Account van Wereld 56

DeletedUser76206

Guest
Terechte nummer 1 lijkt me zo.
Heb enkel men bedenkingen bij de nummer 2&4, ik vind dat ze van plaats verwisseld moesten zijn. Ook al luidt 'kwaliteit is beter dan kwantiteit', vind ik in de post van Alcoholic Unicorns beter qua inhoud en verhaal (no offense). Qua beoordeling stel ik men vragen hoe ze het gedaan hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waar moet ik serieus op reageren? :eek:
Enige wat jullie doen is drammen op wat jullie vinden.
Duckje houdt overduidelijk gewoon van klassiek en met droge humor.

Als iemand eens wat te melden heeft waar ik niet bij denk van: "Oh god, deze arme simpele ziel" dan kan ik best serieus zijn :eek:

Wat vind jij dan van het feit dat Duckje TAD op 1 zet en AU op 9, terwijl de posts enorm vergelijkbaar zijn? Dat de ene leuker is dan de andere dat kan zo zijn, maar zo'n verschil?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lijkt mij alsof hier een persoonlijke mening heeft meegespeeld en dat er niet objectief is gestemd. Wat iedereen toch wel had gehoopt. Doet Pim het goed, verpest Duckje het :(
 
Reactiescore
2.489
De berekening van mijn beoordeling hieronder:

Screen Shot 2017-07-10 at 13.46.36.png

Denk eraan dat dit geen populariteitswedstrijd is hé... De post werd langs mijn opzicht beoordeeld op creativiteit en leesbaarheid. Zo mag je een geheel mooie voorstelling hebben maar als er qua tekststructuur niets inzit gaan je punten omlaag.

Als je de 2 posts van The Alcoholic Dream & .royalist vergelijkt is het in essentie misschien hetzelfde maar qua opbouw en leesbaarheid is daar een groot verschil.

Mocht je als deelnemer vragen hebben bij jou specifieke beoordeling contacteer me gerust.

Finally: Een beoordeling op creativiteit van een post is altijd subjectief, over smaak valt namelijk te discussiëren. Zoals ik al eerder aanhaalde is mijn volledige beoordeling minder afwijkend van het gemiddelde dan die van Hopeful.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat vind jij dan van het feit dat Duckje TAD op 1 zet en AU op 9, terwijl de posts enorm vergelijkbaar zijn? Dat de ene leuker is dan de andere dat kan zo zijn, maar zo'n verschil?

Wat moet ik ervan vinden? :p Vond m zelf lastig te lezen.
Ik zou zelf Jef pattat op 1 zetten, maar zijn jullie t blijkbaar ook niet mee eens :eek:


Edit: Duckje was me net voor en gaf mijn puntje ook aan in zijn tabel blijkbaar ^^
Edit2: Met lastig te lezen bedoel ik ook de stats achteraan die irrelevant waren & dat het niet vlot leest.
 
Reactiescore
656
De berekening van mijn beoordeling hieronder:

Bekijk bijlage 11349

Denk eraan dat dit geen populariteitswedstrijd is hé... De post werd langs mijn opzicht beoordeeld op creativiteit en leesbaarheid. Zo mag je een geheel mooie voorstelling hebben maar als er qua tekststructuur niets inzit gaan je punten omlaag.

Als je de 2 posts van The Alcoholic Dream & .royalist vergelijkt is het in essentie misschien hetzelfde maar qua opbouw en leesbaarheid is daar een groot verschil.

Mocht je als deelnemer vragen hebben bij jou specifieke beoordeling contacteer me gerust.

Finally: Een beoordeling op creativiteit van een post is altijd subjectief, over smaak valt namelijk te discussiëren. Zoals ik al eerder aanhaalde is mijn volledige beoordeling minder afwijkend van het gemiddelde dan die van Hopeful.

Thanks voor de toelichting!
 

DeletedUser52454

Guest
Wat moet ik ervan vinden? :p Vond m zelf lastig te lezen.
Ik zou zelf Jef pattat op 1 zetten, maar zijn jullie t blijkbaar ook niet mee eens :eek:


Edit: Duckje was me net voor en gaf mijn puntje ook aan in zijn tabel blijkbaar ^^
Edit2: Met lastig te lezen bedoel ik ook de stats achteraan die irrelevant waren & dat het niet vlot leest.
Zo goed was het nu ook weer niet :p

Toch blijft dat ik niet laatste ben geëindigd :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Die van tad was sowieso beter. Leuker opgezet etc., maar neemt niet weg dat zonder mijn post hun zo'n post niet hadden gemaakt.

De 'creativiteit' ligt dan zeker wel in mijn hoek.

Daarnaast is bij Prins Pils en AU beide het verschil TE groot.
AU: 2 | 2 | 9
PP: 3 | 4 | 10

En niks tegen andere posts, maar sommige die hierdoor hoger staan vind ik niet terecht als je kijkt naar creativiteit en inzet.

Gewoon sprake van een achterliggend motief, Prins pils en AU de meest gerapporteerde spelers van wereld 47 of is duckje de zoveelste baas die het niet zo heeft op 'alfa-mannetjes'? Ik kan 9 en 10 niet geloven, niet zonder een degelijke onderbouwing.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Als er ooit mensen zijn met een leuk idee voor een contest, app me xx
 

DeletedUser74396

Guest
als je een ingame contest wil is dat vrij easy :)
hou een snipe toernooi, maak een ingame raadsel (schets een situatie offensief/defensief) en kijk welk account het efficiëntste zou handelen, ...

zorg er wel voor dat david geen tekst moet schrijve of die komt er niet... :(
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
als je een ingame contest wil is dat vrij easy :)
hou een snipe toernooi, maak een ingame raadsel (schets een situatie offensief/defensief) en kijk welk account het efficiëntste zou handelen, ...

zorg er wel voor dat david geen tekst moet schrijve of die komt er niet... :(

Ik zoek leuke ideeën
 
Reactiescore
2.478
Contest IG: Wie kan de meeste pp's in 1 wereld stoppen

Alleen maar liefde <3
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
hmmm, gezien het worrd kan gebruikt word, kunnen we theoretisch gaan tellen hoeveel pp we kunnen fabriceren met de complete inkomens van alle co's :p
 
Bovenaan