account terugkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
117
Hallo,

Ik zou graag mijn account willen terugkrijgen.

Eind 2010 was ik gestopt met tw.
Ik had mijn account overgedragen op de laatste wereld waar ik speelde en nadat mijn emailadres (zonder mijn toestemming) was veranderd ben ik er mee gestopt.

Echter heb ik nu de intentie weer om te beginnen op een nieuwe wereld.
Om deze reden zou ik graag mijn account (thef1chesser) weer terug willen hebben.

mvg,
tfc
 
Reactiescore
117
daarvoor moet ik inloggen.

met het veranderen van wachtwoord en email is dat niet mogelijk.

ok ik zie je extra tussen haakjes...
 

DeletedUser

Guest
Euhm papayatree heeft die email al tijden terug naar zijn mail overgezet, tegenwoordig staat dat account op stammail. Account wordt nog gebruikt, dus we kunnen hem niet teruggeven. Speel gewoon op een ander account.

Namens |P|halanx.
 
Reactiescore
117
Zoiets heb ik ooit begrepen, toen heb ik voorgesteld om het weer op mijn mailadres te zetten.

Dat mag nu ook ;)

Ik heb echter geen interesse om op w18 verder te spelen.

Verder is en blijft het mijn nickname dus bepaal ik wel wat er mee gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
De eigenaar van het e-mail adres is de eigenaar van het account, vergis je daar niet in. ;)

Verder stel ik voor dat jullie in PM verder praten :)
 

Deleted User - 9131

Guest
Zoiets heb ik ooit begrepen, toen heb ik voorgesteld om het weer op mijn mailadres te zetten.

Dat mag nu ook ;)

Ik heb echter geen interesse om op w18 verder te spelen.

Verder is en blijft het mijn nickname dus bepaal ik wel wat er mee gebeurd.

Lolbroek. Je moet veilig met je account omgaan: Daarbij geldt dat de eigenaar van het account de persoon is die de eigenaar is van het e-mailadres waarop het account geregistreerd staat.

Je bent jouw account dus gewoon kwijt. Je kan een nieuw account aanmaken als je weer wil spelen, of de huidige eigenaar vriendelijk verzoeken het account terug te geven (het is zijn volste recht dit te weigeren, overigens). Het team kan je helaas hier niet mee helpen omdat het jouw eigen schuld is dat je nu de eigenaar van het account niet langer bent.
 
Reactiescore
117
hmmm,

volgens mij is het gedeelte zonder mijn toestemming niet geheel duidelijk bij sommigen.
 

DeletedUser

Guest
Zoiets heb ik ooit begrepen, toen heb ik voorgesteld om het weer op mijn mailadres te zetten.

Dat mag nu ook ;)

Ik heb echter geen interesse om op w18 verder te spelen.

Verder is en blijft het mijn nickname dus bepaal ik wel wat er mee gebeurd.

Tsjah zolang dat account op w18 bestaat -en het duurt nog een hele tijd eer het weg is- zijn we niet bereid de email terug over te zetten. Start gewoon onder een nieuwe naam.

hmmm,

volgens mij is het gedeelte zonder mijn toestemming niet geheel duidelijk bij sommigen.

Je was gestopt :rolleyes: En dat doet er echt niet toe, je krijgt een email als de mail wordt overgezet om het te annuleren, dat heb je niet gedaan dus tjsah.
 

DeletedUser60138

Guest
Als iemand het emailadres wijzigt dan krijg je daar een email over. Daarin staat een link waarin je binnen 14 dagen de wijziging ongedaan kunt maken. Als je dat niet doet, dan ben je dus blijkbaar akkoord gegaan met de wijziging en is het account eigendom van de houder van dat nieuwe emailadres.

Mocht iemand zoiets in je vakantie doen en je zo een kunstje flikken dan had je direct daarna een support daarover kunnen openen. Dat je nu na lange tijd pas vind dat die wijziging niet terecht was maakt dat je niet erg sterk staat met je verhaal.
 
Reactiescore
117
Wij zijn na Papayatree op het account gekomen, nu is staat ie op Diëgo en Aaron :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan