Aanvalspauze

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
omdat? 1 avondje weg zijn voor sommige.

denk dat het niet echt nodig is.
 

DeletedUser

Guest
omdat? 1 avondje weg zijn voor sommige.

denk dat het niet echt nodig is.

als je er zo over praat, dan kan je alle aanvalspauzes gewoon aflassen ook die met kerst en oud en nieuw

5 dec kan best iets wezen waar velen meer dan een avondje mee bezig zijn of terwijl de hele dag

mvg Pirata
 

DeletedUser

Guest
Met kerst en oud&Nieuw begrijp ik dat je een aanvals pauze inlast. Maar op 5 december? Je bent niet de hele dag weg ofzo, en anders is er vast wel iemand die een dagje vv kan zijn.

Maar ik wil het ook wel weten, anders moet ik al mijn aanvallen een dag opschuiven :(
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd, denk dat je sneller antwoord krijgt als je deze naar support stuurt Pirata of post in het speciale forum voor vragen.

Zelf denk ik het niet omdat Sinterklaas niet iets is dat een hele grote meerderheid van tw viert.

Kerst en oud&nieuw viert natuurlijk zowat iedereen die tw speelt.
Dit dan ook voor jong en oud.

Sinterklaas is voor kleine kinderen en paps en mams.
Zijn genoeg mensen van tussen de 17 en 30 ofso die eigenlijk juist alleen maar last ervan hebben als er een aanvalsstop komt.

Dus denk het niet...
Zoals de rest ook zegt zou ik gewoon je vv geven aan iemand die het niet viert zaterdag.
 

DeletedUser

Guest
als er een aanvals stop zou komen was dat allang aangegeven.
 

DeletedUser

Guest
Er is wel eens een aanvalsstop voor minder gehouden, als 1,5 TW speler een meeting hebben.

Dus mijn vraag is echt niet belachelijk

Oud en nieuw is ook maar 1 dag tenslotte
Kerst pauze is evenlang als die meeting waar 1,5 persoon komen

onder 1,5 persoon versta ik het aantal spelers t.o.v. het totaal aantal TW spelers, waarbij de verhouding meeters/spelers echt 0,01% is
 

DeletedUser

Guest
Er is wel eens een aanvalsstop voor minder gehouden, als 1,5 TW speler een meeting hebben.

Dus mijn vraag is echt niet belachelijk

Oud en nieuw is ook maar 1 dag tenslotte
Kerst pauze is evenlang als die meeting waar 1,5 persoon komen

onder 1,5 persoon versta ik het aantal spelers t.o.v. het totaal aantal TW spelers, waarbij de verhouding meeters/spelers echt 0,01% is

tribal wars is duits spel, overal vieren ze nieuwjaar.
zo innogames heeft toen een aanvalstop gegeven.

en de tw meeting is erg logische, want het is special voor tw.
en sinterklaas heeft niks met tw te maken en vieren we alleen in Nederland.
 

DeletedUser40981

Guest
Mensen gaan met kerst naar familie en met nieuwjaar ook en dat duurt langer dan 1 dag.
 

DeletedUser

Guest
aanvals pauzes?
zijn er genoeg nu

ik vind het allemaal maar onzin

het is enkel om je sociale contacten even te versterken:Z
 
Reactiescore
25
5 december komt er geen aanvalspauze. Enkel met Kerst en Oud & Nieuw kan je deze standaard verwachten.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan