Aanpassing AM

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 31 73,8%
  • Nee

    Stemmen: 11 26,2%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Reactiescore
133
De AM moet goed ingericht worden en dan wordt inderdaad een boerderij uitgebouwd wanneer de boerderijruimte op is.

Wat ik wel vervelend vindt is dat ie rustig vijf boerderijen in de wachtrij zet terwijl na één boerderij weer vier muren kunnen. Dat gaat ten koste van de verdediging en is net het enige moment waarop de bouwfunctie echt waarde heeft.
 

DeletedUser56459

Guest
De AM moet goed ingericht worden en dan wordt inderdaad een boerderij uitgebouwd wanneer de boerderijruimte op is.

Wat ik wel vervelend vindt is dat ie rustig vijf boerderijen in de wachtrij zet terwijl na één boerderij weer vier muren kunnen. Dat gaat ten koste van de verdediging en is net het enige moment waarop de bouwfunctie echt waarde heeft.

Dan een idee voorstellen dat de AM maar 1 gebouw tegelijkertijd aan zet :p
 

DeletedUser73904

Guest
Gewoon de muur in je sjabloon meteen naar 20 zetten wanneer die kan (kazerne lvl1) en niet pas verderop. Dan lijkt me dat dat probleem opgelost is :)

En gewoon boerderij wat hoger, hoe moeilijk kan het zijn :D... Even beetje tactisch je sjabloon inrichten en volgens mij heb je dat probleem dan helemaal niet met die boerderijen en muren :p
 

DeletedUser

Guest
Het irritante is dat de AM troepen manager bij mij soms ook stopt terwijl de boerderij niet vol is.

Ik heb elke dag wel een dorp dat uit de AM gezet word, Stel dat dit s'nachts om 02:00 gebeurd en om 17:00 zie ik dat pas (als ik het zie)
kost me dat bijna een hele dag troepen rekruten.

Het is een manager, Ik verwacht dus ook dat als je een dorp op offence instelt dat dit ook blijft staan tot dat je het zelf veranderd of verwijderd. Stel dat er dus dagelijks 20 clears dood lopen moet ik elke dag dus mijn AM weer bij werken over alle dorpen.
Het kost allemaal tijd moeite bla bla, uiteindelijk kost het net zoveel tijd als het massa rekruut scherm.

Waar betaal je dan 200 PP voor ? als je toch elke dag weer je dorpen moet her-instellen bij de AM...
Voor de gratis FA ?

En Mensen die dus AM nemen krijgen natuurlijk gratis FA, Maar als je dat niet weet en je koopt je FA ook gewoon nog kost dit dus dubbel op. Ik vind dat als je AM koopt dat het vakje FA niet geselecteerd moet kunnen worden, dit is geld stelen.

Ik heb hier al meerdere malen aanvragen over gedaan bij de support, en die vertellen mij dat ik dit hier moet posten.
Dus doe er AUB wat mee.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik vind dat als je een maand am koopt je fa gewoon een maand verlengt moet worden.
verder is am wel een stuk praktischer dan massa recruiter hoor en er zijn natuurlijk nog meer functies buiten troepenmanager :p

Dat is al zo Jur, word al verlengt als je het koopt.
 
Bovenaan