Aanbiedingen oppas "dood" account

DeletedUser60153

Guest
Beste TW'ers,

Nu de VV regel er zit aan te komen zullen er op veel werelden bb's verschijnen. Om dit te voorkomen zijn er spelers nodig, of "schijn" spelers. Voor de "schijn"-spelers is dit topic bedoelt. Ik las veel over dat er met moeite aan spelers gekomen kon worden. Toen viel mijn oog op een post van duckje in de discussie omtrent deze regel:

Als er in de afgelopen 120 dagen voor 80% (96 dagen) een vv actief was staat dat zo in ons systeem, we zullen dan kijken of er normale logins zijn op de account.

Zoja is er niets aan de hand (want dan is er een eigenaar).

Zoneen zullen we de account blokkeren. Dit omdat deze niet actief door een normale eigenaar bespeeld wordt.

Hierin wordt dus gezegt dat als er "normale" logs zijn dat het acc niet gebanned wordt. Vanuit dit punt dacht ik er nog even over na en kwam ik op een idee, eigenlijk een heel simpel idee. We moeten met de actieve spelers over de wereld een systeem opzetten zodat er op de acc's die eigenlijk op BB zouden gaan 3 tot 5 dagen per week iemand even logt, de vv eraf haalt en hem er weer opzet.

Oftewel dat je op 1 a 2 werelden waar je niet speelt je enkel even inlogt.

Ik bied mij aan, en ik hoop met mij velen meer. Als je discreet wil zijn kan je contact zoeken via de PM (ik snap dat je niet aan de grote klok wil hangen dat je een dood account hebt). Als je jezelf ook wil aanbieden zet dat dan in dit forum.

PS: Duckje, als je 3 tot 5 x per week inlogt, ziet hij dit dan als een normale eigenaar?
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je wel vertrouwen hebben in de groep spelers die dit doen;)
Veel misbruik kan gebeuren...
Maar desalniettemin, i'm in.
 

DeletedUser25273

Guest
Ergste vind ik dat er nog steeds niet is gereageerd op het verzoek van veel spelers om op elke wereld een ingame enquête te houden. De dictatuur is een feit en ons spelplezier doet al lang niet meer ter zake, zolang InnoGames maar geld verdiend en aan oude werelden verdienen ze blijkbaar te weinig, dus die moeten zsm afgelopen zijn en dat bereik je het snelste door accounts te deleten en het spelplezier van de overige spelers te vergallen. Scheelt ook weer in het prijzengeld die ze uit moeten keren, want hoe minder spelers de nummer 1 stam heeft, des te minder premiumpunten het ze kost.
 
Reactiescore
133
Leuk idee :)
Even zonder citaat, want ik heb weinig tijd nu. Er is in dat aankondigingstopic zoiets gepost als dat accounts waar enkel op ingelogd wordt om de VV te verbreken en direct weer in VV gaan ook zullen verdwijnen. Dat maakt dit idee niet onmogelijk, op veilige accounts zou best een speler van een andere wereld kunnen zitten die verder niets doet en het account ook niet opnieuw in VV geeft. Zodra er meer nodig is dan alleen inloggen kan een VV die actie best doen. Bijkomend voordeel: de VV dagen lopen af waardoor op termijn ook weer OS verstuurd kan worden...

(dit was een reactie als speler op basis van info die al op het AF staat, niet als mod)
 

DeletedUser62766

Guest
Ik wil af en toe best wel een keer loggen :) (niet w16)
 

DeletedUser61042

Guest
Schrijf mij ook maar in genoeg tijd om paar keer per dag in te loggen en inderdaad ook belachelijk dat we nog steeds niet hebben kunnen stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch gestopt en om Innogames lastig vallen en andere mensen te helpen doe ik graag. Kijk toch wel bijna elke dag op AF dus denk ik er wel aan. :)
 

DeletedUser26046

Guest
Same here, ik speel alleen w24 nog en zal op w18 me niet bemoeien ivm mijn lange speeltijd daar. Ergens anders wil ik best loggen hoor, graag zelfs. Iig iets wat je kan doen tegen deze idiote regelgeving.
 
Reactiescore
1.018
Count me in, wil zelfs af en toe dan nog wel wat def sturen mocht het een deff buffer zijn:p?
 

