aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10627

Guest
Zijn er bondsgenoten/stamleden die mij willen helpen, want ik wordt nu aangevallen door Obsidian. Zijn coordinatie is 547/717 en 549/719.
Ik heb twee dorpen en die wil hij beide veroveren. Als hij vandaag door blijf gaan, dan ben ik alles kwijt.
Ik dacht dat ik hier veilig was, maar zo te zien wil niemand mij helpen:mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Je bent nergens veilig voor niets of niemand, zelfs niet voor je BG's of stamleden...

En dit soort dingen kun je beter in-game gaan bespreken met vertrouwenspersonen. Wij hebben er niet veel mee te maken. Iedereen op dit forum neemt spelers over. Dat is toch 1 van de essenties? ;)

En je moet vooral gaan nadenken over je stam en BG's... die willen je altijd helpen toch? Anders zou ik snel anderen gaan uitzoeken...

Hier kan wel weer een flixeltje op.
 

DeletedUser

Guest
3k/3k onderweg!

Stuur me maar een igm als je nog wordt aangevallen!
 

DeletedUser7433

Guest
offtopic: zal ik naar ''Van Dalen'' mailen of ze flixel als synoniem in hun online woordenboek willen zetten?;)

ontopic: vraag hulp bij je stam/vrienden. - ingame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ehh flixel, nou ben ik toch wel een beetje teleurgesteld... Het hele probleem van gandhie is dat hij dus door stamgenoten/bondgenoten wordt aangevallen...:p
 

DeletedUser7433

Guest
Ehh flixel, nou ben ik toch wel een beetje teleurgesteld... Het hele probleem van gandhie is dat hij dus door stamgenoten/bondgenoten wordt aangevallen...:p

waarom staat er dan:
Zijn er bondsgenoten/stamleden die mij willen helpen,
?
en de aanvaller zit toch in een andere stam?

p.s. eerdere bericht van mij aangepast- ing erbij gezet:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
O oeps, ik heb verkeerd gelezen :p Je hebt gelijk...

Nou ontopic dan maar weer: flixeltje;)
 

DeletedUser

Guest
Ondersteuning kan je ingame vragen aan je stamleden of mensen in je omgeving.

Dit hoort echter niet op het forum thuis :)

*closed*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan