A Unique Strategy to Tribalwars

Reactiescore
9
Niet meer het hand boven het hoofd houden, zodra duidelijk is dat deze lui bewust keer op keer zo zwaar de regels hebben overtreden mag er met permabans gestrooid gaan worden.

Reactiescore
64
Ben benieuwd, wellicht zien ze het niet als 100% bewijs en kunnen ze niks. Ondanks dat het overduidelijk is, maar zo gaan ze spelers verliezen en is dit het begin van het einde van TW.

Reactiescore
0
lachwekkend en wereld 97 nog zoveel support in de discord chat gekregen van een hoop terwijl dit al aan de orde gebracht was nou is iedereen ineens erop tegen

Reactiescore
5.725
Het recht heeft zege gevierd !!

Reactiescore
94
1000054301.jpg
De support heeft er vast grondig naar gekeken, ondanks de ontkenning van de spelers. De supportende accounts allemaal nog gebanned. Ik ben benieuwd of ze nog een reactie voor ons hebben!

1000054303.jpg
ODA halen ze nu in ieder geval, daar gaat de Unique strategie!

Reactiescore
72
Mocht je nog tijd over hebben. Officer doofy, verstopt wat verder onderin de ranglijsten, neemt ook vrij makkelijk dorpen van SK over, enkelen hebben amper verslagen eenheden in def.(6k, meerdere verloren dorpen). Ondertussen gooien ze wel al hun troepen dood op omliggende stammen.

Reactiescore
1.187
Oei ik heb zo’n vermoeden dat ik terug moet komen. Om de boosters te ontmaskeren.

Ik voel me in de steek gelaten, zomaar verdwijnen en niet reageren op discord pm :mad2::sad:

Reactiescore
583
basketballertje8, die naam komt mij bekend voor.... iets met W91 en W98... bye bye basketballertje.

Reactiescore
94
Mocht je nog tijd over hebben. Officer doofy, verstopt wat verder onderin de ranglijsten, neemt ook vrij makkelijk dorpen van SK over, enkelen hebben amper verslagen eenheden in def.(6k, meerdere verloren dorpen). Ondertussen gooien ze wel al hun troepen dood op omliggende stammen.
Ik ben benieuwd, haal rapportjes bij elkaar en publiceren maar :)

Bovenaan