Abuser van de Dag

Reactiescore
770
Ik heb gekakt en gekoomd.

- Mark Rutte
 
Reactiescore
55
Voor vandaag gaat deze nominatie zeker en vast voor Baudi:

Hoogste scores bereikt in één dag: Grondstoffen geplunderd
Baudi: 2.786

Hoogste scores bereikt in één dag: Verzamelde grondstoffen
Baudi: 19.409


Benieuwd hoelang ze hier nog diep in de buidel moeten blijven tasten om mee te kunnen draaien.

Goede nominatie!
Als je er toch zoveel PP tegenaan gaat smijten, kan je net zo goed ook een paar keer op rooftochtje klikken lijkt me?
 
Reactiescore
3.540
Ik wil graag de SF1000 nomineren.

Deze mooie bak kost het team Ferrari een beschaafde 450 miljoen pietermannen. Dit is veruit het hoogste budget van ieder F1 team, en dit is exclusief salarissen en kosten voor de motorontwikkeling. Met zo'n budget zijn ze meestal een top 2/3 team, echter presteren ze momenteel zo slecht dat ze al 2 races op rij geen punten (top 10) hebben gescoord.

Noob abusers.
 
Reactiescore
1.242
De dag awards, wie is er niet mee groot geworden?
Dagelijks barst er een spannende strijd los: Wie plundert de meeste grondstoffen, wie wordt aanvaller van de dag? Welke vriendelijke persoon mag zich kronen tot de ondersteuner van de dag?

Helaas mist er een statistiek voor een andere leuke dag award. Wie spendeert het meeste premium punten van de dag?
Zoals gebleken is, zijn er weer een aantal accounts met gestrekt been en geopende portemonnee de wereld ingegaan. Om deze accounts tegemoet te komen lijkt mij een award dan ook zeker op zijn plaats. Helaas openbaart Tribal Wars deze statistieken niet voor iedereen. Gelukkig is er nog het forum! Een prachtig alternatief om hier alsnog de Abuser van de Dag een mooie award te geven.

Dus, wie heeft er weer het meest op halveren lopen drukken met gebouwtjes van 3 minuten. Wie heeft als eerste gebouw een markt neergezet? Nomineer hier uw favoriete spendeerbeer, zodat deze beloont kan worden met de Abuser van de Dag award!



Om het topic open te breken en een discussie te starten zal ik beginnen met een nominatie naar een nabij gelegen buur en tevens paradepaardje van de omgeving:

Lysai
Met de zilveren topverkoper award (500+ keer ruilen op de markt)
Gisteren een mooie 252 GS geplunderd en 5841 GS verzameld, heeft toch al een mooi puntenaantal van 461 (terwijl u leest stijgt het) waarmee dit account de 4e plek in de ranglijst bereikt.
RIP Lysai <3
 
Reactiescore
306
Die jongen is niet rip, gewoon restart in de rim :oops:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mjah met deze snelheid en beurs die al een stuk hoger staat zal hij niet heel veel meer pp gebruiken dan anderen op dag 1?

Nee precies. De koers is nu al 5 of 6 maal voordeliger in mijn continent, en ik heb begrepen dat ik in het continent zat waar de koers als laatste gestegen is t.o.v. anderen. Hij haalt dus uit 2k PP nu naar alle waarschijnlijk hetzelfde als waar anderen 10k PP voor neergelegd hebben. Prima te doen. :)
 
Reactiescore
2.062
Ik nomineer @Ezra the King die via noo noo absurd hard boost!

Ik nomineer: Der Stulz der Zukunft



Dorp
PuntenOude eigenaarNieuwe eigenaarDatum/Tijd
green.png
013 | Me moat (500|465) K453,778Nobelus Barbarus [Surf]Der Stolz der Zukunft [Defect]2020-09-23 03:02:50
green.png
012| Me moat (504|471) K453,204Nobelus Barbarus [Surf]Der Stolz der Zukunft [Defect]2020-09-22 23:39:27
green.png
011 | Me moat (499|468) K443,729Nobelus Barbarus [Surf]Der Stolz der Zukunft [Surf]2020-09-22 16:48:49
green.png
010 | Me moat (506|465) K454,400Nobelus Barbarus [Surf]Der Stolz der Zukunft [Surf]2020-09-22 14:33:20
green.png
009 | Moat (506|469) K454,993Nobelus Barbarus [Surf]Der Stolz der Zukunft [Surf]2020-09-22 10:28:08


Tim lekker geinternd gister en hierbij een farmrrecord gehaald, dubbel aan de rest!

RangNaamStamScoreDatum
1 Der Stolz der Zukunft
150803_thumb
Defect
3.168.535gisteren


Nee zonder gekheid mooie groei gasten, ga zo door! Ben benieuwd naar jullie aandeel op de wereld
 
Bovenaan