Aankondiging verkiezingen VF sjet moderator

Reactiescore
421
Hoi allemaal,

Jullie zijn allemaal onderdeel van onze VF sjet. Helaas winnen de bad vibes het onlangs vaker dan de good vibes.
Dat mogen we niet laten gebeuren. Er moet iets gebeuren om het VF weer als een united front te laten opereren. Daarvoor is verandering nodig.

Om die reden schrijf ik verkiezingen uit. Verkiezingen voor een nieuwe moderator op de VF Discord. In dit topiks mogen jullie je kandidatuur bekend maken. Morgenavond 18u zullen we de verkiezingen openen en kan er gestemd worden.

Moge de beste deelnemer winnen, maar zorg vooral dat je stemt! VECHT VOOR JE RECHT!

wees geen buckert, stem rukurt

Zijn de aardappels geteld? Zo ja jou treft geen blaam als je stemt op een niet dubieuze naam


Groet,

Een niet dubieuze naam
 
Reactiescore
1.770
komt rupert uit deze verkiezingen...
.... ALS EEN (niet dubieuze) WINNAAR

?
 
Reactiescore
941
Ik stel mij ook kandidaat dus ik vrees dat andere deelnemers bij voorbaat kansloos zijn.
 
Reactiescore
1.238
ik ben de beste modt, want met mij wordt het nooit te zot!
verder is rupert een bewezen machtsmisbruiker en is mijn kandidatuur des te puiker.
verder vind ik dit een leuk initiatief, want nu rijmen we competitief.
rest het mij jullie allen te bedanken want met een stem op dash is er een keuze niet enkel op de flanken.
stem dus op dash en trap niet in een dubieuze brainwash.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik krijg hier zo nieuwjaarsbrief-vibes van

ik ben de beste modt, want met mij wordt het nooit te zot!
verder is rupert een bewezen machtsmisbruiker en is mijn kandidatuur des te puiker.
verder vind ik dit een leuk initiatief, want nu rijmen we competitief.
rest het mij jullie allen te bedanken want met een stem op dash is er een keuze niet enkel op de flanken.
stem dus op dash en trap niet in een dubieuze brainwash.
Je (b)engeltje Dash,
1 januari 2021
 
Reactiescore
1.449
ik ben de beste modt, want met mij wordt het nooit te zot!
verder is rupert een bewezen machtsmisbruiker en is mijn kandidatuur des te puiker.
verder vind ik dit een leuk initiatief, want nu rijmen we competitief.
rest het mij jullie allen te bedanken want met een stem op dash is er een keuze niet enkel op de flanken.
stem dus op dash en trap niet in een dubieuze brainwash.
Dit was ook je inzending voor the roastcontest?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Ik wacht op de kandidatuur van bappos. Al zal hij wel afstand moetenvdoen van zijn moderatorschap
 
Bovenaan