Aanvalsstop nieuwjaar.

DeletedUser61241

Guest
Beste leden van tw,

Ik wil het tw bij deze even zeer kwalijk nemen dat de aanvalsstop van 10 uur naar 17 uur is verplaatst. En zeker dat dit pas om 1 uur word gemeld.
Ik heb op het moment meerdere accounts (op meerdere werelden, en een vv), waarvan ook accounts die snel onder vuur liggen. Ik had vanaf vanmorgen 10 uur ook niet meer op deze accounts gekeken, er vanuit gaande dat ze veilig waren. (Want je kan me naïef noemen, daar mag je gewoon vanuit gaan als dat in eerste instantie word gemeld) Ook wilde ik zelf gaan aanvallen, en heb ik tot vannacht 4 uur moeten opblijven om aanvallen om een redelijke tijd te doen aan laten komen, er vanuit gaande dat ik vanaf 10 uur niks meer kon versturen.
Ook wilde ik gaan edelen, maar dat uiteindelijk toch maar niet gedaan, er vanuit gaande dat ik het net niet zou redden.
Dit zijn enkele redenen dat ik jullie dit zeer, maar dan ook zeer kwalijk neem. En van mij mag dat best openbaar, want ik denk niet dat ik de enige ben.
 

DeletedUser60633

Guest
Ik krijg nog steeds dat ik een bezoek heb gebracht, ik speel op wereld 30? foutje misschien?
 

DeletedUser61241

Guest
Nee de aanvalsstop gaat om 5 uur in. Het is altijd zo dat je nog wel bezoekjes kan sturen :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Begrijpend lezen is soms moeilijk

Zowiezo vanaf 12:00 werden het bezoekjes;)

Nieuwjaar

Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
- Start: 31. December 2012 om 12.00 uur
- Einde: 01. Januari 2013 om 18:00 uur

Onmogelijk om aanvallen te versturen:
- Start: 31 December 2012 om 17:00
- Einde: 1 januari 2013 om 10:00

Vetgedrukt is alleen veranderd
 

DeletedUser50262

Guest
Ohja? Ik stuurde net aanvallen en ze waren allemaal bezoekjes
 

DeletedUser

Guest
Lekker dan..
Verzonden 01.01.13 17:36:52
Bezoek

Jouw troepen zijn bij Barbarendorp (654|666) C66 op bezoek geweest.

Ze hebben zich daar stomdronken gedronken en waggelen nu behoorlijk lazarus weer naar huis.
Gelukkig Nieuwjaar aan alle spelers!

Volgens mij zijn ze bij TW nog te lazarus om de bezoeken op tijd om te zetten..
 
Bovenaan