Aantal gevonden gouden eieren

DeletedUser53181

Guest
Hallo,
Ik ben zeer teleurgesteld in het aantal gouden eieren dat ik kan vinden. Ik heb er momenteel maar 3 gevonden wat betekent dat ik nog steeds niet hebben kunnen deelnemen aan de tombola.
Van de forummods heb ik vernomen dat de grootte van het account een rol speelt: hoe groter het account hoe kleiner de kans dat je een ei vindt. Ik heb een niet zo'n grote account en ik vraag mij dan af hoeveel eieren de grote accounts dan vinden per dag. Ik farm tussen de 250 en 300 dorpen per dag. Vandaag heb ik nog geen enkel gouden ei gevonden.
Ik keek met veel belangstelling uit naar het voor één keer kunnen deelnemen aan de tombola, gewoon om te weten wat het zou zijn om eens iets te kunnen winnen. Ik vrees dat ik van een kale reis zal terugkomen omdat ik dus op die goede 24 uren die ons nog resten nog 2 eieren zou moeten vinden.
Ik wil dus eens horen van alle anderen op W29 hoe hun bevindingen zijn.
Daarnaast ben ik wel tevreden over de andere bonussen die we kunnen activeren hebben. Kwestie van deze actie niet volledig af te keuren.
Het initiatief is zeer leuk, maar liet aan resultaat wat te wensen over!
Alvast bedankt.

Vandaag zal ik om en bij de 400 dorpen gefarmd hebben, voorlopig nog zonder gouden ei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Ik heb niet meegedaan en kan je dus niet helpen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb juist een heel groot overschot aan gouden eiren die ik nooit allemaal kan inzetten.
 

DeletedUser52434

Guest
ik vind het jammer dat ze het inzetten van de bonussen niet onbeperkt door laten gaan
nu heb je namelijk niets aan die overschotten, want je kan het nooit allemaal opmaken in de tijd
 

DeletedUser13946

Guest
account: 1,9 miljoen
gevonden eieren: 15 of 20 niet meer geheel zeker.

edit: 20 want heb 4 bonussen gehaald.
 

DeletedUser

Guest
Heb me er in het begin één dag mee bezig gehouden met dat event. Gewoon zoveel als mogelijk clears meteen na elkaar laten aankomen is de truc. Kan je aardig wat oprapen zonder veel troepen verlies. 7 gouden eieren gevonden die dag, nadien ben ik gewoon verder gegaan met doorsnee farmen. Had zoveel zaaigoed opgehaald dat ik al mijn bonussen niet meer kwijt geraakte voor de aflooptijd. Heb er nog 376.055 beschikbaar maar die geraak ik dus niet meer kwijt.
 
Bovenaan