelers op GruttePi3r de laatste is en voor sommige weer een wederkeer. GruttePi3r dat de wereld gelijk gestart is om het leden aantal omhoog te krikken en daarna een restart hebben gemaakt op 4 Juni vanwege stamtechnische doeleinden. GruttePi3r dat vanwege de restart direct naast een stamgenoot kwam te liggen en daar uiteraard van baalde. GruttePi3r die desondanks ook deze beproeving weer voltooide samen met zijn maatje Sjondeertrekker. Het account dat voor zijn 2de dorp 35.000 ODA moest pakken en daarvan weer even moest herstellen. Datzelfde account dat 6 dagen later 3 andere dorpen pakt en momenteel bezig is met zijn 6de en allemaal voor hetzelfde bedrag van 35.000 ODA.

WhatsApp Image 2017-06-21 at 23.34.53.jpeg

GruttePi3r die momenteel bespeelt wordt door 4 spelers, waarvan Eelco als eindverantwoordelijke wederom wordt toegewezen. Eelco de jongen van de vele verhalen en lappen tekst die het zelf niet de moeite waard vind om zijn account te promoten omdat de tijd beter in het account gestoken kan worden. Eelco de jongen die door menig man en vrouw wordt gewaardeerd en misschien zelfs wel wordt geaccepteerd om wie hij is. Hij is een Fries, een trotse Fries wel te verstaan. Eelco die al veel te veel uren heeft gestoken in Wereld 56 zoals hij dat in alle vorige werelden ook gedaan heeft. De jongen die zijn vriendin laat farmen voor hem zodat hij even aan zijn essay kan.

GruttePi3r die ook nog wordt bestuurd door Stijn, onze kleine Amsterdamse vriend. Hij die ook niet blij is met zijn afkomst maar er helaas niks aan kan doen dat zijn ouders hem daar wilde werpen. Stijn die op 2 andere werelden nog door solo't en W56 absoluut niet verwaarloosd. Stijn die de farmtechnieken al meerdere malen los heeft weten te halen en opnieuw weer aan elkaar probeerde te binden om opnieuw tot de conclusie te komen dat we vlak naast Sjondeertrekker liggen.

GruttePi3r die ook nog door Jan wordt bestuurd, die voornamelijk s'ochtends de paarden laat hobbelen door de velden op zoek naar een volgend dorp of enkel voor de grondstoffen. Jan die als veteraan op het account het voortouw nam door alle nacht uren te pakken als het op het versturen van de trein aan kwam. Jan die door weer en wind zijn telefoon erbij pakt voordat hij weer zijn werk uniform aan trekt en de dag weer begint.

Maar dames en heren Tribalwars zou geen Tribalwars zijn zonder je stam, GruttePi3r begon wereld 56 met een simpele opdracht en een nog veel simpelere uitgangspositie. Spared (Sacraments of Despair) op de kaart brengen samen met zijn stamleden, de stam die in continent 55 zou moeten gaan regeren. De stam die voor de overwinning zal gaan door bloed, zweet en tranen. Spared, de stam die onwijs veel kwaliteiten in huis heeft weten te halen. De vonken springen van de spelers af en we kunnen dan ook vol trots zeggen dat we bij Spared horen en zijn.

Het account GruttePi3r dat weer lekker vriendschappelijk wil babbelen zoals altijd en dat wil mengen met het spel dat voor hen zo lief is. Het GruttePi3r dat elke wereld wil spelen door er steeds meer uit te halen en daar dan ook naar te streven. Het GruttePi3r dat tijdens het schrijven van deze tekst alweer een dorpje heeft weten te veroveren. Het GruttePi3r dat niet zo nodig de 1ste prijs hoeft te pakken om gewoon gezellig mee te doen, het GruttePi3r dat nog steeds beseft dat de PP punten niet het einde van de wereld is.

WhatsApp Image 2017-06-21 at 23.29.58.jpeg

Met vriendelijke groet,

Team Grutte.
 

DeletedUser

Guest
Een goed initiatief om dit aan het begin van een wereld te doen, in plaats van het einde. Dat kan het tot een succes gaan maken, daar ben ik van overtuigd.
 
Bovenaan