Aanval van de Horde

Deleted User - 487871837

Guest
Ik eis een vergoeding van 5000 banieren voor het opmerken van dit feit.
 

DeletedUser76756

Guest
Jammer dat ik naar minder dan 3 uur en 4 aanvallen al klaar ben. Jammer dat je er zo snel "klaar mee bent" misschien wat uitdagender maken.
620c96f977f32b345f663b9914948813.png
5217019b025eb65708124ab250ba6f58.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Feedback: Ja ik ben er me van bewust als ik sommige fora hier lees dat er op tribalwars een groot deel zwakbegaafde mensen zitten. Toch vind ik het zeer jammer dat het event een kopie van mastermind is waar je master kunt weglaten. Het spel verwijderd zelf mogelijkheden, beperkt al het denkwerk en zorgt er gewoon voor dat iedereen al zijn banieren weer haalt. Tis gewoon niet leuk omdat er geen uitdaging in zit, 3-4 rondes en tis uitgespeelt.

Misschien toch de spelregels van mastermind 100% overnemen? Je weet maar nooit dat de intelligentie van de gemiddelde tw-speler ermee omhoog gaat :rolleyes:
 

DeletedUser76439

Guest
Tis gewoon niet leuk omdat er geen uitdaging in zit, 3-4 rondes en tis uitgespeelt.

3 a 4 aanvallen per ronde 3 ronde's per dag. Dat is toch al gouw 12 keer inloggen per dag. Mij zal dit niet lukken. Maar ik gun het de spelers wel die zoveel online willen zijn.

Top evenement.
 

Deleted User - 487871837

Guest
3 a 4 aanvallen per ronde 3 ronde's per dag. Dat is toch al gouw 12 keer inloggen per dag. Mij zal dit niet lukken. Maar ik gun het de spelers wel die zoveel online willen zijn.

Top evenement.

Je kan toch wel iedere twee uur loggen om tien seconden wat te doen? :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even feedback: de tijden zijn niet echt prettig. Een ronde van 22:00 - 06:00 is niet echt lekker bedacht.

Ik zou het zelf zo doen: 10:00-18:00, 18:00-02:00, 02:00-10:00.

Nu heb ik m'n laatste ronde niet af kunnen maken en dat vind ik toch zonde.
 

DeletedUser76439

Guest
Je kan toch wel iedere twee uur loggen om tien seconden wat te doen? :p

Ben het eens met de voorgestelde uren. Dit nu veranderen zal moeilijk zijn maar zou wel goed zijn voor het evenement van volgende week.
 

DeletedUser56689

Guest
Spel is een stuk makkelijker dan ik verwacht had. Je kan het nieteens fout doen, want het spel haalt alle onmogelijke opties weg. Als je slim speelt ben je één beurt eerder klaar dan wanneer je dom speelt.

Vind de uren wel fijn: actieve spelers krijgen nu ook de kans om een voorsprong te halen ten opzichte van normale spelers, in plaats van dat die voorsprong alleen haalbaar is als je er veel geld tegenaan gooit.

Mijn advies voor de volgende ronde is om het iets lastiger te maken. Laat mensen bijvoorbeeld de gele wapens twee keer op dezelfde plek zetten, dan moet er ten minste nog worden nagedacht!
 

Deleted User - 24028

Guest
Nagedacht is veel gezegd he... iemand anders zei ik ook al dat het beter was het te doen zoals Mastermind waar je zelf moet zien of je doe reeds gebruikte.

Je zou zoals bij Mastermind moeten kijken, het kost meer tijd, maar het blijft even eenvoudig als je gewoon kijkt.

Daarbij zitten we online he. Als tw de opties niet zou schrappen dan zouden er het uur privé scripts zijn die dat doen om tijd te besparen. Voor mij maakt het niet uit, maar in algemeen belang vind ik hun keuze om dat automatisch te doen goed. Op die manier is het voor iedereen hetzelfde.
 
Reactiescore
133
Het event is vrij goed. Voor een keerste keer wil ik het zelfs gewoon goed noemen.

