account gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey

Ik zoek opnieuw een account op w22. Ik heb eerder gespeeld op wanderkezanderke alleen heb ik een half jaartje geleden mijn account overgedragen aan een ander en nu wil ik eigenlijk wel terug beginnen te spelen.

Als er iemand een account over heeft of nog een co zoekt mag hij me in een privébericht contacteren.

Mvg Jens
 
Reactiescore
2.508
Jens :D
Ik zal eigenlijk een nieuwe wereld zoeken W22 is niks leuks meer aan vind ik. Modus is zo goed als verslagen en SEI* stacked nog harder dan normaal:(
 

DeletedUser

Guest
Door je Fear-verleden zijn de toekomsmogelijkheden in deze wereld voor jou beperkt qua spelers zoeken
 

DeletedUser59349

Guest
Jens :)

Niet naar kragtwijk luisteren hoor :eek: Er is vast wel plek voor je :)
 

DeletedUser58239

Guest
kick als steven en jens terugkomen komen ik echt weer vaker beurten:D
 
Reactiescore
2.508
Jens moet naar Team! :D
 

DeletedUser

Guest
ik heb al een leuke aanbieding gekozen ;) ik zoek dus normaal geen account meer (tenzij hij me in 1x niet meer moet :p)

btw.. mij maakte het echt niet uit of ik in fear! ging of niet :p ik heb daar geen contact meer mee gehad dus voor mij maakte het opzich niet veel uit als ik bij de vijand terecht kwam :p maar uiteraard liever terug in fear!
 

DeletedUser59349

Guest
ik heb al een leuke aanbieding gekozen ;) ik zoek dus normaal geen account meer (tenzij hij me in 1x niet meer moet :p)

btw.. mij maakte het echt niet uit of ik in fear! ging of niet :p ik heb daar geen contact meer mee gehad dus voor mij maakte het opzich niet veel uit als ik bij de vijand terecht kwam :p maar uiteraard liever terug in fear!

Welke wereld? Welk account? :)
 

DeletedUser23778

Guest
Mensen op zoek naar een nieuwe leuke uitdaging kunnen zich ook altijd hier melden. :)
 
Reactiescore
2.508
Vriendelijkevijand?
 

DeletedUser60408

Guest
anders is er wel nog een plek vrij op mijn account want goede co's zijn dus echt moeilijk te vinden :)
 

DeletedUser59349

Guest
Geregistreerd:
4 oktober 2011
Berichten:
1

Vannacht zn eerste bericht :) Maar blijkbaar zat die al langer op het AF ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan