Aanvalsteam "Phoex"

DeletedUser37786

Guest
Hallo Wereld 11,

Zoals jullie in de statistieken en op de kaart kunnen zien begint het cluster van Vision aardig te groeien. Hier zullen we wat moeten doen. Om dit in goede banen te leiden neem ik het initiatief en zal ik het het aanvalsteam "Phoex" leiden.

Algemene informatie

Lanceertermijnen:
- Lange afstand : 13 februari
- Rest van de groep: 15 t/m 18 februari

Verdere opmerkingen:
- geschikte targets kunnen bij mij worden opgegeven, dan zal ik op basis van de clears er een aantal kiezen.
- beschikbare troepen kunnen bij mij worden opgegeven, dan krijg je je t.z.t een targetlijst.

Als er vragen of opmerkingen zijn, of als er iets in het plan gewijzigd moet worden, dan hoor ik het graag,

Met vriendelijk groet,
Kjors
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30462

Guest
Ik doe mee!!!

Als targets graag: Cheffrey, Jonkos01 en Plopmeister
Clears: 1000
Fakes: zoveel je wilt :)

Zeg cheffrey maar dat ik voor deze ene keer een uitzondering maak en aan thuisbezorg doe!!!
 

DeletedUser27685

Guest
Februari 2015? Dat lijkt me een vrij strakke planning, ik weet niet of die lui al tegen volgend jaar de moed verzameld hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben alvast geïnfiltreerd in Vision. Voor goede targets, stuur mij een PM, dat is wat discreter.

Mvg,
Gompio
 

DeletedUser27685

Guest
Mooi. Ik kan hun communicatie saboteren. Geef maar een seintje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan rekenen op alles wat ik aanwezig heb. 700 clears en 3k fakes :) Targets: Bas van Kleef, Excalibris.
 

DeletedUser34283

Guest
Ik help jullie ook mee. Ik lever de insideinfo van het Algemeen Forum.
 

DeletedUser30312

Guest
Ik doe ook mee. Eindelijk weer iemand die een massa organiseert.
Ik heb 800 clears en kan ook wel 1000 fakes sturen.

Graag wil ik Paulike aanvallen, die groeit veels te hard. Maar dan moet forsberg wel actiever worden. Anders gaan we natuurlijk nooit dorpen veroveren.
 

DeletedUser

Guest
Ik lever 1315 clears en al doel kies ik voor darkness.

Ps zoek wel een vv'er om mijn clears te versturen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zal het hem eens vragen.Maar ik vrees ervoor.Zo een brave buur is hij nu ook weer niet ;)
Wat betreft het hekje: don't worry,heb hier 2 waak kippen lopen in mijne tuin :).
 

DeletedUser41365

Guest
Re: Aanvalsteam "Phoex"

Zal het hem eens vragen.Maar ik vrees ervoor.Zo een brave buur is hij nu ook weer niet ;)
Wat betreft het hekje: don't worry,heb hier 2 waak kippen lopen in mijne tuin :).

Waarvan één je liefje is?

Wooow, mijn 2e post op AF. Ik ben me d'r een.

En trouwens: ik meld me aan als target
 

DeletedUser30462

Guest
papegaai1
Geregistreerd: 11 december 2009
Berichten: 3


je derde ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Aanvalsteam "Phoex"

Waarvan één je liefje is?

Wooow, mijn 2e post op AF. Ik ben me d'r een.

En trouwens: ik meld me aan als target


Nee hoor ;).
Mijn vrouwtje is de ultieme verdedigingslinie indien de twee waakkippen het laten afweten :bijl::bijl::bijl::bijl::bijl:
Dus m.a.w ik veronderstel dat darkness het niet zal wagen over het hekje te stapppen :)
 
Bovenaan