account gehackt (xobull)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mercy leden,

Omdat ik geen betere manier weet om jullie te bereiken. Het account is gehackt.
Helaas wil/kan er niet mee/aan gedaan worden. Het was te subtiel.

Hoop jullie op andere werelden nog tegen te komen.

groeten,
Trazom
 

DeletedUser

Guest
Zonde zeg.. Voortaan toch beter opletten waar je inlogt, en of niemand mee kijkt.
Succes verder!
 

DeletedUser

Guest
Zonde zeg.. Voortaan toch beter opletten waar je inlogt, en of niemand mee kijkt.
Succes verder!

Nah, over iemands schouder meekijken en dan meelezen wat hij als pass invoert is best moeilijk, denk dat het op een andere manier is gegaan ;)

Verder is het natuurlijk erg jammer ja...
Ga je over een week weer verder in Mercy, op een nieuw account of stop je met tw?
 

DeletedUser

Guest
Beste mercy leden,

Omdat ik geen betere manier weet om jullie te bereiken. Het account is gehackt.
Helaas wil/kan er niet mee/aan gedaan worden. Het was te subtiel.

Hoop jullie op andere werelden nog tegen te komen.

groeten,
Trazom

Beter inderdaad een supportje sturen
Hacken is verboden, en zullen we tegen optreden.
We zijn behoorlijk in staat alle gegevens te achterhalen, en de dader te vinden
Ook dus om je account terug te geven.
Hopelijk ga je dit wel doen. Dit om valsspelers eruit te kunnen halen

Succes
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor ;)
Zolang je er niet maaaaanden mee wacht,
Zijn wij in staat om alles terug te zien, account terug te geven en de overtreder te bestraffen
Zo te zien aan de eerste post is dit redelijk "vers".
Gewoon supportje sturen dus! Dan kunnen we er wat mee!
 

DeletedUser15022

Guest
ik zou inderdaad zeggen , maak er werk van.
baat het niet dan schaad het niet.
jammer dat zulke dingen gebeuren uiteraard.

succes !
 

DeletedUser55812

Guest
Nee hoor ;)
Zolang je er niet maaaaanden mee wacht,
Zijn wij in staat om alles terug te zien, account terug te geven en de overtreder te bestraffen
Zo te zien aan de eerste post is dit redelijk "vers".
Gewoon supportje sturen dus! Dan kunnen we er wat mee!

ik heb te horen gekregen dat de hacker ook het veiligheids e-mail heeft verandert.. en daarna pas het ww. is dat nog terug te draaien?
 
Reactiescore
4
ik heb te horen gekregen dat de hacker ook het veiligheids e-mail heeft verandert.. en daarna pas het ww. is dat nog terug te draaien?

naar de email gaat waar jij t acc op had gezet daarop inloggen en dan binnen 14dagen cancellen om t email te evranderen, dan pass opnieuw instellen en hoppa.

Succes
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor ;)
Zolang je er niet maaaaanden mee wacht,
Zijn wij in staat om alles terug te zien, account terug te geven en de overtreder te bestraffen
Zo te zien aan de eerste post is dit redelijk "vers".
Gewoon supportje sturen dus! Dan kunnen we er wat mee!

Ik bedoel de clears zijn weg, de preventieve deff teruggestuurd/haalt enz.
Kun je je hele account weer ordenen.

Al weet ik niet wat voor hacker erop zit, misschien speelt hij gewoon normaal verder :)
 
Reactiescore
0
We zijn als leiding van No Mercy. bezig om het uit te zoeken.
Het lijkt toch iets dieper te zitten dan een "eenvoudige hacker". :(

Voorlopig zullen jullie van No Mercy. echter geen nadere toelichting krijgen, maar ik beloof jullie een korte samenvatting "ter leering ende vermaeck" wanneer dit brandje geblust is, OK? :)
 

DeletedUser

Guest
Bestaan er eigenlijk wel 'eenvoudige hackers'?

En toch prefereer ik die updates dan een verhaal achteraf :(
 

DeletedUser

Guest
Nah, over iemands schouder meekijken en dan meelezen wat hij als pass invoert is best moeilijk, denk dat het op een andere manier is gegaan ;)

Verder is het natuurlijk erg jammer ja...
Ga je over een week weer verder in Mercy, op een nieuw account of stop je met tw?

Jep, maar het kan altijd :)
Niet iedereen heeft een wachtwoord met hoofdletters & cijfers.
 

DeletedUser

Guest
Zelfs dan lukt het mij niet (maar daar ligt het misschien ook aan? :p)
 

DeletedUser

Guest
Zelfs dan lukt het mij niet (maar daar ligt het misschien ook aan? :p)

zelfs zonder hoodletters en cijfers heb je met 6 tekens(het kortst mogelijke) nog 308915776 combinaties je mag beginnen gokken hoor :p(ja daar zijn botjes voor maar tw laat je een tijdje wachten als je (ik dacht) 5 keer fout hebt gegokt dus die gaan niet veel helpen.)
 

DeletedUser

Guest
zelfs zonder hoodletters en cijfers heb je met 6 tekens(het kortst mogelijke) nog 308915776 combinaties je mag beginnen gokken hoor :p(ja daar zijn botjes voor maar tw laat je een tijdje wachten als je (ik dacht) 5 keer fout hebt gegokt dus die gaan niet veel helpen.)

Ja maar meneer het spijt me bedoelt dat iemand mogelijk over Xobulls schouder heeft meegekeken toen hij aan het inloggen was en zo meelas wat het pass was ;)
 

DeletedUser

Guest
Iemand heeft over de schouder mee gekeken op MSN. De e-mail aangepast (die op nog op originele eigenaar stond).

En exact na twee weken na deze wijziging het wachtwoord aangepast.

Support doet (kan/wil) er niets mee dus ik kan ook niet meer. Heb nog wel een reactie gegeven maar daar verwacht ik niet veel meer van.

Dus voor iedereen. Pas op wat je op een chat aan elkaar doorgeeft!
 

DeletedUser

Guest
Ja maar meneer het spijt me bedoelt dat iemand mogelijk over Xobulls schouder heeft meegekeken toen hij aan het inloggen was en zo meelas wat het pass was ;)

Klopt.
En niet iedereen heeft brede schouders :p, of typt snel.. Dus mee kijken is zeker mogelijk :)
Ik zit zelf op de ict opleiding, en vul daar dagelijks in een klas met 31 jongens mijn wachtwoord in op Msn, Hyves, Tribalwars, Enz enz..

En ik kijk dan ook elke keer om me heen of niemand kijkt, en als iemand op me vingers kijkt zeg ik er gewoon wat van ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan