[Ingevoerd] Aanval op spelprofiel

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 54 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 12 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser21510

Guest
Hallo collega's!

Toen ik het topic zag over het gedeelde bevelen overzicht (klik en stam 'JA'), bedacht ik bij mezelf: "waarom is het niet mogelijk om op een speler zijn of haar profiel te zien welk dorp aangevallen wordt?"

Het idee dus:
  • Een
    attack.png
    voor een dorpsnaam dat jij onder vuur neemt.
  • report_ally.png
    attack.png
    voor een dorpsnaam dat een stamgenoot onder vuur neemt.

ad5fe19e8f.png

Voordelen:
  • Je ziet bij een massa snel als er een vijandelijk dorp geen aanvallen krijgt.
  • Je zou een stamlid kunnen ondersteunen met clears/fakes als je toevallig ziet dat hij iemand aanvalt.

Nadelen:
  • Lange laadtijden(?)
  • Een scherm vol icoontjes

Graag hoor ik hoe jullie erover denken en hoe hij beter zou kunnen:D

Jeroen.
 

DeletedUser56459

Guest
Lijkt me niet dat dit lange laadtijden meebrengt omdat je claims nu ook al gewoon daar ziet staan en het snel genoeg gaat.
Ik vind het een goed idee.
 

DeletedUser63648

Guest
Het gaat wel degelijk flinke laadtijden geven, maar omdat het voor de eerste 100 dorpen nog niet zoveel uitmaakt kan dat prima. Wil je de andere x zoveel zien moet je toch op een linkje drukken en verwacht je sowieso wel dat het effetjes gaat duren. Daarom dus ja.
 

DeletedUser

Guest
Dan wordt de factor die activiteit heeft wel (weer) verkleind .
 

DeletedUser59685

Guest
Hoeft niet bepaald voor mij, via de kaart kun je (in de toekomst?) ook kijken waar stamleden op aanvallen, en weet je meteen waar de dorpen liggen die nog niet aangevallen worden of aangevallen worden. Voor mij is dit overbodig, maar andere vinden het misschien wel een goed idee. Op grote werelds met een aantal 10miljoenen zal dit vrij weinig nut hebben.
 
Reactiescore
25
Bedankt voor je idee, het is doorgegeven.

DS-12056
 
Bovenaan