A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74404

Guest
Nah kijk liever van een afstandje toe hoe de huidige gevestigde partijen de boel verzieken. Maar heb begrepen dat jij juist de persoon bent die zich om maatschappelijke vraagstukken bekommert @dirk-janusIV misschien dat het wellicht wat voor jou is, dan kun je er misschien, heel misschien ook feitelijk wat aan doen i.p.v. er eindeloos over te discussiëren op het vrije forum :p

Je hebt gewoon gelijk, fuck de haters!
 
Reactiescore
3.536
Laat de mensen die samen met Rebecca gespeeld hebben op een account maar uitmaken of dat positief is of niet.
 
Reactiescore
3.536
Die heb jij gewoon gemist. Dat terzijde ben ik niet van plan een heel uitgebreide post te maken betreft het einde van KDK. Ik zie wel wat er nog van komt, verwacht er niet teveel van.
 

DeletedUser78975

Guest
Die heb jij gewoon gemist. Dat terzijde ben ik niet van plan een heel uitgebreide post te maken betreft het einde van KDK. Ik zie wel wat er nog van komt, verwacht er niet teveel van.

Je doet ze vermoeden alsof jij aan het hoofd stond van die ondergang, geen wonder dat men dan juicy verhalen verwacht. Ik help je wel een handje want zo spannend is het allemaal niet: KDK kampte met (ernstige) activiteitsproblemen. Uit een simpele observatie van de statistieken zou je dat al kunnen afleiden. Het grote team, waarmee we begonnen, was niet meer en het kwam uiteindelijk aan op één a twee bespelers die zelf dus ook maar gering actief konden zijn.

Dit topic kan denk ik gesloten worden.
 
Reactiescore
3.536
Je doet ze vermoeden alsof jij aan het hoofd stond van die ondergang, geen wonder dat men dan juicy verhalen verwacht. Ik help je wel een handje want zo spannend is het allemaal niet: KDK kampte met (ernstige) activiteitsproblemen. Uit een simpele observatie van de statistieken zou je dat al kunnen afleiden. Het grote team, waarmee we begonnen, was niet meer en het kwam uiteindelijk aan op één a twee bespelers die zelf dus ook maar gering actief konden zijn.

Dit topic kan denk ik gesloten worden.

Ja ik heb in ons oorlogstopic echt al komen pochen met iets. Zoals ik in de wereldchat op skype al zei is het door eigen tekortkomingen van KDK dat ze gefaald zijn en ik heb dat afgestraft met hulp van verschillende personen ofc. Dus zoveel eer geef ik niet aan mezelf.

Maar snap wel het gevoelig ligt en je het topic snel dicht wilt. Helaas heb je niets te willen en heeft de winnaar altijd gelijk. Leuk je reageert met zo'n slechte verliezers houding, mijn motivatie om het nog eens goed in te kaderen is alvast wel gestegen :)
 

DeletedUser72472

Guest
Je doet ze vermoeden alsof jij aan het hoofd stond van die ondergang, geen wonder dat men dan juicy verhalen verwacht. Ik help je wel een handje want zo spannend is het allemaal niet: KDK kampte met (ernstige) activiteitsproblemen. Uit een simpele observatie van de statistieken zou je dat al kunnen afleiden. Het grote team, waarmee we begonnen, was niet meer en het kwam uiteindelijk aan op één a twee bespelers die zelf dus ook maar gering actief konden zijn.

Dit topic kan denk ik gesloten worden.
Had tog wat meer verwacht van het account dat wel redelijk hoog van de toren afblies maar ja.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan