acc gezocht

DeletedUser64491

Guest
wie heeft er nog een mooi acount op een wereld maakt niet uit welke wereld als het maar een acount is boven de 500k

stuur maar een reactie en dan kunnen we het verder afhandelen via prive berichten

geef je ww of vv(alleen op werelden waar je nog kunt aanmelden)
 

DeletedUser34690

Guest
Volgens mij is het toch de bedoeling dat je een wereld kiest waar je een account zoekt.
Dan kun je bij die wereld op het forum hier jezelf aanbieden, daar is een speciaal gedeelte voor.
Wel kun je jezelf natuurlijk aanbieden op meerdere werelden, maar dit is volgens mij niet de bedoeling zo;)
 

DeletedUser61042

Guest
wie heeft er nog een mooi acount op een wereld maakt niet uit welke wereld als het maar een acount is boven de 500k

stuur maar een reactie en dan kunnen we het verder afhandelen via prive berichten

geef je ww of vv(alleen op werelden waar je nog kunt aanmelden)

Volgens mij is het toch de bedoeling dat je een wereld kiest waar je een account zoekt.
Dan kun je bij die wereld op het forum hier jezelf aanbieden, daar is een speciaal gedeelte voor.
Wel kun je jezelf natuurlijk aanbieden op meerdere werelden, maar dit is volgens mij niet de bedoeling zo;)

Klopt

OM het even te verduidelijken je zoekt een wereld op waar je de instellingen leuk van vind.
Dan ga je naar het het wereld fora en post je daar je aanvraag inplaats van hier.
 

DeletedUser58625

Guest
Ga dus naar een wereld en post waarom je dit wil, of je al ervaring hebt op andere werelden. En of je de "skills" beheert.
Verder is het ook aangeraden om jezelf even voor te stellen. En eventueel contactinformatie te geven. (Skype, MSN, AF acc etc)

Als je niet weet welke wereld, kan je dit ook gewoon op alle werelden posten.
Maar als je het post zoals je het daarnet postte zal je geen account vinden.
Je moet het netjes, overzichtelijk typen. Oa met hoofdletters en interpunctie typen helpt al.

Veel succes met het vinden van een account.
 
Bovenaan