Aanvalsstop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5114

Guest
geen idee eigenlijk, is het niet zo dat ze het versturen van aanvallen aanzetten een paar uur van te voren?
 

DeletedUser5114

Guest
Belachelijk dat dat niet zo is, dan heeft het inderdaad puur met geluk te maken als barbaren dicht op je zitten.. (al hoewel LC hier wel degelijk mee helpt)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Veel geklaag ook uit mn stam, waarvan 4/5e geen forumacc heeft, over wat ze nu moeten doen omdat alles was ingesteld op lc rush. Nouja.

Nouja minuutje stilte maar nu voor de doden. Sterkte aande nabestaanden.
 

DeletedUser75329

Guest
Mensen,

Als ik zo dat topic gelezen heb van de vredesperiode waren of zijn er een aantal massa's bezig op andere werelden. Die aanvallen komen allemaal als bezoekjes aan nu. Allemaal heel triest aangezien er waarschijnlijk dagenlang werk in is gestopt voor het plannen.

Om de verdedigers nou nog eens even verder op weg te helpen heeft het TW team enkel de aanvallen stop gezet. De getroffen dorpen van een massa kunnen nu dus gewoon volgestopt worden met OS aangezien dat wel gewoon verstuurd kan worden?! Niet echt over na gedacht.

Kijk al uit naar de spikes morgen om 12uur. Yeehaa!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Mensen,

Als ik zo dat topic gelezen heb van de vredesperiode waren of zijn er een aantal massa's bezig op andere werelden. Die aanvallen komen allemaal als bezoekjes aan nu. Allemaal heel triest aangezien er waarschijnlijk dagenlang werk in is gestopt voor het plannen.

Om de verdedigers nou nog eens even verder op weg te helpen heeft het TW team enkel de aanvallen stop gezet. De getroffen dorpen van een massa kunnen nu dus gewoon volgestopt worden met OS aangezien dat wel gewoon verstuurd kan worden?! Niet echt over na gedacht.

Kijk al uit naar de spikes morgen om 12uur. Yeehaa!

Dit topic wordt nu wss gesloten, ook al heb je gelijk :(
 

DeletedUser72975

Guest
Lol dat gaat het tw team echt niet goed vinden he, je zou bijna vrij mogen spreken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Zolang het niet op schelden uitloopt zoals gister in dat andere topic hoop ik dat we er wel gewoon over kunnen praten in dit topic.

Neen, alle discussies over dit onderwerp worden verwijderd..
 
Reactiescore
746
Als jullie nu gewoon eens on topic gaan he... ;)
Om het op te frissen
Ik heb aan Poo. gevraagd of ik hier een topic over mag maken.

Geen reactie van teruggehad, wow handig zeg zon COMMUNITY manager.

Maargoed daar wil ik het verder totaal niet over hebben, deze aanvalsstop gaat over anderhalf uur in en ik was benieuwd wat jullie gaan doen/hebben gedaan?

Gs lvls omhooggegooid? Zoja hoe hoog zijn ze, of gewoon het verlies nemen en doorgegaan met lc maken.
 

DeletedUser75329

Guest
Poo,


Worden die ondersteuningen ook nog op slot gezet?
Hoor het graag.
 

DeletedUser77215

Guest
Kennelijk ben ik één van de enigen die hier geen probleem van maakt.

Ik vind de aanvalsstop een zeer nobel gebaar van het TW-team.

Er zijn wel mensenlevens opgeblazen he! Dan is het zeer onrespectvol om te klagen over een aantal aanvallen die niet doorgaan of je ligging die te ver is van een barbarendorp.
Dit is slechts een spel! Trouwens, op de lange termijn zullen zij die het verdienen wel terechtkomen op de rangen waar ze behoren. En zal deze korte aanvalsstop daar zeer weinig impact op hebben gehad.

Sommigen beweren dat IS wilt dat we het dagelijkse leven onderbreken zoals we nu doen.
Ik denk dat het zeer menselijk is dat we dit wel doen! We zouden geen mensen zijn als we niet zouden rouwen voor de getroffen slachtoffers. En dat is het enige dat ze ons niet mogen afpakken! Onze menselijkheid!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Kennelijk ben ik één van de enigen die hier geen probleem van maakt.

Ik vind de aanvalsstop een zeer nobel gebaar van het TW-team.

Er zijn wel mensenlevens opgeblazen he! Dan is het zeer onrespectvol om te klagen over een aantal aanvallen die niet doorgaan of je ligging die te ver is van een barbarendorp.
Dit is slechts een spel! Trouwens, op de lange termijn zullen zij die het verdienen wel terechtkomen op de rangen waar ze behoren. En zal deze korte aanvalsstop daar zeer weinig impact op hebben gehad.

Sommigen beweren dat IS wilt dat we het dagelijkse leven onderbreken zoals we nu doen.
Ik denk dat het zeer menselijk is dat we dit wel doen! We zouden geen mensen zijn als we niet zouden rouwen voor de getroffen slachtoffers. En dat is het enige dat ze ons niet mogen afpakken! Onze menselijkheid!

Niet de plek hiervoor Guust!

Overigens vraag ik me af waarom speedwereld dan wel doorgaat.
 

DeletedUser77215

Guest
Niet de plek hiervoor Guust!

Overigens vraag ik me af waarom speedwereld dan wel doorgaat.

Hoezo niet de plek?? Waar beter dan in een topic over de aanvalsstop kan ik mijn zegje doen over waarom ik voorstander ben van de aanvalsstop?
 

DeletedUser5114

Guest
Praten over de aanvalsstop is taboe.
we willen niet dat dit topic ook gesloten wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hoezo niet de plek?? Waar beter dan in een topic over de aanvalsstop kan ik mijn zegje doen over waarom ik voorstander ben van de aanvalsstop?

Geloof me ik zou niets liever willen, maar dan gaat het topic op slot en riskeer ik een ban.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan