A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78975

Guest
Nogmaals, je reageert geprikkeld en spendeert super veel tijd door telkens op mijn post's in te gaan. Als het je koud liet was je hier al lang verdwenen. Dus klaarblijkelijk ben ik toch wel belangrijk voor je.

De aandacht word aan KDK besteed omdat KDK een 'top account' was. Omdat KDK in tegenstelling tot SR niet kan toegeven in de fout te zijn gegaan. Heeft vrij weinig zin om SR nog aan te pakken terwijl die al lang toegaf hij gestabbed heeft. Heeft dus ook weinig te maken met in de spotlights te staan, de enige die mij in de spotlights brengt ben jij door telkens er maar weer op in te gaan. Jij bent de enige die dit topic zo groot gemaakt heeft, zonder Jus soli waren we niet voorbij pagina 5 geraakt.

Dat ik er totaal geen invloed op heb gehad is ook een non argument natuurlijk. Ben benieuwd hoe actief KDK nu was geweest als ze Apog hadden weggespeeld en dus 0 bedreiging hadden. Durf er veel geld voor in te zetten het account nog overactief zou draaien en jullie zich als 'top spelers' verder zouden profileren. Misschien eens aan gedacht dat na jullie 50ste gefaalde aanval en wederom zoveel OFF verlies de motivatie intern op het account ook wel flink gedaald zal zijn geweest.

Als je verliest komen er meestal interne problemen, beetje gemakkelijk het daarop af te schuiven. De vraag is wat de oorzaak is van deze interne problemen en dan kom ik toch echt uit bij het account Apog.

Nogmaals, neem je verlies en geef toe je het vuil gespeeld hebt. Bereik je veel meer mee dan dit slappe geroep.
Nee, Jannes gewoon niet. Maar bedankt dat je mijn punt van kritiek juist weer bevestigt. Ik vind je niet belangrijk, zeker niet. Tegen een ChuChuuu of Becca ben ik net zo fel ingegaan tegen hun beschuldigingen. Betekent dat dat ik hun dan 'belangrijk' vind? Nope. Context, Jannes. Context. Leer dat nou eens en misschien dat overgrote ego van je matigen zou ook wel helpen bij het realiseren dat de wereld niet om jou draait. Maak er werk van zou ik zeggen want, je plaats dingen echt overmatig uit context en vaak ook nog in een zodanig context dat jij ermee gestreeld wordt.

Verder heeft KDK zich nooit en te nimmer als 'top account' geprofileerd hoor, dat jij ons die kwalificatie gaf stelt maar weer je zoveelste gebrek bloot. Zolang jij hier paraat staat om je leugenboek open te gooien zal ik hier blijven om je op elke leugen te bestrijden. Dat is de reden waarom dit topic al 35 pagina's beslaat.

Jannes, de activiteitsproblemen gaan al verder dan de eerste confrontatie met APOG, dus nogmaals probeer niet met de eer te lopen strijken want jij hebt oprecht 0,0 bijdrage gehad aan de val van het account. Ik weet dat je jezelf dat voor het slapen gaat doet geloven, maar zo zit het helaas niet. De activiteitsproblemen stonden los van welk actie dan ook en houden verband met persoonlijke planningen. Dat waren de interne problemen. Wat betreft de clears, die waren letterlijk binnen 5 a 5,5 dag van 0 naar full clear opgebouwd dus het is een volstrekt achterlijk argument om dat als demotiverende factor hier proberen aan te kaarten. Elke speler die op KDK heeft gespeeld kan dat beamen, maar dan komt de betweterige Jannes even wat veren in zijn eigen reet duwen door te pretenderen dat hij de oorzaak is. Wanneer dringt het nou eens tot je door dat je echt niet zo belangrijk bent als dat je denkt te zijn.
 
Reactiescore
3.540
Nee, Jannes gewoon niet. Maar bedankt dat je mijn punt van kritiek juist weer bevestigt. Ik vind je niet belangrijk, zeker niet. Tegen een ChuChuuu of Becca ben ik net zo fel ingegaan tegen hun beschuldigingen. Betekent dat dat ik hun dan 'belangrijk' vind? Nope. Context, Jannes. Context. Leer dat nou eens en misschien dat overgrote ego van je matigen zou ook wel helpen bij het realiseren dat de wereld niet om jou draait. Maak er werk van zou ik zeggen want, je plaats dingen echt overmatig uit context en vaak ook nog in een zodanig context dat jij ermee gestreeld wordt.

Ja omdat je hen ook belangrijk vond. Toch belangrijk genoeg er telkens op te gaan reageren. Ik zeg of denk ook niet dat de wereld om mij draait dat is wat jij er van maakt omdat ik Apog overduidelijk de betere partij vond van de 2.

Verder heeft KDK zich nooit en te nimmer als 'top account' geprofileerd hoor, dat jij ons die kwalificatie gaf stelt maar weer je zoveelste gebrek bloot. Zolang jij hier paraat staat om je leugenboek open te gooien zal ik hier blijven om je op elke leugen te bestrijden. Dat is de reden waarom dit topic al 35 pagina's beslaat.

Toch meerdere mensen die reageren dat ze vonden KDK altijd wel hoog van de toren blies zowel in de wereldchats als op het AF (zie laatste post p34 o.a) en zo ook IG. Was toch niet de enige die dat opmerkte.

Nouja sterk bezig zou ik dan zeggen, je hebt al 0 leugens aan het licht gebracht doe zo verder!

Jannes, de activiteitsproblemen gaan al verder dan de eerste confrontatie met APOG, dus nogmaals probeer niet met de eer te lopen strijken want jij hebt oprecht 0,0 bijdrage gehad aan de val van het account. Ik weet dat je jezelf dat voor het slapen gaat doet geloven, maar zo zit het helaas niet. De activiteitsproblemen stonden los van welk actie dan ook en houden verband met persoonlijke planningen. Dat waren de interne problemen. Wat betreft de clears, die waren letterlijk binnen 5 a 5,5 dag van 0 naar full clear opgebouwd dus het is een volstrekt achterlijk argument om dat als demotiverende factor hier proberen aan te kaarten. Elke speler die op KDK heeft gespeeld kan dat beamen, maar dan komt de betweterige Jannes even wat veren in zijn eigen reet duwen door te pretenderen dat hij de oorzaak is. Wanneer dringt het nou eens tot je door dat je echt niet zo belangrijk bent als dat je denkt te zijn.

Allemaal makkelijk gezegd natuurlijk dat je jullie al voor Apog problemen hadden dus eigenlijk heel de wereld lang want we kwamen elkaar erg vroeg al tegen? Ook makkelijk gezegd je clears snel opbouwde. Dus clears doodlopen is niet demotiverend omdat ze toch in een kleine week terug zijn? Het is ook niet demotiverend je dan amper kan farmen, je aanval weer mislukte, je geen munten kan slaan want gs'n moeten besteed worden aan troepen. Vertragingen, economie, achterstand,... Nee dat werkt allemaal niet demotiverend want clears zijn er op een kleine week weer. Als ge u dat zelf wilt wijsmaken :)

En wat betreft het veren in mijn reet steken, ik was KDK aan het op edelen en heb geen woord op het AF gezegd of in dit topic, ben er nergens over begonnen. Andere kwamen het hier aanhalen in dit topic en ik reageerde er enkel op dat ik nog een situatieschets zou maken. Niet eens ergens nog maar een klein beetje nagetrapt in dit AF topic. Sterker nog, telkens als hoofdreden aangehaald KDK gefaald is door eigen tekortkomingen en pas in de 2de plaats door mij.

Want je kan wel zeggen ik 0,0 bijdrage had maar de feiten zijn wel ik de massa georganiseerd heb en ik deze ook hebt uitgevoerd. Kunnen dus wel stellen dat als ik dit niet had gedaan KDK er nu nog was. Maar ik deed het dus wel en KDK is dan ook ge edeld door mezelf. Dus om op u stelling te antwoorden. KDK is weg door mij want als ik er niet was waren ze er nu nog geweest. Feiten, stats, feiten, stats.

Ik had niet eens de behoefte dit allemaal aan te kaarten maar als jij de noodzaak voelt telkens te benadrukken mijn bijdrage niet aanwezig is zeg ik graag het tegendeel wegens het tegendeel feiten, stats, feiten en stats zijn.

Gewoon kijken en je komt tot dezelfde conclusie. Al is kijken misschien lastig als je door je eigen subjectieve KDK bril kijkt.
 

