Aanvraag Sorry babe x. 300 PA

DeletedUser15154

Guest
1. Soort plaatje: Profielpic 240x180 (?)
2. De tekst: Sorry Babe X/Sorry babe x
3. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze
4. Thema: Een combinatie tussen Anime en realiteit.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: --
6. Deadline: 12-03-2012
7. Prijs/gift: 300 PA
8. Favoriet tot nu toe:

Ik hou er van om gebruik te maken van de creativiteit van de designer, daarom ruim maand PA. Dit kost namelijk meer energie dan normaal.
Het plaatje zoals ik hem op mijn schermafbeelding heb, ben ik tevreden mee. Alles klopt, alleen ben hem een beetje zat. Ik verwacht dan wel een overtreffing van deze :O.

Hoe AUB rekening met de naam Sorry babe x, iets was passends is dus..

Bij vragen zal ik zo goed mogelijk duidelijk maken wat ik bedoel.

Met vriendelijke groeten,
Sorry babe x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik maak er wel eentje als ik thuis ben. Alhoewel ik geen fan ben van anime ;p.

Hoe bedoel je het precies? Wil je een plaatje van ''anime'' met een ''normale'' achtergrond ofz?
 

DeletedUser15154

Guest
Ik maak er wel eentje als ik thuis ben. Alhoewel ik geen fan ben van anime ;p.

Hoe bedoel je het precies? Wil je een plaatje van ''anime'' met een ''normale'' achtergrond ofz?

Anime achtergrond en normale plaatjes.. Zoals de 'Babe' die ik nu in me afbeelding hebben. Is maar een voorbeeld he, als jij iets anders hebt, is dat perfect!

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens precies wat ik wil, maar omdat ik het in moet vullen moest ik iets... Ik hou er van om verrast te worden, en ik denk dat ik dat wel mag verwachten van de designers hier voor 300 PP ;)
 

DeletedUser

Guest
Anime achtergrond en normale plaatjes.. Zoals de 'Babe' die ik nu in me afbeelding hebben. Is maar een voorbeeld he, als jij iets anders hebt, is dat perfect!

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet eens precies wat ik wil, maar omdat ik het in moet vullen moest ik iets... Ik hou er van om verrast te worden, en ik denk dat ik dat wel mag verwachten van de designers hier voor 300 PP ;)

heb wel anime afbeeldingen.

19462281.jpg
 

DeletedUser57908

Guest
ik heb geprobeerd te maken wat je zei. Maar ik vind het nogal mislukt:(

2v28u8k.png
 

DeletedUser

Guest
Babe.png


lettertype enz moet nog anders maar moet nu weg, hoor wel wat je er van vind.
 

DeletedUser

Guest
Zijn andere inzendingen dan nog nodig of staat het al vast dat je die van CC neemt? ;p
 
Bovenaan