Abn

DeletedUser

Guest
hallo

de meeste stammen (die denken) dat ze wat voorstellen zetten in hun stamprofiel dat jij een bericht moet sturen in het ABN.
ABN (algemeen beschaafd nederlands) bestaat niet meer want als je het niet zou spreken zou niet beschaafd zijn:p
Zij mogen dus wel dingen die niet kloppen op hun stamprofiel zetten maar jij in je solicitatie brief niet :confused::eek::confused::eek:
beetje gek,toch???

groetjes

(hoe het wel heet weet ik niet maar het is verandert en als er spellingsfouten in zitten: dan wat????)
 

DeletedUser

Guest
AN is het geworden dacht ik. Maar ze bedoelen dat je je fatsoenlijk moet verwoorden;).
 

DeletedUser

Guest
ABN = Algemeen Barbaars Nederlands :rolleyes:

SN = Standaard Nederlands
Het kan best dat het AN (Algemeen Nederlands) is geworden.
 

DeletedUser

Guest
hallo

de meeste stammen (die denken) dat ze wat voorstellen zetten in hun stamprofiel dat jij een bericht moet sturen in het ABN.
ABN (algemeen beschaafd nederlands) bestaat niet meer want als je het niet zou spreken zou niet beschaafd zijn:p
Zij mogen dus wel dingen die niet kloppen op hun stamprofiel zetten maar jij in je solicitatie brief niet :confused::eek::confused::eek:
beetje gek,toch???

groetjes

(hoe het wel heet weet ik niet maar het is verandert en als er spellingsfouten in zitten: dan wat????)

*Gaap* Dat is pas sinds September 2008 zo :rolleyes:
 

DeletedUser33213

Guest
ABN= Algemeen Beschaafd Nederlands

Of is die wet dan veranderd? :confused:
 

DeletedUser

Guest
ABN= Algemeen Beschaafd Nederlands

Snap jullie doel niet hoor...

In September 2008 zijn een paar professoren er achter gekomen dat het woord 'beschaafd' er niet in thuis hoort omdat dat een tautologie is, Algemeen Nederlands moet van zichzelf al beschaafd zijn, snap je?
 

DeletedUser33213

Guest
In September 2008 zijn een paar professoren er achter gekomen dat het woord 'beschaafd' er niet in thuis hoort omdat dat een tautologie is, Algemeen Nederlands moet van zichzelf al beschaafd zijn, snap je?

Omg xD. Domme professoren xD. Algemeen Nederlands moet toch ook altijd Nederlands zijn en toch ook altijd Algemeen?
Nuja, ik doe moeilijk, komt door de verveling.

Dan zal ik vanaf nu altijd AN praten :).
 

DeletedUser

Guest
Omg xD. Domme professoren xD. Algemeen Nederlands moet toch ook altijd Nederlands zijn en toch ook altijd Algemeen?
Nuja, ik doe moeilijk, komt door de verveling.

Dan zal ik vanaf nu altijd AN praten :).

Met dat perspectief zou ik ook zeggen dat het alleen Nederlands is ;)
 

DeletedUser47551

Guest
Ik dacht dat het stond voor Amsterdams Nederlands... maar komt op hetzelfde neer, ABN zegt iedereen toch? :p
 

DeletedUser42475

Guest
Spammers... Je herkent het gelijk XD

lol, ABN zetten ze er in dat ze een pm willen dat je zonder typ fouten verstuurt en met wat redelijke informatie... Dat doen ze gewoon omdat ze alleen goeie,ervaren en spelers die zonder typ fouten typen aannemen. En nee het is nog steeds ABN:p
 

DeletedUser

Guest
lol, ABN zetten ze er in dat ze een pm willen dat je zonder typ fouten verstuurt en met wat redelijke informatie... Dat doen ze gewoon omdat ze alleen goeie,ervaren en spelers die zonder typ fouten typen aannemen. En nee het is nog steeds ABN:p

AN, sinds September 2008 :rolleyes:
 
Bovenaan