Aanval van de Horde (versie 2019) Feedbacktopic

Reactiescore
127
@Duckje is het mogelijk om een stemming te doen betreft event voor w85.

Zijn meer mensen tegen dan voor heb ik het gevoel.
 
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

De frequentie van events is een doorlopend gesprekspunt binnen InnoGames / Tussen Community Managers. Daarom dat er ook al een langere tijd gezeten heeft dan normaal tussen het laatste en het volgende event.

Daar is Wereld 85 natuurlijk heel veel mee :(. Ik kan je verzekeren dat deze feedback zeker doorgegeven is. Ik zet hier natuurlijk graag cijfermatig ook kracht aan. Mag ik voorstellen dat één van jullie en idee opent in het ideeëntopic (Frequentie van events op nieuwe werelden) en daarin het idee oppert om voor nieuwe werelden pas een event te hebben na 3 weken (21 dagen) looptijd.

Alvast bedankt,
Duckje
 
Reactiescore
417
Hieruit maak ik op dat er geen aanpassing plaats zal vinden voor w85?
Als het een doorlopend gesprekspunt is zou ik vooral kijken of het nog mogelijk is om w85 ook mee te nemen.
 
Reactiescore
742
Beste spelers,

De frequentie van events is een doorlopend gesprekspunt binnen InnoGames / Tussen Community Managers. Daarom dat er ook al een langere tijd gezeten heeft dan normaal tussen het laatste en het volgende event.

Daar is Wereld 85 natuurlijk heel veel mee :(. Ik kan je verzekeren dat deze feedback zeker doorgegeven is. Ik zet hier natuurlijk graag cijfermatig ook kracht aan. Mag ik voorstellen dat één van jullie en idee opent in het ideeëntopic (Frequentie van events op nieuwe werelden) en daarin het idee oppert om voor nieuwe werelden pas een event te hebben na 3 weken (21 dagen) looptijd.

Alvast bedankt,
Duckje
Op werelden hiervoor gelde deze regel altijd vanuit inoo, Geen event op nieuwe wereld. Er werd elke wereld 1 event overgeslagen. Waarom word er nu ineens voor gekozen om het event niet over te slaan? een update zonder ons op de hoogte te stellen? ik snap niet zo goed dat Inno .NL het zo kan verneuken met de communicatie naar de player base.

Dit had namelijk veel eerder op het AF moeten komen waardoor we w85 nog konden redden, nu ben ik bang dat we te laat zijn en de early/mid game van w85 mooi verneukt word. Maar goed wat kan jou het bommen
 
Reactiescore
1.139
Op werelden hiervoor gelde deze regel altijd vanuit inoo, Geen event op nieuwe wereld. Er werd elke wereld 1 event overgeslagen. Waarom word er nu ineens voor gekozen om het event niet over te slaan? een update zonder ons op de hoogte te stellen? ik snap niet zo goed dat Inno .NL het zo kan verneuken met de communicatie naar de player base.

Dit had namelijk veel eerder op het AF moeten komen waardoor we w85 nog konden redden, nu ben ik bang dat we te laat zijn en de early/mid game van w85 mooi verneukt word. Maar goed wat kan jou het bommen
Dit was vorige wereld ook al zo he gebeurde daar precies zo dus opzich hadden we er toen al wat aan kunnen doen.
 
Reactiescore
742
Dit was vorige wereld ook al zo he gebeurde daar precies zo dus opzich hadden we er toen al wat aan kunnen doen.
Ah daarom sla ik altijd de early game over.... geen early game meer gespeeld sinds w74 en dat gaat ook niet meer gebeuren als het zo moet, terwijl dat het leukste van het spelletje is
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ah daarom sla ik altijd de early game over.... geen early game meer gespeeld sinds w74 en dat gaat ook niet meer gebeuren als het zo moet, terwijl dat het leukste van het spelletje is

Ironisch als misbruik2.0 speler zijnde!!
 
Reactiescore
389
Vind dit event niet thuis horen in wereld 91.
Zie dat dit een jaar geleden ook is aangekaart.
Toen na 19 dagen en nu nog sneller.
Wil nu al aan geven dat ik dit event in 97 weer te vroeg verwacht.
—-
Vind dit trouwens wel een leuk event om te doen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Vind dit event niet thuis horen in wereld 91.
Zie dat dit een jaar geleden ook is aangekaart.
Toen na 19 dagen en nu nog sneller.
Wil nu al aan geven dat ik dit event in 97 weer te vroeg verwacht.
—-
Vind dit trouwens wel een leuk event om te doen.

Voor w97 staan events uit, en voor w98 is het denk ik te vroeg? De wereld is net 1,5 week bezig. Dus denk dat je w96 bedoelt?
 
Reactiescore
328
Oh nice dit enorme strontevent is weer terug. Op TribalWars 2 vinden ze dit nog teveel P2W.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
5.602
man man man, hier heb ik dan mee te spelen …….
 
Bovenaan