Account gezocht!

DeletedUser50804

Guest
Wie ben ik?
Hallo ,
Mijn naam is youri, ik ben 18 jaar jong. Ik woon in West – Vlaanderen (België). Mijn hobby’s zijn wielrennen, gamen in het algemeen en uitgaan met vrienden.


Mijn ervaring?
Ik speel tw ongeveer 6 jaar denk ik. Mijn eerste wereld was w7, daar had ik iets van 500000 punten en was ik in het begin mb van een grotere speler. Ben dan een tijdje gestopt maar al snel kreeg ik van een vriend de aanbieding om te spelen op Koios w7(bestaat niet meer). Dat was toen een acc van 10 mil. Dus grote verandering, veel bijgeleerd die periode. Heb daar 3-4 maand gespeeld, het acc van 10 naar 12 mil gebracht. Toen gestopt omdat ik meer dan 5 k aanvallen kreeg en mijn co me in de steek gelaten had. Plus personen van mijn stam stapten over naar vijand waardoor ik helemaal ingesloten kwam te liggen. Daarna beetje overal gezeten te hebben vooral om vrienden te helpen enzo. Maar heb vooral gespeeld op Frost. (w18), Lenaco (w6), Wartrib en S1simon (w14). Laatst als co op MrGrizzly (w14). Nu speel ik al maandje half op StijnMakesWare (w22).

Soort speler?
Ik ben een beetje een allrounder zeg maar, ik neig niet meer naar de aanvallende kant dan als de verdedigende kant. Ik doe het alle 2 graag. Ik speel graag samen met collega stamgenoten, buurtjes. De stam kan op me rekenen voor os of voor clears en een voor een praatje ben ik altijd te vinden:D.

Mijn motivatie en naar wat ben ik op zoek?
Ik zoek nog een 2de wereld om te combineren en ben altijd wel gemotiveerd:p. Ik ben vooral op zoek naar een account waar ik als hoofdspeler op kan en als het nodig is kan ik wel een co zoeken. Het moet gewoon een account zijn die goed op orde is en met nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden. Het moet geen top acc zijn, top 100 acc is goed. Ik heb overigens ook gespeeld als co in de stam Ants en ik vond dat een zeer leuke tijd.
Voila, dit was mijn sollicitatie en hopelijk mag ik binnenkort antwoord ontvangen van jullie;)

Met Vriendelijke Groet,
Youri
 
Bovenaan