Aanval van de Horde (versie 2019) Feedbacktopic

Reactiescore
2.489
horde_w1000px.jpg

De vijand staat aan onze poorten! De Hordes barbaren marcheren richting ons koninkrijk.
Je bent in de minderheid, dus gebruik je verstand en finesse om de belegering te doorbreken!

Aanval van de Horde!

Beste spelers,

De Horde valt opnieuw aan! Ze komen aan op 17 januari 2019 om 14:00 en geven je de kans om je elite-eenheden te gebruiken om een tegenaanval te plaatsen en de belegering te doorbreken voor waardevolle beloningen.

Het event eindigt op 21 januari 2019. Dankzij jullie feedback hebben we enkele wijzigingen en verbeteringen toegevoegd. Lees de aankondiging hieronder voor meer informatie.

Ten Strijde!

Jouw taak is om door de belegering te breken door vijf strategische zwakke plekken in het vijandelijke leger aan te vallen. Om succesvol door te breken moet je uitzoeken welke eenheid het beste op welke locatie kan doorbreken. Je moet hiervoor een eenheid selecteren voor elke plaats en ze ten strijde sturen. Na elke aanval krijg je een overzicht van het resultaat die je helpt bepalen hoe je succesvol een gevecht kan winnen.

Of een eenheid correct was wordt aangegeven door kleuren: Groen betekent dat het de juiste eenheid was voor deze plaats. Geel betekent dat de eenheid juist is voor dit gevecht maar niet gebruikt werd op de juiste plaats. Rood betekent dat deze eenheid niet nodig is voor dit gevecht. Elke aanval die je stuurt vereist 1 aanvalsplan. Je generalen bedenken 1 aanvalsplan per uur. Dit staat je toe om op elk moment aanvallen te versturen.

horde_slots.jpg
Van zodra alle plaatsen correct zijn ingevoerd win je het gevecht en kan je een nieuwe starten. Een gevecht starten vereist 2 aanvalsplannen. Wanneer een nieuw gevecht is gestart worden alle plaatsen willekeurig gekozen samen met een nieuwe selectie van eenheden nodig om te winnen.

Beloningen

Gedurende het event kan je "Banieren" verdienen die je kan gebruiken in de event-shop voor waardevolle beloningen. Je zal 150 Banieren krijgen voor elke succesvolle eenheden, dus een totaal van 750 Banieren per gevecht.Extra Banieren worden verdiend voor het winnen van een gevecht. Tot 500 Banieren kunnen op deze manier verdiend worden maar het totaal hangt af van hoeveel keren je nodig hebt om het gevecht te winnen. Hoe meer aanvallen je nodig hebt hoe minder beloningen je krijgt.

De event winkel zal open blijven voor 24 uur na het einde van het event. Hierna wordt het event en mogelijke overblijvende banieren verwijderd.

We hopen dat je geniet van ons nieuwe Event! Feedback kan in het Feedbacktopic
Jouw
Tribal Wars Team

Belangrijkste wijzigingen
  • Het event is nu energie-gebaseerd en er is geen looptijd/Wachttijd tussen aanvallen meer
  • Je kan zoveel gevechten doen als je wilt (zolang je energie hebt)
  • Het verkenningsysteem heeft nu een stabiele prijs.
 
Reactiescore
2.489

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
@Duckje hebben jullie wel door hoe broken dit event is op W69?

Voor 140 pp heb je een 10% GS pakket bijvoorbeeld wat enorm cheap is.

Had dit event niet uit w69 gehaald kunnen worden? Men moet eens goed kijken wat voor event het is en wat de impact is voor zo'n nieuwe wereld.

Ik ben normaal nooit zo'n klager over events, je haalde er je voordeel uit maar dat was nooit zo huge.

Nu zijn er spelers die opslag naar 30 gooien en mines zelfs nog op 0 hebben, gewoon GS pakketten verkrijgen en inzetten, die GS weer verkopen op de beurs en winst maken...

Mag ik zeggen dat dit toch wel een nieuw dieptepunt is?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
@Duckje hebben jullie wel door hoe broken dit event is op W69?

Voor 140 pp heb je een 10% GS pakket bijvoorbeeld wat enorm cheap is.

Had dit event niet uit w69 gehaald kunnen worden? Men moet eens goed kijken wat voor event het is en wat de impact is voor zo'n nieuwe wereld.

Ik ben normaal nooit zo'n klager over events, je haalde er je voordeel uit maar dat was nooit zo huge.

Nu zijn er spelers die opslag naar 30 gooien en mines zelfs nog op 0 hebben, gewoon GS pakketten verkrijgen en inzetten, die GS weer verkopen op de beurs en winst maken...

Mag ik zeggen dat dit toch wel een nieuw dieptepunt is?

Tja anderzijds meer kopers wss voor inno
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ja Inno verdient er vast weer meer geld aan. Meer abuse voordelen geven en dan als reactie de abusers weer dwarszitten met 20:1 shit enzo.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Misbruik3.0 incoming?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Onder het mom van, “wij als inno willen graag de game blijven verbeteren” zie hier; een event zo walgelijk dat ik nog liever het douch putje van tiny en lou uit lik.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
@Duckje ik denk dat w72 veranderd moet worden naar w78 niet?
 
Reactiescore
983
Is deze ook al actief op 85?
Dikke rip :(
Vroeger zat er nog tenminste een maandje tussen, nu is de wereld nog geen 2 weken bezig en het eerste event is er al....
Moet Inno de kas weer aanvullen ja? Zonde!
 
Reactiescore
1.752
Helaas bevestigd door Duckje in discord, maar wellicht nog om te draaien als er genoeg tegen zijn? (Ben na al die jaren toch nog wat naïef)
Had jij niet tegen mij gezegd dat de harde wereld dat er bij mij wel zou uit werken???

Verder ben ik het eens dat dit event te vroeg komt voor w85 die slechts op 2 maart van start is gegaan. Het heeft dus 13 dagen geduurd tot de aankondiging van het event wat na 19 dagen van start zal gaan?
Op deze manier duw je de wereld in een stroomversnelling wat niet goed is voor de kleine/beginnende spelers. Voor de kassa van Inno en de PP-abusers is dit uiteraard wel goed nieuws, zeker kijkende naar de hoeveelheden die er deze wereld aan tegenaan zijn gegooid...
 
Bovenaan