DeletedUser78975

Guest
Het is helemaal niet ‘makkelijk achteraf’ want zelfs je vriendjes op Zlatan hadden al lang en breed door dat het account inactief als de pest was. Als je de off deff ratio niet kent moet je niet spreken over hoe ingrijpend het verlies van clears is. We hadden genoeg munten op 8-9 edeltreintjes te (!!) te maken en zoals ik al zei cleartje waren binnen een kleine weekje al weer op de been. Kortom, het probleem lag louter bij de acitivieit van het account. Als je het opedelen van een account wat feitelijk gezien net zo goed op grijs had kunnen staan aangezien de activiteit zo goed als nihil was, een heuse prestatie vindt en daar gelukkig en opgewonden van raakt mag je van mij gerust op je tw CV zetten dat je dat op w62 hebt bereikt.

Tot slot: causaliteit. Je georganiseerde massa was verspeelde tijd want het account stond al stil en het was niet de oorzaak van de val. Feiten en stats en je zou dat moeten hebben weten. Moeilijk voor je te bevatten en om te accepteren. Je gelooft graag dat het anders is zodat je daarmee kan pronken. Je hebt kennelijk wel de behoefte het aan te kaarten want het enige wat ik zei was dat een situatieschets nogal overbodig is gezien de situatie. Er was namelijk niet eens sprake van een strijd; het was letterlijk dorpen opedelen.
 
Reactiescore
399
We zijn al een week uit de wereld ofzo en de discussie is nu nog eens bezig
Jannes en hamid please ga asjeblieft wat anders doen
 
Reactiescore
3.540
Ja KDK was zo inactief ze paar dagen daarvoor nog timings diep in de nacht op Zlatan aan het doen waren. En fijn je zoveel off had maar toch is elke clear die je doodloopt een vertraging.

Ik zeg ook nergens het een heuse prestatie was, ik zeg enkel dat KDK er nu nog was geweest als ik er niet was geweest. Dat zijn gewoon de feiten. En betreft de aanval zelf, KDK heeft def aangevraagd en gekregen en het account is de gehele nacht online geweest. Rond 1 uur werden de dorpsnamen hernoemd naar (BLOCK OK), rond 3 uur snachts werd er 25 lc gedumpt op Apog en rond 5 uur snachts werd er 10 zwaard dat van ons in een dorp van KDK stond terug gestuurd. Op dat dorp liepen ook inc's dus was vast iemand aan het dodgen geblazen.

Ook zijn er in de ochtend nog cancelsnipes geweest op edelpogingen. Dus stellen het gewoon op edelen was, was in het begin zeker niet het geval.
 

DeletedUser79481

Guest
Ik zeg ook nergens het een heuse prestatie was, ik zeg enkel dat KDK er nu nog was geweest als ik er niet was geweest. Dat zijn gewoon de feiten.
I mean, als je kijkt naar de strijd, wat ze op jullie verloren zijn.. dat zou elk team demotiveren
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ja KDK was zo inactief ze paar dagen daarvoor nog timings diep in de nacht op Zlatan aan het doen waren. En fijn je zoveel off had maar toch is elke clear die je doodloopt een vertraging.

Ik zeg ook nergens het een heuse prestatie was, ik zeg enkel dat KDK er nu nog was geweest als ik er niet was geweest. Dat zijn gewoon de feiten. En betreft de aanval zelf, KDK heeft def aangevraagd en gekregen en het account is de gehele nacht online geweest. Rond 1 uur werden de dorpsnamen hernoemd naar (BLOCK OK), rond 3 uur snachts werd er 25 lc gedumpt op Apog en rond 5 uur snachts werd er 10 zwaard dat van ons in een dorp van KDK stond terug gestuurd. Op dat dorp liepen ook inc's dus was vast iemand aan het dodgen geblazen.

Ook zijn er in de ochtend nog cancelsnipes geweest op edelpogingen. Dus stellen het gewoon op edelen was, was in het begin zeker niet het geval.

Even hierop inhaken, wij kregen de vv van kdk doorgegooid s'nachts rond 1u met het bericht of we wilden deffen en dat we konden internen.

Vervolgens hebben wij fralo op de hoogte gebracht van de situatie dat wij de vv kregen en er incommings waren.
We hebben op hun forum een post geplaatst indien er mensen def wilden sturen dat ze maar een pm moesten sturen. We hebben fralo geleaved aangezien wij hun hele forum konden lezen maar daar geen interesse in hadden & om misverstanden te vermijden (beschuldigingen etc geen zin in). Mijn fout hierin was echter dat ik niet gezien had dat vv'ers geen pms konden lezen, dus ik kon evt pms voor def niet ontvangen. Vervolgens heb ikzelf 5 man van fralo een pm gestuurd met de info die ik had vanaf abor en waar de vv naartoe moest, deze pm werd door 3 spelers gelezen maar gewoon niet op gereageerd. Dat zei voor ons ook genoeg.
Ikzelf heb dan ook gewoon beslist te doen met het acc wat we wilden aangezien 1)fralo niet carede & 2) kdk toch sprak van internen. Enige voordeel wat het acc voor ons kon bieden is de clears gebruiken voor onze cluster te ruimen.

Daarom had ik jou ook een pm gestuurd vanaf abor rond 4-5u overigens maar je besliste hem niet te lezen & te reageren na de aankomst van je clears, anders had je misschien gratis dorpen. Aangezien het je niet interesseerde hebben wij ook geen moeite meer gedaan qua leegzetten etc.

Ikzelf heb die dorpsnamen veranderd om wat te trollen & een edel gezet in dat dorp aangezien ik de clears op kdk wou gebruiken voor een noob die bb's pakt in onze cluster leeg te gooien met edelclears (vandaar de 25lc dump~edel =100spots). KDK sprak dat wij mochten internen maar wij hadden daar geen interesse in.

Csnipes weet ik niet waarover jij het hebt want wij hebben niet gedeft, vv werd s'ochtends beeindigd & we kregen een skypemelding van een kdk speler 'tnx voor het deffen....' net alsof wij stand-in gaan zijn voor ieder acc die geen zin heeft te deffen, laat staan dat de spelers in de ochtend toevallig toch weer tijd hebben en willen doorspelen.

Voor de rest niks meer gehoord van het acc en de spelers dus boeide ons ook niks meer.

Damian was de enige op kdk die nog wat deed en hij gooide de handdoek in de ring.
Wat ook begrijpelijk is door 1) inactieve team en 2) clusteropbouw die echt op niks trok.
Vanwege dat 2e puntje, de manier waarop ze hun cluster opbouwen was het account sws gedoemd bij een beetje tegenstand, of die nu van paro of een ander acc kwam. Heel dat zuidelijke deel bestond praktisch uit offdorpen die compleet verspreid lagen en niet stacked stonden/konden worden + eerste snipedef stond op meer dan 2u afstand, een groot gebrek aan inzicht van de spelers zag je dus snel toen je op het acc kwam.

Nu weet je ook hoe de hele situatie in mekaar zit, ter vervollediging van dit topic @jokersbrain ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Daarom had ik jou ook een pm gestuurd vanaf abor rond 4-5u overigens maar je besliste hem niet te lezen & te reageren na de aankomst van je clears, anders had je misschien gratis dorpen. Aangezien het je niet interesseerde hebben wij ook geen moeite meer gedaan qua leegzetten etc.

Rond 6 uur was dat, toen was ik niet meer online dus was niet echt een beslissing hem niet te lezen of geen interesse te hebben maar eerder door niet online te zijn.

Csnipes weet ik niet waarover jij het hebt want wij hebben niet gedeft, vv werd s'ochtends beeindigd & we kregen een skypemelding van een kdk speler 'tnx voor het deffen....' net alsof wij stand-in gaan zijn voor ieder acc die geen zin heeft te deffen, laat staan dat de spelers in de ochtend toevallig toch weer tijd hebben en willen doorspelen.

Iemand heeft in de ochtend toch nog wat gedaan want bv in een OFF dorp werd er dodged en tussen de edels een CS gezet.

0ada9cc39113b1179fbe385bb0236072.png

089d5cd82c65153243932a05b09fd03e.png

Zoals je hier kan zien dus. Niet dat het verder relevantie heeft. Deel de mening het niet zoveel voorstelde allemaal. Al stonden er in sommige dorpen wel stacks enkel op de verkeerde plaatsen.


Damian was de enige op kdk die nog wat deed en hij gooide de handdoek in de ring.
Wat ook begrijpelijk is door 1) inactieve team en 2) clusteropbouw die echt op niks trok.
Vanwege dat 2e puntje, de manier waarop ze hun cluster opbouwen was het account sws gedoemd bij een beetje tegenstand, of die nu van paro of een ander acc kwam. Heel dat zuidelijke deel bestond praktisch uit offdorpen die compleet verspreid lagen en niet stacked stonden/konden worden + eerste snipedef stond op meer dan 2u afstand, een groot gebrek aan inzicht van de spelers zag je dus snel toen je op het acc kwam.

En hier ben ik het volledig mee eens. Dat is ook het punt waarop ik wou terugkomen. KDK heeft hun eigen ruiten ingegooid door gewoon zwak te spelen zonder na te denken. Hun cluster was zo slecht hij überhaupt vrij kansloos was als wij wat zouden opzetten. Dat is ook precies de reden ik aanhaal KDK in de eerste plaats gefaald is door hunzelf. Toch blijf ik bij het feit dat het account vooral is stilgevallen door de zoveel mislukte edelpogingen op Apog. Redelijk wat clears doodgelopen op mij en op Zlatan in mislukte aanvallen wat allemaal niet bevorderlijk was voor de groei. Want je kan 1 minder farmen en munten meppen en 2 is groeien zonder clears ook niet zo makkelijk. Dus alles mislukte gewoon en dan worden mensen met weinig karakter vanzelf inactief en ontstaat er irritatie wegens het zo niet leuk spelen meer is. Dus die pluim wil ik de omliggende spelers toch echt wel geven voor het goed samenspel.

Nu weet je ook hoe de hele situatie in mekaar zit, ter vervollediging van dit topic @jokersbrain ;)

Waarvoor dank!
 

DeletedUser73358

Guest
Ikzelf heb dan ook gewoon beslist te doen met het acc wat we wilden aangezien 1)fralo niet carede & 2) kdk toch sprak van internen. Enige voordeel wat het acc voor ons kon bieden is de clears gebruiken voor onze cluster te ruimen.

Spijtig om te lezen dat Always bet on Red de VV uberhaupt heeft geaccepteerd heeft terwijl de interesse om te deffen ontbrak. Wat ik die nacht meekreeg was: ''de VV is al geregeld''.

Uiteraad het feit dat je direct de stam verlaat rond 01:40 's nachts en vervolgens op KDK geen berichten kunt lezen is geen goed voorbeeld dat Fralo de situatie niet uitmaakte, maar dat ter zijde. Hou in het achterhoofd dat Mark Fralo enkele uren daarvoor verlaten was en het oostelijke cluster vrij moeilijk was om te ondersteunen binnen een aantal uur. (Reeds was het allemaal aangesloten voordat Zlatan besloot de stam te verlaten)

9648187b6d.png


ea7e58a51a.png
 

Deleted User - 2242732

Guest
Lees terug wat ik zeg, ik heb gezegd dat NADAT ik meerdere spelers van fralo een pm stuurde, deze gelezen werd en niet beantwoord werd dat het jullie duidelijk niet uitmaakte. Dit staat los van het feit of kdk nu wel/geen pms konden lezen. Hadden jullie stamgenoten ook maar iets van stamgevoel stuurden ze op een minst een pm terug met de vraag voor meer info.

Diezelfde pvjo die je quote was 1 van de spelers die gecontacteerd werden via pm via abor, echter werd die pm pas gelezen/beantwoord rond 8u s'ochtends.
Niets laten weten is dus vrij zever, aangezien de speler gewoon zelf niet online was en er weldegelijk een pm werd gestuurd.

Spelers zoals Calisthenics en gele kanarie lazen onze pm s'nachts trouwens maar stuurde gewoon geen antwoord. Dus ja, er werd weinig om geboeid
upload_2018-7-23_5-8-47.png
Verder hebben wij van Abor met geen beide van jullie stammen iets te maken, dus hoezo zouden wij moeite doen om jullie 'boeltje' op te ruimen en dus "interesse moeten tonen om te deffen".
To be fair kon iedereen van fralo al gezien hebben dat KDK de grootste kutcluster had van jullie hele stam qua ligging tov CUBE & na de gefailde massa en haat praktisch 99% zeker het target zou worden... Je zegt zelf dat het oosten moeilijk bereikbaar was qua def dus hoezo stonden er geen prestacks?
Vrij zever om dit te wijten aan het leaven van jullie leiding de dag ervoor dus. Spelers mogen trouwens zelf ook wel best wat moeite stoppen in communicatie met andere accounts, zonder dat een leiding daar steeds voor te blamen, maar daar gaan we weer een ander pad mee op.
Dat jullie moraal minder hoog lag na de leave kan ik dan wel weer begrijpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
@Jus soli

Hoe nice zou het zijn als Jus soli (toevallig terug wat actief op het AF) maanden na datum eindelijk zou kunnen toegeven dat hij op de hoogte was van de NAP/stab :eek:

Je hebt niets meer te verliezen, sterker nog je wint er enkel iets mee. Wat dat is kan je zelf wel bedenken neem ik aan :p

Dan kan hier een slotje op!
 

DeletedUser78975

Guest
@Jus soli

Hoe nice zou het zijn als Jus soli (toevallig terug wat actief op het AF) maanden na datum eindelijk zou kunnen toegeven dat hij op de hoogte was van de NAP/stab :eek:

Je hebt niets meer te verliezen, sterker nog je wint er enkel iets mee. Wat dat is kan je zelf wel bedenken neem ik aan :p

Dan kan hier een slotje op!
Het is nogal ethisch onverantwoord om mij een leugenachtige verklaring te laten afleggen. Je kent mijn standpunt wat betreft de vermeende NAP. De zuivere intenties om te stabben en het handelen met voorbedachte rade door SW heb ik veroordeeld. Het enige wat jij daar tegenin bracht is dat ik het wél wist en je droeg daarvoor ‘bewijzen’ aan die enkel de NAP betroffen (nogmaals daarover heb ik mijn standpunt vaak genoeg kenbaar gemaakt). Ik daarentegen heb aangetoond dat het bericht dat TTGCC ontving, waarin SW dus voor het eerst zijn echte intenties openbaarde pas achteraf heb ontvangen.

Dat jij dat niet wil geloven is jouw keus. Ben zelfs zo ver gegaan dat ik een externe, onpartijdige partij toegang tot het account heb verschaft. Zoals je zegt heb ik inderdaad niks te verliezen, ik speel niet en heb ook niet de intentie om weer te beginnen. Mocht jij gelijk hebben dan had ik dat wel gezegd. Het wordt denk ik nu wel tijd dat jij je oogkleppen afdoet en de waarheid onder ogen ziet: KDK was geenszins betrokken bij een stab.

Tot slot, veronderstel je nu dat ik weer speel of zo enkel omdat ik wat actief op het AF reageer? :confused:
 
Reactiescore
3.540
Ik veronderstel niets, ik stel enkel vast. Zoals ik vaststelde dat jij op de hoogte was van de NAP. Maar ik was wederom niet erg serieus en je gaat meteen weer flippen.

Dacht dat je na al die maanden het wel zou kunnen toegeven nu maar dat is duidelijk nog niet het geval :p Ik probeer over een jaar nog eens!
 

DeletedUser78975

Guest
Definieer eens wat jij onder ‘flippen’ verstaat, want volgens mij reageer ik gewoon inhoudelijk op jouw bericht ;)
 
Reactiescore
3.540
Ik post nogal onserieus een kleine post en jij gaat er nogal bedreven fel op in met een redelijk lange uitleg. Dat versta ik onder flippen wegens je hele tekst overbodig is.

Inhoudelijk reageren en zeggen dat je inhoudelijk reageert zijn overigens 2 verschillende dingen. Dat geef ik je nog maar even mee!
 

DeletedUser78975

Guest
Net zoals jij altijd je recht koestert om jezelf te mogen verdedigen tegen valse aantijgingen, doe ik dat ook. Dat jij dat kwalificeert als flippen, betekent dat jij niks anders doet dan flippen op het AF.

Ik reageer kort op de inhoud van jouw summiere post waarin jij poogt om ludiek te zijn. Dat is inhoudelijk reageren.
 
Reactiescore
3.540
Het is jouw leven.
In de leugens zit je vast.
Bedenk alsjeblieft dat er een terugweg is.
Want het voelt voor jou vast als een last.
 

DeletedUser78975

Guest
Door haat verblind.
Je ‘mening’ en ‘vaststellingen’ zijn altijd zo getint.
Ik weet niet hoe het telkens weer verzint.
Maar een ding is mij wel duidelijk geworden, je hebt het rationeel denkvermogen van een kind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan