A passage through Victory Avenue

DeletedUser42613

Guest
Ik (Vito Corleone.) had zelf een compleet andere eindstrijd in gedachten, maar helaas dit gaat niet meer gebeuren.
Het begon eind december nog goed met een gelukte blitz op swiper. (In mijn ogen is dit nooit een stab geweest gezien het al lang gepland stond. Maakt ook niet meer uit heeft uiteindelijk niets geholpen) Maar sindsdien is er niets meer gebeurd.

Ondertussen zijn we al weer 1.5 maand verder en hebben mijn beide buren (LKO en COF) besloten de stekker er uit te trekken. Wat mij rest is nu een onhoudbaar front tegen Karma en de overige groepjes op deze wereld.

Karma gefeliciteerd met de wereldwinst! Jullie hebben laten zien hoe je massa's offence uitvoert, Rhei. heeft enkel laten zien hoe je massaal moet rennen. (Wat ik nu dus ook doe... al is het meer omdat ik verder geen tijd wil gaan besteden in iets wat onmogelijk te houden gaat zijn.)

Succes met de restjes opedelen om zo de benodigde 75% te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Felicitaties van LKO voor Karma, winst is dik verdiend! Vanaf de eerste massa's lekker doorgebeukt!
 

DeletedUser73904

Guest
Ik denk dat Martijn inmiddels wel voorop loopt om eerlijk te zijn. Ervaren runner natuurlijk, daar valt ook niet tegen te runnen
 

DeletedUser61134

Guest
En dan zaten ze in Snurk! destijds onze delete af te keuren.. :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Karma, gefeliciteerd met jullie overwinning. Verdiende overwinning zeker, maar jullie hebben ook nooit erg zware weerstand gehad. Jammer dat de wereld zo zwak is verlopen, maar achteraf is altijd makkelijk praten.

Ik ben deze wereld zelf nooit begonnen om groot te worden, ik wilde gewoon voor de lol beetje edelen en kijken hoe ver ik zou komen. Ik had geluk met een hele goede co, waardoor het account toch nog activiteit opbracht. Zelf is dit nooit mijn wereld geweest, ik wilde alleen de boel wat opstoken af en toe. Toch mijn complimenten naar Cona, ik denk wel de beste verdediger van W50. Heeft een zwaar front gehad, maar lang volgehouden. Jammer dat precies 2meter5 de eerste runner moest zijn, had echt hoge verwachtingen bij dit account. Ik wil toch mijn lof ook uitspreken over Martijn en Niek. Mooi dat zoveel mensen hen aan de schandpaal nagelen, terwijl hun echt twee goede leiders waren. Alleen aan een dood paard kan je beter niet trekken. Verder zijn er zeker nog wat spelers omheen geweest die inzet hebben getoond, mocht helaas niet baten.

Gefeliciteerd Jasey, Yoeri en de rest met jullie overwinning. Ik ben op delete zoals jullie al wel hadden gezien. Dit was sowieso mijn laatste wereld en waarschijnlijk laatste post, het echte leven roept. Mooie banen aangeboden gekregen, waardoor Tribalwars geen rol meer gaat spelen. De fun is ook zkeer uit het spel.
 
Reactiescore
1.075
Ik wens je een mooi echte leven in het hotelwezen!
 

DeletedUser69112

Guest
Whut, wereld al gespeeld?

In dat geval, gefeliciteerd Karma! Jammer dat deze wereld uiteindelijk maar 1 stabiele stam heeft gekend
 
Bovenaan