Aanval met katapulten op verzamelplaats

DeletedUser1653

Guest
Stel, ik als aanvaller stuur 2 aanvallen, de eerste zijn katapulten (DOEL: verzamelplaats) en de tweede is leger.

Nu is de verdediger online, en wil hij de eerste aanval ontwijken, en zijn troepen vlak voor mijn tweede aanval laten aankomen.

Maar de eerste aanval doet zijn verzamelplaats kapot... wat gebeurt er met de troepen die hij teruggestuurd heeft om mijn 2de aanval te onderscheppen:

1) ze verdwijnen
2) ze gaan naar de plaats waar ze vandaan komen (bijvoorbeeld: het verlaten dorpje waar hij ze even heeft gezet)
3) ze komen gewoon in het dorp weer aan (waar ik verzamelplaats had vernietigd) maar vechten niet
4) ze komen gewoon in het dorp weer aan en vechten tegen 2de aanval (maar dan zonder verzamelplaats)....

Ik denk 4, maar wil het wel eens van andere horen... Alvast bedankt!

Mvg,

Planet
 

DeletedUser

Guest
Als De Verzamelplaats Kapot Is, Kan De Verdediger Geen Troepen Versturen, Ze Niet Terughalen, maar Wel Uit Het Ander Dorp Terugsturen
 

DeletedUser1653

Guest
Ok, thnx, maar dat heeft geen invloed op troepen die al onderweg zijn of hoe ze vechten veronderstel ik dan?
 

DeletedUser343

Guest
nee, als je ze terughaalt doe je het vanuit de verzamelplaats waaruit ze gestuurd zijn en kan je ook een deel terughalen.

als je ze terugstuurt doe je het uit de verzamelplaats waar ze staan, je moet dan alles tegelijk wegsturen en kan niet alleen een deel wegsturen.
 

DeletedUser2826

Guest
maar euuh, als je de verzamelplaats van die andere vernietigt, kunnen er geen enkele troepen van hem meer vechten tenzij hij verzamelplaats trg opbouwt?
 
Reactiescore
2.490
als de verzamelplaats kapot is in een bepaald dorp, kan deze persoon in dat dorp de volgende dingen niet meer doen:

  • Troepen vanuit dat dorp wegsturen naar andere spelers/andere dorpen, dit als aanval of als ondersteuning
  • de simulator gebruiken in dat dorp
  • troepen die onderweg zijn afbreken
  • Troepen die in andere dorpen zitten als ondersteuning terugtrekken.


Zoals je ziet is het vaak niet zo'n erg goed idee om de verzamelplaats af te breken, dit ook omdat de verzamelplaats binnen de 5 - 10 minuten weer opgebouwt is.

Hoewel het soms wel degelijk erg handig kan zijn.

Mensen hierboven zeggen me dat terugsturen hetzelfde is dan terugtrekken, neen dat is het niet.

Stel nu.
ik zet al mijn troepen tijdelijk als ondersteuning in het verlaten dorp naast me, of in het dorp van een stamgenoot naast me. Om deze EXACT op het juiste moment terug te trekken dat de troepen tussen de veeg en adels terug in mijn dorp komen.

en dan op dat moment komt de aanvaller mijn verzamelplaats katapulteren, resulterend dat ik geen troepen kan terugtrekken.
Als mijn troepen bij een stamgenoot staan kan ik proberen hem te contacteren om die troepen terug te sturen, maar tjah, vaak zal dat niet zo goed zijn ;)

Troepen zullen blijven vechten zoals normaal.

het heeft zijn tactische voordelen, maar zo groot zijn deze niet.
 
Bovenaan