Aanvalsteam "Phoex"

DeletedUser

Guest
Re: Aanvalsteam "Phoex"

Nee hoor ;).
Mijn vrouwtje is de ultieme verdedigingslinie indien de twee waakkippen het laten afweten :bijl::bijl::bijl::bijl::bijl:
Dus m.a.w ik veronderstel dat darkness het niet zal wagen over het hekje te stapppen :)

Dat denk jij natuurlijk :) Ma goed om te weten dat je de vrouwtjes je huisje laat verdedigen. Tja goede keuze. Die zijn nu eenmaal mijn zwakke punt :) :rolleyes:

Ma ik hoef niet over het hek te springen hoor, raketten genoeg hier. 1 boompje is al gesneuveld onder een aanval :) Was dus geen bliksem hé :D

En vergeet niet dat er hier ook af en toe vrouwen zijn die hun handjes willen vuilmaken hé....
TARGET of my choice: Zakara :) wegens onvoorwaardelijke steun in duistere dagen..... dit verdient een aanval.:eek:
1750 clears te leveren.:bijl:
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral van waar ga jij 1750 clears halen? ;).

Ten tweede kijk eens naar het waterpeil van je vijver.
Staat verdacht laag hé ook al stopt het de afgelopen dagen niet meer met regenen :).
 

DeletedUser37786

Guest
Als eerste wil ik jullie bedanken voor positief reageren op dit plan. Vooral het aantal targets dat is/zich hebben aangemeld is mooi.
Voor deze actie hebben we ook waarschijnlijk ruim voldoende aan dit aantal.

Om deze actie een echt succes te laten worden en welk target te voorzien van een mooi aantal clears hebben we er nog wat aanmeldingen nodig. Wie o wie heeft er nog clears voor deze actie? Ik mis nog wat clears uit een bepaalde hoek. Zouden die mensen ook nog even kunnen reageren?

Go team Phoex!!!

Bij voorbaat dank,
Kjors
 

DeletedUser56631

Guest
ik heb zo 1k clears klaar staan om te helpen.
Daarnaast fakers kunnen alle kanten op:D!!

Let's the fight begin
 

DeletedUser

Guest
No comment



Zijde 1:
Stammen: Phoex
Zijde 2:
Stammen: Cheers, Vision

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,026
Kant 2: 3,367
Verschil: 341

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 1,549
Verschil: 1,543

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 29,300,965
Kant 2: 31,627,609
Verschil: 2,326,644

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 56,035
Kant 2: 14,156,682
Verschil: 14,100,647

chart
 

DeletedUser30462

Guest
Als Phoex net zo actief is binnen hun eigen stam als hier, dan snap ik wel dat er niets uit komt :eek:
 

DeletedUser34283

Guest
Frappant echter ook dat de gestopte spelers zorgen voor de meeste activiteit haha.
 

DeletedUser

Guest
Nou we dachten dus die hebben hulp nodig, laten we eens wat hulp oproepen... zo te zien genoeg mensen die willen helpen, nu Phoex nog om te zorgen dat de plannen ook werkelijkheid worden ;)

Haha, Like it :Embarrassment:

Nu zou het weleens heel lastig kunnen gaan worden voor Vision, op naar de eerste 10 dorpen winst voor Phoex, dan heeft vision nog maar een voorsprong van 1533. Dan is hun winstpercentage ineens keihard de grond ingedrukt/ingeboord, naar 99,75%. Dit zal het moreel van Phoex aansterken.
 

DeletedUser68397

Guest
Vision nog altijd ouderwets aan het ownen. Wat een helden.
 

DeletedUser

Guest
Ben hier nog eens terug om de vorderingen van plan 'last standing' te zien. Bijna tijd dat Vision zichzelf kan opsplitsen en tegen elkaar kan gaan strijden :)

De originele Thunder
 
Bovenaan