Account Manager Bouw Sjabloon

DeletedUser79787

Guest
Heren, Dames,

Ik gebruik sinds kort de account manager.
Met name het bouw sjabloon vind ik zeer handig maar loop nu tegen de lamp omdat overal mijn boerderijen constant vol zitten.
Ik heb in zowat elk dorp een boost in rekruteringen vandaar denk ik dat de boerderij het niet bijhoudt.

Daarom vroeg ik me af of jullie toevallig een goed bouw sjabloon hebben die ik kan gebruiken zodat dit probleem zich niet meer voordoet?

Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,
Niplezz | Joey
 
Reactiescore
1.367
vrij simpel op te lossen, gewoon eerder de boerderij een leveltje geven :p
 

DeletedUser17472

Guest
Je kunt ook niet alles tegelijk. Als jij veel troepen maakt, dan zal je boerderij ook snel vol zitten. Het is dus zaak een juiste balans te vinden wat grondstoffen, troepen en gebouwen betreft. Maar wellicht is er iemand hier die een sjabloon heeft waar je mee verder kunt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vooral als je net start met AM zal je dit probleem hebben :p. Indd gewoon eerder en boer-up er in knallen en zo je sjabloon blijven aanpassen.

Uiteindelijk zal je sjabloon beter gaan werken, volle boeren blijven echter ook bij mij een probleem na x aantal werelden. Ik denk dat als je focus op troepen hebt je daar gewoon weinig aan doet tenzij je heel veel boer upt en je dorpsopbouw er bij laat liggen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Lage uitgebouwde dorpen is in het begin toch niet zon groot probleem, als de juiste gebouwen maar uitgebouwd zijn/worden.
 
Reactiescore
1.367
nou vooruit maar, bij deze mijn AM

[construction_template]jAAAAQoBAAoJAQwKDQoQCg8KDgoBChIFCAUCBQ4FEAUNBQwFDQILChIFDwUQBQ8FAAMMAw0DDgMAAwADEgUBBQIFDAINAg4CCwUPBQEFEAIMAhAFAgUNAgsDCAUQAg4CEAECBQgFDQIMAg4CCAUSBQcBDAIOAg0CDAIPBQ4CDQIMAg4CAQULAgMDAwwRAwA6Tm9ybWFhbDoy[/construction_template]
 
Reactiescore
2.490
Is laag uitgebouwde dorpen niet veelal goed om je dorp minder aantrekklijk te maken?

Troepen > Dorpen any day.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Is laag uitgebouwde dorpen niet veelal goed om je dorp minder aantrekklijk te maken?

Troepen > Dorpen any day.

Maar als de boer telkens vol zit schiet dat ook niet op :p

En dorpen met een hogere kazerne en stal en boer zijn vaker aantrekkelijker ook.
 
Reactiescore
1.367
Is laag uitgebouwde dorpen niet veelal goed om je dorp minder aantrekklijk te maken?

Troepen > Dorpen any day.

Ligt er net aan, hogere dorpen geven meer gs en sneller troepen en dus krijg je sneller goudmunten. Zelfde als je markt hoog doen, dan kun je meer GS naar je dorpje met munt vlag vervoeren
 
Bovenaan