A Stabbing Wolf

DeletedUser77845

Guest
Mwja denk dat hij zijn gelijk wilt halen, alleen zijn fout is dat ik (wij) de boeman ben, wat totaal niet het geval is. Wel vermakelijk en ik zal eens lezen wat die ervan gemaakt heeft.

Tip voor iedereen: Als je het niet met een actie van mij of iemand anders eens bent zeg dit dan in mijn gezicht i.p.v. achter mijn rug. Ik sta nu eenmaal voor een leuk spelletje. Als ik denk iets opgelost te hebben naar tevredenheid en dan krijg ik dit wordt ik een beetje verdrietig. Zeker aangezien ik hier (onterecht) persoonlijk wordt aangevallen. Je betrekt mijn moderatierol hier ook onterecht in. Jammer dat je dit niet inziet.

Maar het hoort bij P&P dus doe je ding :)

In eerste instantie als ik dit zo lees moet ik al snel neigen naar een mening, echter wacht ik en ben ik benieuwd naar de response die morgen gegeven gaat worden. Zakje popcorn gaat morgen eventjes gehaald worden bij de supermarkt.

Wat betreft delen van zo "indrukwekkende" post moet zeker kunnen. Als er fouten gemaakt worden waarom zou je dat niet openbaar maken voor de hele wereld? Leuke "feiten/waarnemingen/discussie", wellicht brengt het gelijk ook weer wat activiteit op het AF.

Op de man spelen is inderdaad iets teveel focus gelegd. Echter ben jij voor sommige een "voorbeeldfunctie" waarbij je dit soort dingen niet zo snel zou verwachten binnen in de stam aangezien jij de leiding hebt. Daarbij laat ik het in het midden of je er van op de hoogte van was of niet.

Je geeft al aan dat er fouten zijn gemaakt vanuit jullie kant en bied daarbij je excuus aan en een mogelijkheid tot een goedmaking/compensatie Maar waar mijn mond wijd open van gaat staan is dat je een NAP wilt van 3 weken met de "echte boosdoener" die zou je per direct alle betrekkingen mee moeten stoppen, laatst staan ook nog eens te verdedigen. Blijkbaar het willen van een NAP van 3 weken is enkel in het belang van dat account en dus jullie. Dus ben benieuwd waarom je daar een NAP van 3 weken mee afspreekt beetje vreemd wel, ben benieuwd naar die beweegreden(en).

En als we de wereld echt eerlijk willen spelen kap dan ook met het continu binnenhalen met consorten voor OS leveringen en dergelijke. Je wist van te vore dat dit de instellingen waren dan had je maar lekker een andere wereld moeten kiezen. Het zou een stukje fair-play zijn naar iedereen toe als je hiermee stopt. Het speelt al langer zo maar het neemt onderhand buiten proportioneel porties aan vandaar dat ik dit ook even aankaart ter bespreking.

Wellicht ga ik dit aankaarten dat het aangepast kan worden dat een nieuw lid pas naar 24 uur OS kan ontvangen. Anders kan het de hele wereld zo door blijven gaan wat niet echt transparant is.
 
Reactiescore
2.507
A Stabbing Wolf
Stab 1:

Het begint iets meer dan een week geleden, de stam U.W.S. maakt plannen tegen de dan al veel grotere stam AASB, wat nu 300. is, onder leiding van A Lone Wolf. Het plan wat er nu staat is simpel, bij een aantal spelers zetten we OS neer, dit omdat die direct grenzen aan AASB. Hieronder valt ook de rat en ultieme backstabber op het spel: Licence to kill. Zoals je in de volgende plaatjes kan zien is Licence to kill een van de spelers, die OS krijgt.
Bekijk bijlage 17534
Bekijk bijlage 17550

Sinds wanneer de overstap gemaakt is weten we niet, maar kan teruggevonden worden op twstat, hij heeft uiteindelijk wel OS gehad. Hoeveel precies weten we ook niet. Al staat er boven een voorbeeld, waar je ook meteen kan zien dat het dorpje is overgenomen door TheDooom. Andere berichten zijn niet meer terug te vinden, doordat er meer berichten binnengekomen zijn dan een account aan kan.. Wel weten we het volgende, met dank aan Path of Righteousness:
Bekijk bijlage 17551

Hieruit blijkt dus dat Path of Righteousness er wel al eerder van wisten.
Stab 2:
Buiten de overstap, en de al langer lopende pbg met TheDooom, was er nog meer aan de hand op de achtergrond. Deze link: https://gyazo.com/b8d55125ac9aa0391e95c4c57833550f , en volgende plaatjes zullen aantonen dat er tenminste eenmalig foto’s van het forum zijn gedeeld met R. Reddington. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit dus niet alleen met R. reddington zijn geweest maar ook met TheDooom en de stam waar hij in zit, al kan dat niet worden bevestigd., Iemand die dit eenmaal doet zal er waarschijnlijk geen moeite mee hebben om het vaker te doen. Ook hier is geen bewijs voor te vinden, dus dit kunnen we niet bevestigen. Wel heel toevallig dat dorpjes die wij wilden edelen, of net overgenomen hadden werden overgenomen en daar zo nu en dan wat troepen verloren gingen.
Bekijk bijlage 17546

Op de vraag hoe hij aan deze info komt, die niet direct zo gesteld is, maar waar het in het hele gesprek wel uiteindleijk op neerkomt, is het volgende antwoord gekomen:
Bekijk bijlage 17548

stab 3:
Was dit alles nog niet genoeg, dan komt de grootste en smerigste stab van allemaal nog. Wat zijn maatje leek, bleek uiteindelijk gewoon een stabber te zijn. Dit plaatje zegt alles:
Bekijk bijlage 17549
Hierin hebben wij als stam, U.W.S., ook fouten gemaakt en dat spijt ons ten zeerste. Mocht je denken dat hij zijn dorpje heeft behouden, nou nee, deze jongen is zijn hoofddorp mooi kwijt. Volgende berichten tonen de aanvallen aan, en laten zien dat er meerdere spelers van de stam AASB bij betrokken zijn, aangezien zijn dorp toch is overgenomen kan alle informatie gewoon getoond worden.

Stab 4:
Mocht je denken dat dit het was, nee. Meerdere spelers van U.W.S. hadden een deel van de OS in de dorpen van Licence to kill staan. Deze OS heeft hij niet tijdig teruggestuurd, of laten weten dat hij de stam uit zou stappen.Dit alles was voor de ex-stamgenoten van Licence to kill een complete verrassing. Dit had meerdere redenen, hij heeft het niet laten weten, en nog voordat we konden zien dat hij weg was kregen een aantal spelers van U.W.S. aanvallen binnen van spelers van AASB. Ook hierbij heeft Licence to kill zich niet ingehouden en zelfs geholpen met het edelen van een dorpje van Abeast. Dit blijkt wel uit de volgende reports, en dus zoals voorheen besproken long6.
Bekijk bijlage 17553
Stab 4:
Mocht je denken dat dit het was, nee. Meerdere spelers van U.W.S. hadden een deel van de OS in de dorpen van Licence to kill staan. Deze OS heeft hij niet tijdig teruggestuurd, of laten weten dat hij de stam uit zou stappen.Dit alles was voor de ex-stamgenoten van Licence to kill een complete verrassing. Dit had meerdere redenen, hij heeft het niet laten weten, en nog voordat we konden zien dat hij weg was kregen een aantal spelers van U.W.S. aanvallen binnen van spelers van AASB. Ook hierbij heeft Licence to kill zich niet ingehouden en zelfs geholpen met het edelen van een dorpje van Abeast. Dit blijkt wel uit de volgende reports, en dus zoals voorheen besproken long6.
sP2YKFS_XRqAby3ypBcgAGz3MxTnRfNOY4wuRCZsKTz9QSxumI8YLqhRSWAh7A1T8PU5nj0TX1TcVD4quUhTNzu8-l2tbIBg9yLj86dyLpzlKXGlN4ypXivbAZ-ABd23GfQ2nxOg
vvhz3pCHAEa5Jj290oiqDK9SSxTh3e1unI95OLyW5C4NpJFZglI5twUxrWcefcFFRUvfpW-mCRbi7JJSjPjig6deJ8svqmBnwAnJrkUy7AL9C0GFCEG2WNe2XauCbdwOk25xVxnD