Bovenstaande posts die vooral iets meer diepgang zouden willen geef ik gelijk, maar het doel van events is niet om direct extra uitdaging te geven. Diepgang is dus naar mijn mening geen directe vereiste. Events moeten de activiteit bevorderen en dat doet dit event erg goed.
Waar het geluksrad simpel is en geen invloed op de prijs geeft en het koningshuis een te hoge mate van activiteit vereist (als je niet 24 uur online bent dan mis je de eenvoudige start, of het deel waar je de leuke items binnenhaalt, of het verdegende slot) vereist dit event een hoge mate van activiteit zonder dat je direct door je omgeving afgestraft wordt wanneer je een paar uurtjes even niet online komt. Wat mij betreft maakt dat dit event de beste van de drie.

Wel zijn er enkele mogelijkheden tot verbetering:
- het "maximale aantal aanvallen over" doet nog niks denk ik? Of ik heb het gemist, vergeet dit dan.
- Voor 100 pp koop je een nieuw slagveld, wat diezelfde ronde gespeeld kan worden. Wat echter veel interessanter is, is dat je een nieuw slagveld koopt waar je vervolgens weer 8 uur voor hebt om het af te maken. Het kopen van een nieuw slagveld zou dan wel aan een limiet beperkt moeten worden, maximaal tweemaal per 24 uur lijkt me goed. Het grote voordeel is dat iedere speler de rondewisseling daarmee zelf kan aanpassen aan tijden die hem uitkomen (wat natuurlijk aanmoedigt om er in elke geval eenmaal gebruik van te maken).

Algemeen voor elk event met een shop zou ik het prettig vinden om items te kunnen verbergen (en natuurlijk ook weer alles zichtbaar te kunnen maken). De shop bevat veel items die mij niet aanspreken, maar als ik een keus maak dan moet ik ze wel elke keer weer bij langs.
Daarnaast een nieuw item voor de shop: koop een barbarendorp en plaats het op de kaart, grenzend aan een eigen dorp.
 
Reactiescore
133
Aanvulling: waar ik hierboven over het koningshuis-event sprak bedoeld ik het schildwapen-event.
Het koningshuis-event is een minder event omdat het eigenlijk vereist dat je de hele dag door (ook 's nachts of in de bios ofzo) online komt. Die mate van beoogde activiteit probeert het spel je leven te laten beheersen en werkt averechts.

Dus samenvattend: dit activiteit is misschien wat simpel, maar wat het moet doen dat doet het erg goed.
 

DeletedUser56689

Guest
Aanvulling: waar ik hierboven over het koningshuis-event sprak bedoeld ik het schildwapen-event.
Het koningshuis-event is een minder event omdat het eigenlijk vereist dat je de hele dag door (ook 's nachts of in de bios ofzo) online komt. Die mate van beoogde activiteit probeert het spel je leven te laten beheersen en werkt averechts.

Dus samenvattend: dit activiteit is misschien wat simpel, maar wat het moet doen dat doet het erg goed.

Ik vond het fijne van het Koningshuisevenement juist dat je wist dat je toch niet alles kon halen, en dat het dus gewoon een leuke bonus was als je toch online was. Weinig druk, maar wel het gevoel dat je altijd bezig kon zijn.
 
Reactiescore
558
kunnen we nu weer eens een keer n maandje tw spelen zonder event? o_O
 

DeletedUser76439

Guest
Hoe kan je winnen?

> Like ons op Facebook

>Doe mee aan de Aanval van de Horde wedstrijd! hier

Als je meegedaan hebt aan de wedstrijd, geef dan je feedback over het event op het forumtopic



Lijkt geen moeilijke opgave, Moeten de twee opdrachten in de juiste volgorde gebeuren? Of zijn er 3 opdrachten?

Like op Faceboock
Mee doen aan een wedstrijd
Feedback over het beste evenement ooit geven.

ps. Ik mag geen Facebook account aanmaken.
 
Bovenaan