[Ingevoerd] Aantal boerplekken bij OS aanvragen (boerlimiet)

Goed idee?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hoi AF,

Ik had een idee wat op de classic handig kon zijn ivm de boerlimiet die daar is. Voor de mensen die het niet weten, boerlimiet houdt in dat je tot een bepaald aantal troepen kan stacken. Als je daar boven komt gaan je troepen minder sterk vechten.

Het idee:
Geef bij de balk voor ondersteuning aanvragen aan hoeveel boer er binnenkomt. Nu ziet het er zo uit:
https://gyazo.com/a51d508397aa368cb46be3a2d2a957ac
Als je daar rechts er van zet hoeveel boer die aanvraag is, kan je veel gemakkelijker het juiste aantal os sturen op een boerlimiet wereld. Nu moet je telkens zelf gaan rekenen en dit lijkt mij onnodig

Meningen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Je mag en kan doe gebruiken waar je wilt. Maar leuk dat je het vraagt :)

Wat legaliteit betreft moeten de mods om antwoorden. Als ik hier zeg dat het legaal is volgens de regels krijg ik weer op men kloten omdat het mijn recht niet is om te zeggen :D
 
Reactiescore
603
Je mag en kan doe gebruiken waar je wilt. Maar leuk dat je het vraagt :)

Wat legaliteit betreft moeten de mods om antwoorden. Als ik hier zeg dat het legaal is volgens de regels krijg ik weer op men kloten omdat het mijn recht niet is om te zeggen :D
Zal het voor de zekerheid even melden ;)
 
Reactiescore
28
Ik heb het script geïnstalleerd. Werkt prima, alleen nu is Sangu gecrashed met de volgende melding: Foutmelding: Cannot read property '1' of null

Hebben andere hier ook last van?
 

Deleted User - 24028

Guest
Das gemakkelijk op te losse. Zet sangu uit, dat heb je toch niet nodig (angel)

EDIT: Ik heb het even getest en bij mij werkt alles gewoon. Hoe zeker ben je dat het door deze tool / sangu komt en waar krijg je deze foutmelding ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
Niet zeker, ik had het script net geïnstalleerd en 15 minuten later crashte Sangu. Kan ook puur toeval zijn geweest.

Zal het in de gaten houden.

Iig bedankt voor dit script, scheelt weer rekenwerk :)
 
Bovenaan