Account manager

Reactiescore
1
Beste mensen,

Iemand die me de weg kan wijzen met betrekking tot de AM?
Wil hem vanaf heden gaan gebruiken, maar kan nergens echt iets vinden waar een handleiding is of iets dergelijks, iemand tips?

Met vriendelijke groet,
166723
 
Solution
De 2 beste functies zijn de Bouw manager en de troepen manager.

Troepen manager is eigenlijk vrij simpel je maakt voor je verschillende dorpen (om te beginnen maar is off/def) een sjabloon met de troepen aantallen die je wilt hebben uiteindelijk in je dorp.
En eenmaal het sjabloon opgeslagen ga je naar je off groep en selecteer je alle en dan bouwt hij door tot je boer vol zit.

Bij bouwen werkt het eigenlijk net zo je maakt een sjabloon met de volgorde waarin jij je dorp uitgebouwd wil hebt hebben en dan selecteer je al je dorpen en voeg je ze toe.

Zit atm op werk dus heb niet heel uitgebreid met screenshots gedaan nu maar dat is ongeveer de basis.
Als je naar overzichten gaat en dan rechts zie je am staan.
Reactiescore
1.139
De 2 beste functies zijn de Bouw manager en de troepen manager.

Troepen manager is eigenlijk vrij simpel je maakt voor je verschillende dorpen (om te beginnen maar is off/def) een sjabloon met de troepen aantallen die je wilt hebben uiteindelijk in je dorp.
En eenmaal het sjabloon opgeslagen ga je naar je off groep en selecteer je alle en dan bouwt hij door tot je boer vol zit.

Bij bouwen werkt het eigenlijk net zo je maakt een sjabloon met de volgorde waarin jij je dorp uitgebouwd wil hebt hebben en dan selecteer je al je dorpen en voeg je ze toe.

Zit atm op werk dus heb niet heel uitgebreid met screenshots gedaan nu maar dat is ongeveer de basis.
Als je naar overzichten gaat en dan rechts zie je am staan.
 
Solution
Reactiescore
1
Thanks voor reactie!

Zoals ik het nu hoor is dat pas een beetje handig vanaf 25+ dorpen lijkt mij. Zorgt deze er ook voor wat de snelste manier is voor het uitbouwen van het dorp qua troepen en gebouwen?

Dan andere vraag:
Wat zorgt ervoor dat grondstoffen automatisch verzonden worden naar andere dorpen, zodat je dat zelf niet hoeft te doen en dat alles gebeurd terwijl je weg bent?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Opslagplaatsdistributie activeren! Zou wel aanraden ook handmatig te blijven balancen, maar opslagplaatsdistributie is een feature binnen de AM.
 
Reactiescore
1
Dankje voor de info!

Vanaf wanneer raad je aan AM te gebruiken. Je zou zeggen ja als het druk en je teveel word, maar op een begeven moment wil je toch niet meer alles zelf aanklikken zoals gebouwen bouwen maar wil je dat dus automatisch laten doen?!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dankje voor de info!

Vanaf wanneer raad je aan AM te gebruiken. Je zou zeggen ja als het druk en je teveel word, maar op een begeven moment wil je toch niet meer alles zelf aanklikken zoals gebouwen bouwen maar wil je dat dus automatisch laten doen?!

Zelf doe ik het vaak al direct bij 5 dorpjes, want dan kan het, maar dan moet je wel goede custom bouwsjablonen hebben en niet de standaardsjablonen. Troepen zou je ook met massa-recruit kunnen doen. Ligt gewoon heel erg aan je speelstijl! Ik doe het dus vroeg omdat ik lui ben, ook geen zin heb om steeds te klikken en goede sjablonen heb gemaakt.
 
Reactiescore
1.139
Voor troepen gebruik ik hem gelijk vanaf 5 dorpen.
Gebouwen meestal vanaf dorpje of 30 ofzo.
al heb ik vaak wel soort halve sjablonen voorbeeld 1 voor aanvalsgebouwen of mijntjes.
en ook maak ik er vaak 1 voor dorpen specifiek om de nacht door te komen bij de eerste paar dorpen.
 
Reactiescore
5.599
Als je beetje regelmatig logt zou ik het echt pas gebruiken zo rond de 15-25 dorpjes, daarvoor is het echt wel te doen
 
Reactiescore
1.139
voor troepen is het wel echt al gelijk chill vanaf 5 dorpen opzich.
Maakt je start vaak een stuk efficiënter zeker als je niet met een groot team speelt.
Lange que's betekend meer gs die niet gelijk gebruikt worden en dus bijvoorbeeld aan mijntjes of aanvalsgebouwen besteed hadden kunnen worden.
 
Bovenaan