- Reactiescore
- 138
Haha al 15 VF dorpen binnen vandaag .
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
wees er trots op. 600 aanvallen op 1 man sturenHaha al 15 VF dorpen binnen vandaag .
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
Schattig hoe je zo gaat lopen pochen voor een logische overwinning van jouw kant. Het verschil in punten en diepe van geldbeurzen was dan ook een significant verschil. Hoop dat deze post voornamelijk een komisch doeleinde had.
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
Sssst. Ik was nog bezig met een afscheidspost waarin ik wurm ging complimenteren met de fantastische prestatie om 15 dorpen te pakken tegen inactieve spelers.Jij bent volgens mij de meest treurige TW speler die ik de afgelopen jaren heb zien verschijnen op het AF. Ik heb zelf niet actief deelgenomen aan de goddelijke prestaties van VF Snip, maar op welke dramatische wijze jij daar bent afgemaakt is gewoon schrijnend. Dag in dag uit zag ik rapportjes verschijnen van jouw dode clears, edelmannen, etc. Bovendien heb ik ook nog maar zelden iemand gezien die redelijk hoog staat in de ranking en toch erin slaagt om zo extreem dramatisch te timen zonder enige vorm van inzicht en inschattingsvermogen.
Het toppunt van dit alles is dat je dan ook nog eens begint te pronken het edelen van 15 dorpen van spelers die op delete staan. Ik hoop dat je beseft wat een ongelofelijke kneus je bent en je zou je heel diep moeten schamen dat je er er zelfs in geslaagd bent om de strijd te verliezen tegen spelers die 20 keer kleiner zijn dan jou
RIP nonkel Jos
RIP anthraxxol
RIP ripromy
& Co
grappig @Wurm 2.0 rent heel hard weg met de helft minder aan aanvallen en verliest 20 dorpen (excuus was in slaapgevallen dacht ik) en nu heel stoer gaat doen om wat dorpen winst op een tegenstander waar iedereen van wist niet lang te zullen leven daar. Wat een wereldprestatie.
grappig @Wurm 2.0 rent heel hard weg met de helft minder aan aanvallen en verliest 20 dorpen (excuus was in slaapgevallen dacht ik) en nu heel stoer gaat doen om wat dorpen winst op een tegenstander waar iedereen van wist niet lang te zullen leven daar. Wat een wereldprestatie.
Woehahaha, goeie?Laat je toch niet gek maken , ik weet ook wel dat ze op del staan. En vind het geen "hele" prestatie om hun weg te spelen , sterker nog het is veranderd in gratis edelvoer .
Gewoon even mijn haat naar VF uiten mag toch of niet dan ? Zijn een stelletje flikkers die aan de start mensen lieten lachen en daarna enkel met rotzooi kwamen . Vandaar mijn reactie , en trouwens het altijd hebben over dat inslaap vallen is ook best dom . Iedereen maakt wel eens een foutben tenminste niet zo laf als VF en ben niet op delete gegaan . Zie maar dat ik je binnekort niet voorbijsteek
![]()
Niet te letterlijk nemenSchattig hoe je zo gaat lopen pochen voor een logische overwinning van jouw kant. Het verschil in punten en diepe van geldbeurzen was dan ook een significant verschil. Hoop dat deze post voornamelijk een komisch doeleinde had.
Maar je dreigt wel vaak met stoppen en op del gaan. Al doe ik dat zelf ook met regelmaat... Ik denk dat iedereen wel wil stoppen met dit levenloze spel.Laat je toch niet gek maken , ik weet ook wel dat ze op del staan. En vind het geen "hele" prestatie om hun weg te spelen , sterker nog het is veranderd in gratis edelvoer .
Gewoon even mijn haat naar VF uiten mag toch of niet dan ? Zijn een stelletje flikkers die aan de start mensen lieten lachen en daarna enkel met rotzooi kwamen . Vandaar mijn reactie , en trouwens het altijd hebben over dat inslaap vallen is ook best dom . Iedereen maakt wel eens een foutben tenminste niet zo laf als VF en ben niet op delete gegaan . Zie maar dat ik je binnekort niet voorbijsteek
![]()
Laat je toch niet gek maken , ik weet ook wel dat ze op del staan. En vind het geen "hele" prestatie om hun weg te spelen , sterker nog het is veranderd in gratis edelvoer .
![]()
Maar je dreigt wel vaak met stoppen en op del gaan. Al doe ik dat zelf ook met regelmaat... Ik denk dat iedereen wel wil stoppen met dit levenloze spel.