Van alle aanvallen zou wel een plaatje gemaakt kunnen worden, maar onder andere Abeast, bulle, bebdy, long6 en nog een aantal spelers zijn aangevallen. Het bovenstaande dorp heeft Abeast niet verloren, maar er zijn ook dorpjes die hij wel verloren heeft aan AASB.
Stab 5:
In de stam AASB heeft niemand er iets mee te maken, blijkbaar heeft Licence to kill dit helemaal zelf opgezet. En dus blijkbaar ook vanuit de accounts van TheDooom,Path of Righteousness en killerken000 de aanvallen verstuurd XD. Natuurlijk hebben al deze spelers er van geweten, zoals Path of Righteousness al aangeeft in het begin: TheDooom had al langer een pbg met Licence to kill. En zoals je in de vorige berichten kan zien, is de aanval op Abeast overduidelijk een treintje verspreid over meerdere spelers, waaronder TheDooom, Path of Righteousness en Licence to kill zelf. Dit is tevens te zien in de aanval op long6, Licence to kill en killerken000 clearen hem en proberen hem voor te edelen, waarna Path of Righteousness zijn hoofddorp kan afpakken. Duidelijk zijn hier meer mensen bij betrokken dan ze willen toegeven, en heel toevallig heb ik hier de informatie die dat maar weer eens aantoont, want het zal toch niet puur toeval zijn, dat een seconde na het verlaten van uws, licence toevallig helpt met het clearen en edelen van U.W.S. Volgens a lone wolf zijn er dus ook meerdere spelers uit de stam die ervan af wisten. Tevens biedt hij ons ook nog eens iets moois aan, naja je kan het zelf lezen in het volgende bericht, waarin hij dus schuld bekend vanuit de stam gesproken.
Bekijk bijlage 17554
Conclusie:
Ondanks wat de titel doet suggereren is A Lone Wolf nog niet echt negatief voorgekomen in deze post. Daar zal bij deze verandering in komen. Wie biedt er nou aan om dorpjes terug te geven als je niet fout bent geweest. Oftewel hij bekend schuld vanuit de stam. Het is nog geen maandag en zoals je op twstats kan zien, is nog geen enkel dorpje teruggegeven, dus of deze stam AASB, onder leiding van A Lone Wolf en tegenwoordig spelend onder de naam 300. , zich echt aan dit akkoord houden is nog niet duidelijk. Wel is er een akkoord over de voorwaarden zoals iedereen kan zien, al is de nap nog niet officieel ingegaan.
Bekijk bijlage 17555
Nu is er natuurlijk geen directe informatie die zegt dat A Lone Wolf zich ermee heeft bezig gehouden. Al lijkt het er toch ten zeerste op dat alle informatie gewoon over het forum is gedaan, dat gedeeld is met AAS2 waar killerken000 onderdeel van is. Dit kan ik niet bevestigen aangezien niemand van mijn bronnen hierop ingaat, maar niemand kan op deze manier een aanval organiseren over meerdere spelers in meerdere mededelingen. Dus lijkt het obvious dat het op hun forum is besproken. Het enige bewijs dat we kunnen geven is dat gedurende de aanvallen van hierboven A lone wolf ook gewoon heeft meegedaan met de massa door een fake met scouts naar een van de spelers van U.W.S. te sturen. zie het volgende bericht:
Bekijk bijlage 17556
Ook heeft hij er later voor gekozen om Licence to kill toch te kicken en naar jutta te sturen, wat de onofficiële mb/du stam van 300. is. Wat de reden hiervoor is is niet duidelijk, wel is het duidelijk dat hij ergens voor AASB, tegenwoordig 300., heet moeten joinen. Dit alles doet vermoeden dat het wel degelijk is besproken op hun forum, aangezien zoveel toeval niet bestaat. Zie de volgende van twstat van Licence to kill’s stamveranderingen: https://nl.twstats.com/nl72/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487953264


Wij zijn ervan overtuigd dat deze informatie genoeg is om aan te tonen dat de aanvallen gecoördineerd zijn op het forum van 300. Wij weten ook zeker dat dit een van de grootste en smerigste backstabs in de historie van tribal wars moet zijn, uitgevoerd door in onze ogen een backstabber Licence to kill.

De grootste verbazing blijkt achteraf te komen, als je weet dat @The Minion (A Lone Wolf) zichzelf heeft kunnen toevoegen aan het tribal wars team als forum moderator. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven en zeggen dat het toeval is, dat hij op dat moment een speler van U.W.S. aanviel en de forum posts heeft gemist, dan betekent dat nog steeds dat hij in zijn stam al geen goede forum operator is en het forum niet of nauwelijks serieus leest. Geven we hem niet het voordeel van de twijfel, wat redelijk is aangezien hij een aanval stuurt, en schuld heeft bekend vanuit de stam door de dorpjes terug te willen geven. Dan blijkt maar weer dat deze speler die de community zou moeten leiden, hier in het echt lak aan heeft wanneer het in zijn eigen best interest is.

Nawoord
Bedankt R. Reddington, voormalig speler van Sardir, voor het leveren van de informatie, en de verduidelijking dat jij en je stam, CoC en de stam AASB of ondertussen 300. (bestaande uit Kapitrein, ruvon, Path of Righteousness, Devil in Disguise, A Lone Wolf, CheckMate, Tiranu, DrkHunter, Rone, DugTrioX3, TheDooom en TokKipTok en geleid door A Lone Wolf (forum moderator)) niet te vertrouwen zijn en geen enkel besef hebben van enig moraal. Bedankt TheDooom, Path of Righteousness en Licence to kill. Zonder jullie had deze stab nooit plaatsgevonden, jullie zijn de echte leiders geweest op dit gebied. Ondanks dat jullie zelf ontkennen er enige weet van te hebben, weten jullie zelf ook wel dat er nog OS stond bij Licence to kill toen hij van stam switchte en dat het plan was om hem een paar dorpjes van ons te laten overnemen (je stuurt namelijk niet maar twee edels naar 1 dorp, en dat toevallig Licence to kill er ook nog eens een stuurt). Bedankt A Lone Wolf, oprecht heb je een semi-eerlijke oplossing gevonden, al had dat natuurlijk nooit hoeven gebeuren als je de stam juist geleid had. Ook ben jij de main source voor informatie geweest aangezien jij het vermoeden bevestigde door aan te geven dat er meerdere stamleden van wisten. Bedankt andere spelers van de stam 300., Was het niet voor spelers als Kapitrein, CheckMate, TokKipTok en Path of Righteousness dan was het natuurlijk veel moeilijker om de link van afspraken te leggen tussen jullie stam en R. Reddington. Mede door jullie ligging, overnames en uitspraken over en van R. Reddington kan het haast niet anders dan dat er afspraken zijn gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk in de vorm van een bg, of stamuitnodiging zodra U.W.S. is weggespeeld. Wat ook hier weer aangeeft dat er een raar, maar fair spelletje gespeeld wordt. Wij van UWS zullen doorgaan met Licence to kill treiteren, tot hij niet meer kan spelen. Tevens zullen wij nooit met jullie samen spelen, of jullie leiding accepteren. Dit geldt dus ook voor de forum moderator @The Minion, hoe jij met zulke normen en waarden forum moderator denkt te kunnen zijn is voor ons een vraag die onbeantwoord zal blijven. Jij mist alle, maar dan ook alle noodzakelijke normen en waarden die een forum moderator zou moeten hebben. Natuurlijk wordt tribal wars niet altijd eerlijk gespeeld, maar dit is wel echt het laagste van het laagste.

Voor ik begin: Ik zal niet ingaan op de stab, want dit klopt in zekere zin. Licened to kill heeft de UWS verlaten en direct aanvallen verstuurd en dit veroordeel ik. Hij heeft ook even in de stam gezeten aangezien een betrokken AASB speler dit vroeg voor OS. Dit is niet ongewoon bij ons wat jullie vast aan de stats zullen zien. Mij valt wel te verwijten dat ik dit beter had kunnen controleren.
Ik ga wel in op het feit hoe ik word bejegend en zwartgemaakt en dat deze post bestaat uit foutieve aannamen.

Laten we 1 ding duidelijk stellen: Wij AASB/300/Book zijn hierin ontzettend de fout in gegaan. Dit geven wij ook toe en hiervoor gaan we door het stof. Echter is er één ding duidelijk hebben: Ik vind de manier waarop dit geschreven is buiten gewoon respectloos naar mij als persoon en naar mijn account. Er zitten onwaarheden (aannamen) in het verhaal en ligt de nadruk op de verkeerde plaats.
Los daarvan wil ik je een compliment geven onder de naam van het topic, afgezien van het feit dat het de bal echt compleet misslaat kan ik de creativiteit waarderen.
Het gaat hier om een onhandige, domme, stomme en achterlijke communicatiefout die ik niet goed ga/wil praten. ‘Ja’ er is een stab geweest, deze is eerder ontstaat door onhandigheid, klunzigheid en naïeve beoordeeld vermogen. Waarbij totaal niet vooruit is gedacht door de betrokken spelers die gewoon een grote blunder hebben begaan.

Ik wil alle lezers benadrukken dat alle account die betrokken zijn met de aanval van AASB/300 ontkennen dat er informatie is gewonnen door Licened to kill (= dus verkeerde aannamen). Ik als leiding ben niet bezig met wat spelers (op kleine schaal) allemaal uitspoken. Dus ik zal mijn stamgenoten op het woord geloven.
De aannamen dat ik (hoogstpersoonlijk) achter de hele planning zit, en dat ik dit op het interne forum heb gesproken is klinkklare onzin (= dus verkeerde aannamen). Ik wist dat Dooom en PoR een aanval op UWS zouden doen en Kapitrein wat snipekills zou zetten. Maar daar stopt mij kennis van deze (kleinschalige) aanval. Wellicht ziet het er voor jou nog groot uit, maar dit is het echt niet als een aantal spelers met hun vrienden een aanval openen ga ik mij er niet tegenaan bemoeien. Sterker nog het boeit me normaal vrij weinig.
Disclaim: ik wist overigens wel dat er een aanval kwam (heb enkele fakes gestuurd), maar heb mij nooit bezig gehouden met targets en betrokkenen.

u32knpqs. reactie.jpg
Nogmaals probeer ik de stab niet goed te praten, maar enkel duidelijkheid te geven. Abeast heeft mijn intentie van het sturen van de PM ook compleet verkeerd geïntrigeerd (= dus verkeerde aannamen). Steker nog ik snap niet dat hij mij door deze PM wil beschuldigen van betrokkenheid van de stab. De intentie van de PM was om een oplossing te zoeken voor de situatie. Hier krijg ik een gretige reactie (zoals ik de screen hierboven te zien is) op. Vanaf dit moment zit ik dus in de oplossingsfase/afrondingsfase.

3xded4x. reactie.jpg
Steker nog ik ben ervan overtuigd dat we tot een overeenkomst waren gekomen (= dus verkeerde aannamamen van mij (hihi). Ik vind het dus totaal niet netjes dat, ondanks dat we het IG hebben afgerond en uitgepraat je nu deze slordige vol met fouten zittende post maakt. Je zet jezelf voor lul om mij de hoofd persoon te maken dus doe nu niet.

Conclusie: Ondanks dat de titel en een groot deel van de conclusie aan mij wordt verweten ben ik er enkel bijgekomen in de oplossingsfase. Ik hoor mensen weer zagen over een voorbeeldfunctie en in hoeverre ik zie op deze wereld heb. Kunnen mensen hier een voorbeeld aan nemen en heb ik mij goed gedragen. Iemand van PaR kwam gisterenochtend (zaterdag) met een situatie schets over de situatie. Ik heb een uurtje of 2/3 de tijd genomen om de situatie te bestuderen en ben in de oplossingsmodes gesproken om deze vervelende situatie op te lossen. Ik ben niet de oorzaak nog betrokken bij de stab. De enige rol die ik hierin heb vervuld is het zoeken na een oplossing nadat ik van de situatie afwist.
Verder heeft AASB/300 gezocht naar een oplossing en jullie hebben deze geaccepteerd. Zodra je iets accepteert moet je ook niet natrappen. Je had je ontvredenheid beter kunnen uiten bij privé met mij en dan hadden we ernaar gekeken. Ik nodig je bij deze uit dit alsnog te doen, al heb je wel crediet met deze actie verspeeld. Zo kijk ik overigens ook naar de bertokken spelers van AASB. Ze gaven hun fout toe, want ze hebben meegeholpen aan een stab (door op de hoogte te zijn van de actie). Ze hebben er spijt aan en hielpen mee aan een oplossing. Volgende keer komen ze er niet zo makkelijk vanaf, maar na een goed gesprek verdiend iedereen een tweede kans.
Met een akkoord op de oplossing (vanuit UWS) en de bewustwording en belofte op beter gedrag van beiden betrokken spelers van AASB was voor mij dit hoofdstuk afgesloten.

Ik zal nu nog eens samenvatten wat er is gebeurd met de stab.
26/2 | AASB doet een massa op UWS en vraagt wat hulp (fakes) via forum
28/2 | aanvallen worden verstuurd
29/2 tussen 01.00 en 08.00 | Licened to kill helpt mee met de aanval op zijn eigen stam (de stab)
29/2 09:00 | Licened to kill joint de stan op verzoek (fout van ons)
29/2 13:00 | Aldo krijgt te horen van de situatie
29/2 15:00 | Oplossing wordt aangedragen (door Aldo) aan (Abeast) UWS
1/3 21:41 | UWS en AASB hebben een akkoord over de oplossing
1/3 22:18 | Dit topic komt online

Abeast: Ik ga je feedback geven;
1. als je IG ‘A’ zegt zeg dan niet ‘B’ op het forum. Daar wordt niemand beter van en daardoor ontstaan enkel irritaties door.
2. Ga niet naar gaten in je theorie raden. Het neemt betrouwbaarheid van je verhaal weg en je doet iemand hier straks imago schade mee oplopen.

Verder heb ik er weinig op toe te voegen. Ik ga het ook niet ontkennen, wij hebben het naar eergewetens proberen op te lossen. Wellicht iets te milt met de staffen, maar ik zet altijd hoog in en ga ervanuit dat de tegen partij gaat onderhandelen. Zo ook in deze situatie.
*Disclaim: Ik besef me dat ik erg in de slachtoffer rol zit, echter ben ik ook echt naar voren geschoven als DE boeman en daar kan ik slecht tegen. Zeker met mijn rol in deze situatie. Deze situatie kan mijn imago binnen de community (en als mod) kapot maken en daar heb ik te hard voor gewerkt om dat op deze manier te laten gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.507
Op de man spelen is inderdaad iets teveel focus gelegd. Echter ben jij voor sommige een "voorbeeldfunctie" waarbij je dit soort dingen niet zo snel zou verwachten binnen in de stam aangezien jij de leiding hebt. Daarbij laat ik het in het midden of je er van op de hoogte van was of niet.

Daar gaat het dus fout. Hij maakt mij zwart, terwijl ik alleen bij de oplossingsfase betrokken was en haar hekel ik op.

Je geeft al aan dat er fouten zijn gemaakt vanuit jullie kant en bied daarbij je excuus aan en een mogelijkheid tot een goedmaking/compensatie Maar waar mijn mond wijd open van gaat staan is dat je een NAP wilt van 3 weken met de "echte boosdoener" die zou je per direct alle betrekkingen mee moeten stoppen, laatst staan ook nog eens te verdedigen. Blijkbaar het willen van een NAP van 3 weken is enkel in het belang van dat account en dus jullie. Dus ben benieuwd waarom je daar een NAP van 3 weken mee afspreekt beetje vreemd wel, ben benieuwd naar die beweegreden(en).

Ook hier bevind zich een interpretatie fout. De NAP is aangeboden om UWS te laten wennen aan de situatie. Niet om hem in bescherming te nemen. Ik liet de optie voor die NAP open. Los van de NAP's zouden ze eventuele dorpen sowieso terugkrijgen die met hulp (clearen/edelen) van Lineced to kill waren verovert.

Edit:
En als we de wereld echt eerlijk willen spelen kap dan ook met het continu binnenhalen met consorten voor OS leveringen en dergelijke. Je wist van te vore dat dit de instellingen waren dan had je maar lekker een andere wereld moeten kiezen. Het zou een stukje fair-play zijn naar iedereen toe als je hiermee stopt. Het speelt al langer zo maar het neemt onderhand buiten proportioneel porties aan vandaar dat ik dit ook even aankaart ter bespreking.

Wellicht ga ik dit aankaarten dat het aangepast kan worden dat een nieuw lid pas naar 24 uur OS kan ontvangen. Anders kan het de hele wereld zo door blijven gaan wat niet echt transparant is.

Dit is een andere discussie die ik best wil voeren in een ander topic
 
Reactiescore
516
En als we de wereld echt eerlijk willen spelen kap dan ook met het continu binnenhalen met consorten voor OS leveringen en dergelijke. Je wist van te vore dat dit de instellingen waren dan had je maar lekker een andere wereld moeten kiezen. Het zou een stukje fair-play zijn naar iedereen toe als je hiermee stopt. Het speelt al langer zo maar het neemt onderhand buiten proportioneel porties aan vandaar dat ik dit ook even aankaart ter bespreking.

Wellicht ga ik dit aankaarten dat het aangepast kan worden dat een nieuw lid pas naar 24 uur OS kan ontvangen. Anders kan het de hele wereld zo door blijven gaan wat niet echt transparant is.

Je kan het aankaarten, maar TW gaat natuurlijk geen instellingen veranderen terwijl een wereld bezig is. Dat snap je zelf ook wel. Kijk naar de instellingen van w-73, hier is de regel al wat aangescherpt, op classics geldt hetzelfde principe. Beetje onzin om dan ook The Minion aan te spreken op het feit dat ze dan beter een andere wereld kunnen spelen? Misschien verstandiger om hier zelf voor te kiezen als je hier iets op aan te merken hebt, aangezien je van te voren kan weten wat de instellingen zijn en wat mogelijk hierin is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77845

Guest
Daar gaat het dus fout. Hij maakt mij zwart, terwijl ik alleen bij de oplossingsfase betrokken was en haar hekel ik op.

Volkomen mee eens, alhoewel wij nooit achter komen of je er daadwerkelijk wel of niet op de hoogte van was.

Ook hier bevind zich een interpretatie fout. De NAP is aangeboden om UWS te laten wennen aan de situatie. Niet om hem in bescherming te nemen. Ik liet de optie voor die NAP open. Los van de NAP's zouden ze eventuele dorpen sowieso terugkrijgen die met hulp (clearen/edelen) van Lineced to kill waren verovert.

Dit is echt veel te kort door de bocht. Je zou heel dat account moeten laten vallen, kan dit niet in de verwoording(en) beproeven. Echter is mijn gevoel gewoon eigen belang een rol speelt m.b.t. het account waar vies spel is gespeeld. Voor de rest wel netjes afgehandeld daar is niks mis mee.


Je kan het aankaarten, maar TW gaat natuurlijk geen instellingen veranderen terwijl een wereld bezig is. Dat snap je zelf ook wel. Kijk naar de instellingen van w-73, hier is de regel al wat aangescherpt, op classics geldt hetzelfde principe. Beetje onzin om dan ook The Minion aan te spreken op het feit dat ze dan beter een andere wereld kunnen spelen? Misschien verstandiger om hier zelf voor te kiezen als je hier iets op aan te merken hebt, aangezien je van te voren kan weten wat de instellingen zijn en wat mogelijk hierin is.

Nee dat snap ik, alhoewel je het altijd kan proberen. Het gaat mij er voornamelijk om dat er gewoon fair-play wordt gespeeld en transparantie geeft naar de buitenwereld toe. Hoe dit nu gebeurd is daar totaal geen sprake van en vind ik dit persoonlijk niet zo netjes. Vandaar dat ik het even aankaart. Uiteraard zitten er voor en nadelen aan.

In mijn ogen is het gewoon een zwakte als je dit doet. Je kan zeggen slim, gebruik maken van de mogelijkheden maar puntje bij paaltje is het gewoon laf.
Zeker kijkend naar de toekomst kan dit het spelbeeld totaal veranderen in een negatieve spiraal.
 
Reactiescore
106
Hallo allen,

Ik ben een speler van een van de betrokken partijen. Ik wil met deze post toch wel wat zaken uitklaren.

Ik ben akkoord dat er iets teveel op de man wordt gespeeld en er misschien wat verkeerde aannames zijn gebeurd. Wel blijft het een feit dat er niet echt een acceptabele oplossing werd voorgesteld.
Dit is een spel dat draait op een gezonde community en waar er vertrouwd op kan worden dat het spel eerlijk wordt gespeeld door alle partijen. Wordt een speler ervan betrapt het spel oneerlijk te spelen, zou deze hier op aangewezen moeten worden en is een gepaste straf aan de orde.
De enige straf die hier correct was geweest was om alle banden met deze speler door te knippen en hem op hemzelf achter te laten. Dit zou ook een signaal maar de buitenwereld zijn geweest dat dit niet kan.

Hoe het nu gelopen is, werd de speler in kwestie gewoon overgeplaats naar de moraalbreker stam (nog steeds een associatie met de hoofdstam) en werd er een NAP van 21 dagen voorgesteld terwijl zijn moraalheer ondertussen wat dorpen van hem overneemt. Dit kan niet en is niet correct.

Nog iets wat ik wil aankaarten met deze post is de onschuld van Path of the righteousness, ofmeer de (ex) speler F. van het account. Hij heeft dit meermaals aangekaart (licence werd uit 300. gezet) bij de stamleiding en heeft wel mijn vertrouwen in de community wat herstelt. Stabben is niet ok en zeer laag en hier volgde hij ons in.
Ik ben een speler die na vele jaren pauze van dit spel terugkwam met veel hoop een leuk spelletje maar dit heeft wel degelijk al men plezier weggenomen.

A lone Wolf kan inderdaad ook niets verder verweten worden dan misschien enkel het feit dat er geen realistische maatregelingen genomen zijn/voorgesteld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
Het feit is, er is een vuil spel gespeeld door licence.
Dat zo’n speler een hand boven zijn hoofd word gehouden, zal niemand snappen.
Beide partijen zouden hem moeten wegspelen, omwille het vuil spel.
Leert de betreffende speler een les en is het probleem opgelost.
Jullie hebben dorpen extra, wij onze payback naar hem toe.
Nu leert het kind dat het allemaal mag stabben en kan hij dat blijven doen wat hij verder deed, zonder gevolgen.
Les van vandaag.
Stabben mag als het in je voordeel draait?!
 
Reactiescore
2.303
Ik ben akkoord dat er iets teveel op de man wordt gespeeld en er misschien wat verkeerde aannames zijn gebeurd. Wel blijft het een feit dat er niet echt een acceptabele oplossing werd voorgesteld.
Dit is een spel dat draait op een gezonde community en waar er vertrouwd op kan worden dat het spel eerlijk wordt gespeeld door alle partijen. Wordt een speler ervan betrapt het spel oneerlijk te spelen, zou deze hier op aangewezen moeten worden en is een gepaste straf aan de orde.
De enige straf die hier correct was geweest was om alle banden met deze speler door te knippen en hem op hemzelf achter te laten. Dit zou ook een signaal maar de buitenwereld zijn geweest dat dit niet kan.

Dan moet je maar niet aanvaarden wat is voorgesteld.
Er na een smerige post maken waarop je Aldo compleet kapot wilt maken persoonlijk is in mijn ogen nogal laag.
Dat er onderhandeld is dat het account niet verloren gaat is immers normaal. Enkel de vijand heeft voordeel aan een account verliezen.

Ik weet wat Aldo allemaal doet voor deze community en dat is allesinds niet weinig. Forums die Aldo eigenhandig probeert actief te maken met allemaal debiele contesten. Hij als persoon verdient niet zo neergehaald te worden door een of andere nobody.

#KampAldo
 
Reactiescore
106
Ik veronderstel dat je doelt op de allereerste post. Want ik moet mijn post eens herlezen om te zien waar ik Aldo compleet kapot wil maken.

Haha wauw wat doet het mij pijn om een nobody genoemd te worden op een virtueel spel . IK ben een speler die terugkomt na wat tijd en hoopte op een gezonde community. Maar heb nu toch wel men twijfels
 
Reactiescore
106
Dat er onderhandeld is dat het account niet verloren gaat is immers normaal. Enkel de vijand heeft voordeel aan een account verliezen.

Hier ga ik echter niet mee akkoord. Aldo heeft zelf toegegeven dat de leiding er pas later iets van wist. F. heeft dit ook aangekaart dat dit helemaal niet kan.
Ik ben ook helemaal niet akkoord geweest met die regeling, en heb dat ook aan F. laten weten dat die oplossing een druppel op een hete plaat is. Op welke mannier wordt aangetoond dat stabben (informatie doorspelen, OS laten staan, eigen stamgenoten aanvallen) hier niet ok is ?
 
Reactiescore
767
Ik veronderstel dat je doelt op de allereerste post. Want ik moet mijn post eens herlezen om te zien waar ik Aldo compleet kapot wil maken.

Haha wauw wat doet het mij pijn om een nobody genoemd te worden op een virtueel spel . IK ben een speler die terugkomt na wat tijd en hoopte op een gezonde community. Maar heb nu toch wel men twijfels
Als je zo gaat reageren reageer dan niet .
 
Reactiescore
2.303
Ik veronderstel dat je doelt op de allereerste post. Want ik moet mijn post eens herlezen om te zien waar ik Aldo compleet kapot wil maken.

Haha wauw wat doet het mij pijn om een nobody genoemd te worden op een virtueel spel . IK ben een speler die terugkomt na wat tijd en hoopte op een gezonde community. Maar heb nu toch wel men twijfels

Ik bedoelde inderdaad de eerste post.
Ook de nobody had ik op de eerste post.

Hier ga ik echter niet mee akkoord. Aldo heeft zelf toegegeven dat de leiding er pas later iets van wist. F. heeft dit ook aangekaart dat dit helemaal niet kan.
Ik ben ook helemaal niet akkoord geweest met die regeling, en heb dat ook aan F. laten weten dat die oplossing een druppel op een hete plaat is. Op welke mannier wordt aangetoond dat stabben (informatie doorspelen, OS laten staan, eigen stamgenoten aanvallen) hier niet ok is ?

Er is een akkoord geweest, dat jij er niet mee akkoord gaat veranderd verder niks aan de situatie.
 

DeletedUser82019

Guest
First of all, sorry voor de slecht post, is mijn eerste keer en van doen kan je leren. Dus tips zijn van harte welkom. Ik heb vernomen dat het voor likes zou moeten zijn? Het is mijn eerste post en puur uit emotie, met name verontwaardiging/verbazing, dus die likes kunnen mij niks schelen. Het was niet mijn doel om mensen zwart te maken, maar wel om aan jullie als community te tonen wat er is gebeurd en antwoorden bekijken. Oftewel kijken of dit normaal is in tw. Vragen die gesteld worden in deze shitpost, zijn wel oprecht vragen die ik mezelf stel. Aangezien zeker op deze wereld het spel voor mij verpest is, en afhankelijk van de antwoorden misschien wel voor altijd. Dat hou ik ook lekker voor mijzelf, indicator is natuurlijk of ik speel of niet.

Daarom bij deze ook mijn oprechte excuses aan F. van Path of Righteousness, en zijn medespelers. Het is mij ter attentie gekomen dat ik het spel net zo heb verpest voor hem als een ander voor mij heeft gedaan. Dit had ik natuurlijk nooit mogen doen, en heb me hiermee verlaagd naar het niveau van die ander. Ik hoop dat je mijn excuses te zien krijgt en kan accepteren, want het was nooit mijn bedoeling om dit spel voor een ander te verpesten, op licence na, maar dan ben ik wel heel eerlijk in.

Dan bij deze ook meteen mijn oprechte en welgemeende excuses aan @The Minion (A Lone Wolf) dit bericht is niet bedoeld om jou als leider af te schilderen, wel van de stam, maar niet van de stab. Ik heb deze post te veel op de man gespeeld, wat niet had mogen gebeuren. Daarmee hoop ik dat je me kan vergeven, en dat ik niet ook voor jou het spel heb verpest.

Secondly, ik zal een tldr toevoegen aangezien de shitpost blijkbaar onleesbaar is. Sorry guys!

Thirdly, wat ik eerder al zeg post komt vanuit de verontwaardiging/verbazing. De voornaamste reden voor het schrijven is dus ook dat niemand van de stam 300. er iets mee te maken heeft gehad. Als er eerlijk was geweest, en gewoon was gezegd, pietje heeft dit gedaan sorry en pietje geeft zijn fout zelf toe met excuses. Dan hadden de dorpjes wat mij betreft niet eens teruggegeven hoeven worden, en was het in mijn ogen ook klaar. Wat er nu gebeurt is dat iedereen zichzelf de onschuld aanpraat, terwijl ze wel laten doorschijnen dat andere er wel degelijk iets mee te maken hebben gehad.

Last but not least, @The Minion als jij echt niks er mee te maken hebt en je kan dit bewijzen, met meer dan alleen je woord (dit mag ook prive). Dan neem ik alles terug wat ik over je gezegd heb en bied ik mijn welgemeende excuses aan.

Het is een blijft een spelletje, stabbers hoeven dit wat mij betreft niet te spelen, maar als dat dan toch het spel is hoef ik het zelf ook niet te spelen. Mocht je erbij betrokken zijn, toon dan een beetje goodwill en zeg gewoon sorry. Een beetje informatie ontfutselen bij andere zou ik zelf niet doen, maar kan ik nog begrijpen dat het part of the game is, maar wat hier gebeurd is, is veel meer dan dat. .

Ik zou ook op iedereen kunnen reageren die mij afkraakt of van de post afwijkt. Dat ik een nobody ben, al zou ik het zelf eerder als noob omschrijven, maar komt in de buurt. Dat ik een nieuw account heb gemaakt om mijn main te sparen, klopt wel, want wereld 72 is mijn eerste wereld sinds bijna 10 jaar toen ik mijn account heb verwijderd, omdat ik toen niet meer wilde spelen, en het iets teveel prive info weggaf. De mensen die zo reageren ga gerust door, hou wel van een beetje drama, maar missen al dan niet door de shitpost het punt dat ik wil maken. Namelijk dat er zeker mensen van 300. van alles hebben afgeweten.

En nogmaals sorry voor de shitpost, moet wel zeggen dat de forum editor niet mee werkte

Speler Licence to kill heeft ons flink hard gestabt. OS nemen, foto’s van het forum delen, overstappen zonder waarschuwing of os terug te sturen, en zonder enige kans om het terug te krijgen, te worden aangevallen door hem en spelers van de stam 300.

Mijn biggest issue, niemand uit de stam 300. heeft er enige weet van dat dit gebeurd is, het zou toevallig moeten zijn dat alle aanvallen samen gecoördineerd zijn. Licence to kill zou alles zelf gedaan, waar zelf te zien is dat hij foto’s van het forum heeft doorgestuurd, dus dat er zeker een ontvanger moet zijn geweest. Waarbij hij ook nog eens bescherming krijgt van 300. nadat ze dus al weten wat er is gebeurd. Ik snap dat zijn dorpjes aan ons geven niet kan, maar dat is ook helemaal niet wat ik wil. Wie die dorpjes pakt interesseert mij helemaal niks. Waar ik me wel voor interesseer is het vieze spelletje dat gespeeld wordt, waarbij eigenlijk de enige die gespaard wordt, en er beter uit komt, Licence to kill is.
 
Bovenaan