DeletedUser61490

Guest
Kheb tijd zat om voorde dode accounts normale loggs te krijgen. Al was het alleen maar om innogames te dwarsbomen. Dus overal behalve w12 kan ik okk helpen
 
Reactiescore
133
Ik vind dit persoonlijk een goed project. Naast een bondgenoot binnen een wereld ontstaat nu een bondgenoot over werelden verspreid en zo kunnen stammen elkaar helpen accounts bezet te houden. De motivatie om dit te doen om Inno te pesten (zoals een paar keer genoemd is) is fout. Met die motivatie hou je het een week vol.

Als je aan zoiets als dit begint, doe het dan om een speler of een stam te helpen. Bedenk dat er op je gerekend wordt, wanneer jij na een week stopt op een account dat al boven de VV-grens zit dan heeft de stam geen enkele tijd meer om zich voor te bereiden op het op BB gaan van het account.
 

DeletedUser61692

Guest
ik doe het absoluut niet om inno te pesten, waarom zou ik het spel wat ik zelf speel verpesten?

het gaat mij er om dat er te veel accounts op delete zouden gaan, en aangezien ik hetzelfde probleem ga tegen komen zou ik graag anderen helpen het probleem te voorkomen.
 

DeletedUser60153

Guest
Mooi dat er positief wordt gereageerd en dat er ook enkele mensen "in" zijn. Als het klopt wat Taum zegt dan houd het dus niet in om de vv enkel te verbreken maar om dagelijks te loggen. Gok dat dit ook niet een heel groot probleem moet zijn voor een safe acc.

Dan moet je wel vertrouwen hebben in de groep spelers die dit doen;)
Veel misbruik kan gebeuren...
Maar desalniettemin, i'm in.

Overigens klopt het dat niet iedere halve zool op een acc moet komen, ik denk dat vooral de mensen op de werelden waarmee je speelt een goed oordeel kunnen geven. Ook zou je de rechten weg kunnen halen en het forum op vertrouwd kunnen zetten, om zomaar iets te noemen.
 
Reactiescore
7
Mooi dat er positief wordt gereageerd en dat er ook enkele mensen "in" zijn. Als het klopt wat Taum zegt dan houd het dus niet in om de vv enkel te verbreken maar om dagelijks te loggen. Gok dat dit ook niet een heel groot probleem moet zijn voor een safe acc.


Volgens mij hoeft de "nieuwe speler" niet elke dag in te loggen, want zodra er bij een vv-acc weer door iemand ingelogd word, zit er technisch gezien een speler op, of die nu elke dag of om de 1,2, 3 of 5 dagen inlogd ;)
Wel lijkt het me verstandig dat er idd de 1e weken iemand wel ffjes dagelijks inlogd, gewoon om te zorgen dat het acc met dat IP-adres verbonden wordt en er niet vanuit het tw-team problemen kunnen komen als ze alle (ex-)vv-accounts nalopen omdat zij vinden dat er niet voldoende ingelogd wordt en het acc dan alsnog onder de nieuwe vv-regels laten vallen en een ban geven en het dan gaan deleten.
Om het veilig te houden, zou ik zeggen: de 1e maand elke 1-2 dagen inloggen en als het acc op de 90 dagen vv staat en dus niet meer onder de nieuwe vv-regel valt, dan zou het dus niet meer uitmaken of er om de 3-5 dagen ingelogd word, want de vv-dagen verminderen toch wel :)

Er moet alleen wel opgelet worden dat er niet te lang niet ingelogd wordt want als er 14 dagen niet ingelogd wordt, wordt een acc alsnog verwijdert door innogames.
Maar ja, we hebben allemaal MSN of Skype, dus als zo'n "gered" acc te lang rood komt te staan, is het een questie van ffjes contact opnemen en vragen om in te loggen.
En natuurlijk altijd een nood-vv zetten voor het geval dat de nieuwe speler door wat voor omstandigheden dan ook, ineens niet meer inlogt en ook niet meer op MSN of skype komt, zodat er een volgende speler gevonden kan worden die er inlogt en het acc gewoon blijft bestaan :)

Uiteraard wil ik hier ook aan meewerken :)
't Was iets wat bij mij ook al heel snel opgekomen was om op het eigen stamforum te zetten, alleen heb ik er niks mee gedaan :eek:
 
Bovenaan