Aanvalsstop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Ik heb aan Poo. gevraagd of ik hier een topic over mag maken.

Geen reactie van teruggehad, wow handig zeg zon COMMUNITY manager.

Maargoed daar wil ik het verder totaal niet over hebben, deze aanvalsstop gaat over anderhalf uur in en ik was benieuwd wat jullie gaan doen/hebben gedaan?

Gs lvls omhooggegooid? Zoja hoe hoog zijn ze, of gewoon het verlies nemen en doorgegaan met lc maken.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik speel hier niet serieus, dus veel veranderd er voor mij niet.
 

DeletedUser62977

Guest
Volstrekt nutteloze door de strotgeduwde actie van Tw.

OT: Beide gedaan, morgen om 12 uur zitten de barbs weer vol dus hopelijk halen we het dan weer in :D
 

DeletedUser70435

Guest
Let op dat het topic ook op de opzet houdt van de beginpost, dus tactieken bespreken. De discussie of het wel of geen goede actie is, is geweest en zo goed als afgesloten. Het gaat niet veranderd worden en laat gewoon zien dat je meeleeft met iedereen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Let op dat het topic ook op de opzet houdt van de beginpost, dus tactieken bespreken. De discussie of het wel of geen goede actie is, is geweest en zo goed als afgesloten. Het gaat niet veranderd worden en laat gewoon zien dat je meeleeft met iedereen.

Dat geef ik toch ook aan in de openingspost?

Overigens is die discussie totaal niet afgesloten maar dat inderdaad terzijde voor ik een ban krijg.
 

DeletedUser5114

Guest
Ik leef mee voor de nabestaanden, en de slachtoffers.
Dat betekend niet dat ik achter deze kansloze vrede bedoeling sta, als wij nu een aanvalsstop van een dag hebben draagt helemaal niks bij aan steun, of medeleven.
Ik erger me ook dood dat jullie doen alsof wij geen empathie hebben, kap eens met deze sneren na de community toe die niet achter deze aanval stop staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Ik leef mee voor de nabestaanden, en de slachtoffers.
Dat betekend niet dat ik achter deze kansloze vrede bedoeling sta, als wij nu een aanvalsstop hebben van een dag hebben draagt helemaal niks bij aan steun, of medeleven.
Ik erger me ook dood dat jullie doen alsof wij geen empathie hebben, kap eens met deze sneren na de community toe die niet achter deze aanval stop staan.

Eens Eens en 90%vancommunity met je, maar ik wil echt niet dat het topic daar nu over gaat... hopelijk kan dit nog besproken worden we moeten er ons maar bij neerleggen, ik iig anders ben ik straks 3 maanden weg.

Nee ik wil het hier puur houden over wat dit gaat veranderen voor de tactiek, 24 uur neit kunnen farmen is echt huge zo in het begin.
Zeker mensen die het vooral va npp doen krijgen nu een immens voordeel vandaag en dat is jammer, dus kan ik nu beter investeren in lc alsnog of had ik gs lvls moeten maken?
 

DeletedUser5114

Guest
Nee ik houd er ook over op ;)
Ergerde me vooral aan die laatste zin van Victorious.

En ja het is echt *** wanneer je een lc rush hebt gedaan.
ik zou gewoon door gaan met lc maken, en morgen alles timen op aankomst 12:00.
Nu wijken van je orginele taktiek gaat je geen voordeel leveren.
 

DeletedUser75329

Guest
Nee ik houd er ook over op ;)
Ergerde me vooral aan die laatste zin van Victorious.

En ja het is echt *** wanneer je een lc rush hebt gedaan.
ik zou gewoon door gaan met lc maken, en morgen alles timen op aankomst 12:00.
Nu wijken van je orginele taktiek gaat je geen voordeel leveren.

Volgens mij kun je niets versturen tijdens de aanvalsstop. De optie aanvallen gaat, mits ik het goed heb begrepen, op slot. Dus alles timen om 12uur morgen is ook niet mogelijk.

Ook wel logisch aangezien er anders alsnog een massa verstuurd kan worden en de vredesperiode geen enkele speler rust geeft.
 

DeletedUser5114

Guest
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik nam eigenlijk aan dat ze het versturen van aanvallen aanzetten een paar uur voordat de aanvals stop eindigt.

Jawel het zijn van een topspeler is ook het kunnen aanpassen aan de situatie ipv het doodstaren op een bepaalde tactiek. ;)

Het zijn van een top speler, is het kunnen inschatten wanneer je moet wijken van je originele tactiek en wanneer niet.
Nu ineens grondstof levels gaan uppen, gaat je geen voordeel opleveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
dat zeg ik helemaal niet?
vertel mij anders waarom het verstandig zou zijn om nu ineens grondstoflevels te gaan uppen?
 
Reactiescore
2.039
Omdat je

- door het gebrek aan farminkomsten je lc niet draaiende gaat kunnen houden
- die gs mijnen op de lange termijn gewoon door blijven draaien
- er bovendien door die quests zulke dikke bonussen te verkrijgen zijn dat het wel uitkomt

Dit alles wel met het idee dat je er niet nu pas mee begint maar het liefst van het moment dat het aangekondigd werd
 

DeletedUser5114

Guest
Omdat je

- door het gebrek aan farminkomsten je lc niet draaiende gaat kunnen houden
- die gs mijnen op de lange termijn gewoon door blijven draaien
- er bovendien door die quests zulke dikke bonussen te verkrijgen zijn dat het wel uitkomt

Dit alles wel met het idee dat je er niet nu pas mee begint maar het liefst van het moment dat het aangekondigd werd

Door het gebrek aan farminkomsten je lc niet draaiende gaat kunnen houden, kan ik me wel in vinden ja.

Over de quests zijn er quests waar hij nu nog voordeel uit kan halen dan? wat ik me meen te herinneren van W47 waren er nauwelijks quests voor grondstoflevels, alleen op het einde.

Ik neem aan van zijn beginpost dat hij hier niet aan begonnen is wanneer het aangekondigd is, ik had het ook over om nu nog te gaan switchen op grondstoflevels.
 
Reactiescore
2.039
Alsnog zou ik gebruik maken van dit moment om iig je ijzer te uppen, gs vlagje voor een dag te zetten etc.
Zoveel zal je morgen niet gaan vangen als de stop er vanaf is, aangezien het bijna altijd zo zal zijn dat je niet bij alle bb's het dichtst ligt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan