A Paroxysm of Guilt vs KingDonkeykong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.536
Dat zou wel een enorme plottwist zijn hoor :eek:

Wel grappig. Een ‘verkeerde’ opmerking naar Jannes en zijn schoothondje is er als de kippe bij

Jaloers? Dat schoothondje gaat wel wereld 3-4 ofzo afsluiten als nummer 1 speler op een account waar ze van dag 1 tot de laatste op gespeeld heeft.

Zo ne aap als u kan daar maar beter wat bewondering voor uiten.
 

DeletedUser78975

Guest
Ach Janus toch wat ben je toch een simpele ziel. Je mist weer totaal de boodschap van mijn bericht. Ik heb nooit gesteld dat zij een slechte TW speler is. Dus je hoeft nu niet zo ongevraagd wat veren in d’r reet te steken. Maar ik help je wel weer een handje. Het ging mij meer om de optreden van de dame in kwestie in onze discussie, waar zij, net als jij, al snel het eindoordeel geveld had.

En nee Jannes ik ben ook niet jaloers op je, ik gun je ze je zelfs allebei van harte en dat meen ik oprecht. Maar aan je reactie te zien denk ik dat ik je gevoelige snaar heb gevonden, schattig hoor :engel:
 
Reactiescore
3.536
Je hoeft heus geen beledigingen te gebruiken als 'simpele ziel'. 2 reden heb ik daar voor:

Reden 1: Jij werd gerekt door die simpele ziel.
Reden 2: Dat je haar kwaliteiten als TW speler niet beledigde had zelfs de paus door (dus je belediging is ook nog eens ongegrond). Iemand met enig verstand had dan ook opgemerkt ik vooral doelde op het kleinerende woord 'schoothondje'. Door te zeggen dat een 'schoothondje' wel wat heeft neer gezet op TW wil ik vooral duidelijk maken je kleinerend gedrag misplaatst is.

Duidelijk aapje?
 

DeletedUser78975

Guest
Dan nog is je opmerking achterlijk. Je kunt iemands schoothondje in je rol op het AF zijn en dat staat volledig los van wat degene heeft gepresteerd ingame op TW. Jij bent kennelijk geen paus want anders had je er niet haar TW prestaties erbij gehaald want dat is totaal irrelevant. Je legt de verkeerde verbanden, maar dat is iets chronisch bij jou, doe je wel vaker. Je probeert respect voor haar af te dwingen omdat zij een goede speler is. Men moet haar gedrag dan maar voor lief nemen en enige vorm van kritiek, op welke wijze ook (in mijn geval komt tot tot uitdrukking in de vorm dat ik haar jouw schoothondje noem gezien zij die rol ook vertolkte in ons topic)? Nee zo werkt de wereld niet Janus.

Jij krijgt van mij als verheerlijking van je enorme prestatie om een praktisch onbemand account op te edelen een schouderklopje. En: goed gedaan m’n jonge, ben trots op je! Ik hoop dat vele forumganger mijn voorbeeld opvolgen en jou ook even wat veren in je anus duwen. Oh ja dat mag ook in de vorm van likes van Janus!
 
Reactiescore
3.536
Dan nog is je opmerking achterlijk. Je kunt iemands schoothondje in je rol op het AF zijn en dat staat volledig los van wat degene heeft gepresteerd ingame op TW. Jij bent kennelijk geen paus want anders had je er niet haar TW prestaties erbij gehaald want dat is totaal irrelevant. Je legt de verkeerde verbanden, maar dat is iets chronisch bij jou, doe je wel vaker. Je probeert respect voor haar af te dwingen omdat zij een goede speler is. Men moet haar gedrag dan maar voor lief nemen en enige vorm van kritiek, op welke wijze ook (in mijn geval komt tot tot uitdrukking in de vorm dat ik haar jouw schoothondje noem gezien zij die rol ook vertolkte in ons topic)? Nee zo werkt de wereld niet Janus.

Al eens tot de conclusie gekomen sommige mensen op geheel eigen ondervinding zich storen aan je AF gedrag? Of ga je iedereen die tegen jou is linken als mijn schoothondje. Inge en ik hebben sinds KDK gevallen is geen woord meer over je gerept dus een hele samenzwering hoef je daar niet achter te zoeken. Gewoon iemand die vind dat je onzin post en dat kenbaar maakt. Zo simpel kunnen de dingen soms zijn.

Jij krijgt van mij als verheerlijking van je enorme prestatie om een praktisch onbemand account op te edelen een schouderklopje. En: goed gedaan m’n jonge, ben trots op je! Ik hoop dat vele forumganger mijn voorbeeld opvolgen en jou ook even wat veren in je anus duwen. Oh ja dat mag ook in de vorm van likes van Janus!

'onbemand' de vv werd toen de inc's begonnen snel ergens gedropt. De gedemotiveerde situatie van het account KDK komt wel voor 100% door het account Apog. Niet enkel het wegspelen is daarbij van tel, jullie 2 gefaalde pogingen om Apog te edelen, onze BT op KDK waardoor die hoofdclear verloor nog vrij vroeg in de start. Het weghalen van je grote buur acc Zlatan uit je stam naar mijn stam gevolgd door een gefaalde edelpoging van KDK zijn stam op Zlatan (verijdeld door mijn stam) heeft allemaal geleid tot dat 'onbemande acc'. Dus ja KDK is letterlijk elk duel ingame verloren ook toen het account nog in zijn volle glorie dagen zat. Zelfs je medespeler waar ik wel eens COD mee speel heeft geen enkel probleem dat te erkennen.

Het is dom om een account aan te vallen dat veel groter is als account, een hele stam naast zich heeft, erg actief is tot in de late nacht. Wij hebben geïncasseerd, geïncasseerd, geïncasseerd en vervolgens er voor gezorgd dat je overmacht ingame afnam door Zlatan je buur naar ons kamp te trekken, onze positionering t.o.v KDK betreft frontopbouw klaar gezet, iets waar KDK nooit werk van gemaakt heeft wat volledig te wijten is aan een tekort aan inzicht.

Dat is het verschil tussen jou en mij, jij deed mega pp abuse, maakte heel de wereld als je vriend, hielt andere mensen niet tegen ons te stabben en faalde alsnog, waar ik door tactische positionering van het account, het bespelen van Zlatan mijn achterstand op KDK kleiner heb gemaakt en zo uiteindelijk de strijd heb gewonnen.

Het pijnlijke aan heel dit verhaal is dat als je eerlijk gespeeld had je Apog waarschijnlijk wel verslagen had, ik had zonder de stab van Swordrage die KDK goedkeurde nooit ChuChu aan mijn kant gekregen en wellicht zo ook nooit overleefd. Hopelijk de nodige lessen daaruit geleerd al heb ik niet meteen die indruk.

Het is altijd komisch als mensen beginnen over veren in je reet steken. Niet nodig als jij ze er niet eerst komt uithalen. Haal geen veren uit mijn reet en ik hoef ze er niet weer in te stoppen.

We zijn een halfjaar later ofzo en je verlies is nog altijd niet verwerkt? Je moet mij niet slachtofferen voor het feit jij een beperkte TW speler bent, een bedankje zou meer op zijn plaats zijn. Iets in de aard van: Danku Jannes dat je mijn tekortkomingen in het spel hebt aangetoond en bereid bent ze elke keer maar weer op het AF uit te leggen zodat ik eruit kan leren. Maar nee, KDK wist niets van die stab, KDK was heel w62 onbemand dus kijk niet naar ons we elke confrontatie zijn verloren toen er tot de late nacht inc's gestuurd werden op Apog wat wel knap is als een account onbemand is. Zo ga je nog zeggen je nooit gespeeld hebt op KDK en vervolgens daar weer een halfjaar op terugkomen dat ik niet kan aantonen met IP's je erop gelogged hebt!
 

DeletedUser78975

Guest
Al eens tot de conclusie gekomen sommige mensen op geheel eigen ondervinding zich storen aan je AF gedrag? Of ga je iedereen die tegen jou is linken als mijn schoothondje. Inge en ik hebben sinds KDK gevallen is geen woord meer over je gerept dus een hele samenzwering hoef je daar niet achter te zoeken. Gewoon iemand die vind dat je onzin post en dat kenbaar maakt. Zo simpel kunnen de dingen soms zijn.



'onbemand' de vv werd toen de inc's begonnen snel ergens gedropt. De gedemotiveerde situatie van het account KDK komt wel voor 100% door het account Apog. Niet enkel het wegspelen is daarbij van tel, jullie 2 gefaalde pogingen om Apog te edelen, onze BT op KDK waardoor die hoofdclear verloor nog vrij vroeg in de start. Het weghalen van je grote buur acc Zlatan uit je stam naar mijn stam gevolgd door een gefaalde edelpoging van KDK zijn stam op Zlatan (verijdeld door mijn stam) heeft allemaal geleid tot dat 'onbemande acc'. Dus ja KDK is letterlijk elk duel ingame verloren ook toen het account nog in zijn volle glorie dagen zat. Zelfs je medespeler waar ik wel eens COD mee speel heeft geen enkel probleem dat te erkennen.

Het is dom om een account aan te vallen dat veel groter is als account, een hele stam naast zich heeft, erg actief is tot in de late nacht. Wij hebben geïncasseerd, geïncasseerd, geïncasseerd en vervolgens er voor gezorgd dat je overmacht ingame afnam door Zlatan je buur naar ons kamp te trekken, onze positionering t.o.v KDK betreft frontopbouw klaar gezet, iets waar KDK nooit werk van gemaakt heeft wat volledig te wijten is aan een tekort aan inzicht.

Dat is het verschil tussen jou en mij, jij deed mega pp abuse, maakte heel de wereld als je vriend, hielt andere mensen niet tegen ons te stabben en faalde alsnog, waar ik door tactische positionering van het account, het bespelen van Zlatan mijn achterstand op KDK kleiner heb gemaakt en zo uiteindelijk de strijd heb gewonnen.

Het pijnlijke aan heel dit verhaal is dat als je eerlijk gespeeld had je Apog waarschijnlijk wel verslagen had, ik had zonder de stab van Swordrage die KDK goedkeurde nooit ChuChu aan mijn kant gekregen en wellicht zo ook nooit overleefd. Hopelijk de nodige lessen daaruit geleerd al heb ik niet meteen die indruk.

Het is altijd komisch als mensen beginnen over veren in je reet steken. Niet nodig als jij ze er niet eerst komt uithalen. Haal geen veren uit mijn reet en ik hoef ze er niet weer in te stoppen.

We zijn een halfjaar later ofzo en je verlies is nog altijd niet verwerkt? Je moet mij niet slachtofferen voor het feit jij een beperkte TW speler bent, een bedankje zou meer op zijn plaats zijn. Iets in de aard van: Danku Jannes dat je mijn tekortkomingen in het spel hebt aangetoond en bereid bent ze elke keer maar weer op het AF uit te leggen zodat ik eruit kan leren. Maar nee, KDK wist niets van die stab, KDK was heel w62 onbemand dus kijk niet naar ons we elke confrontatie zijn verloren toen er tot de late nacht inc's gestuurd werden op Apog wat wel knap is als een account onbemand is. Zo ga je nog zeggen je nooit gespeeld hebt op KDK en vervolgens daar weer een halfjaar op terugkomen dat ik niet kan aantonen met IP's je erop gelogged hebt!

Wat een goedkoop verhaal. Zoals eerder al gezegd was ik (wegens privé omstandigheden) al tijden voordat KDK ook maar een aanval binnenkreeg niet meer actief. Dat de op dat moment spelende co's gedemotiveerd waren kan ik niet met zekerheid zeggen, maar dat is waarschijnlijk wel het geval geweest (van enkele weet ik het). Of het demotiveren 100% aan jou lag, kan ik met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid ontkennen. Het was een samenloop van omstandigheden. De tegenslagen tegen Apog zullen daarin vast en rol in hebben gespeeld, maar waren zeker niet dé reden waarom alles kapot viel. Dus vlei jezelf vooral niet te erg.

'Dat is het verschil tussen jou en mij, jij deed mega pp abuse, maakte heel de wereld als je vriend,'
Hier moest ik wel even om lachen. Jij was namelijk degene die iedereen om je heen vroeg om OS en om niet samen te werken met KDK. Het aantal spelers dat na de eerste massatje in ODS steeg is zelfs op twee handen niet te tellen, en dan durf jij nog te spreken over heel de wereld te vriend maken. Schaam je. Wat PP-abuse betreft, weet wie je daarvan beschuldig. Je spreekt mij nu daar namelijk persoonlijk op aan in plaats van het account. Ik heb incidenteel wel eens, net zoals ieder ander speler, een tientje aan pp uitgegeven. Als je echter met iemand speelt die het geld kan missen en zelfs op herhaaldelijk verzoeken van de andere co's erop aandringt, hou ik hem niet tegen. Ik kan je verzekeren dat 90% (dat is denk ik nog laag ingeschat) zo iemand niet van het account zou trappen enkel omdat hij veel PP koopt (en het geld kan missen). Want de betreffende spelers beheerste ingame alle facetten van het spel en is een aangename kerel.

Verder, de spelers die door KDK werden benaderd was enkel om te waarschuwen voor jouw vermogen om op iemand in te spelen. Want 3-4 of zelfs meer van de spelers die jou hebben geholpen met OS, werden niet veel later geslachtofferd. Alles voor je eigen hachje toch, Janus? Spelers daarvoor onder de bus gooien is dan maar collateral damage. De spelers die we hebben benaderd was dus om ze te waarschuwen voor jouw sluwe praktijken en niet om een gezamenlijk offensief te starten of om OS te vragen.

Tot slot, ik ben Jannes niet die vraagt om het onmogelijke te wijzen. Wanneer iets niet in je lulverhaal past doe je het af als een leugen. Je weet donders goed dat ChuChuuu het bericht had ontvangen van SR waarin hij zijn intenties kenbaar maakt. Hoe kan ik aantonen dat ik iets niet ontvangen heb? Ik heb nadat jij dat bericht hebt geplaatst gevraagd aan SR om het hele gesprek met ChuChuu door te sturen, omdat ik mijn ogen niet kon geloven, en toen pas was ons dat bekent. Verder heb ik vv afgestaan aan een derde om jouw bullshit strategie samen met je schoothondjes, namelijk elke screen afdoen als bewerkt, de grond in te boren. Ik zou er niet raar van opkijken als je die edellijsten hebt uitgeprint en er elke nacht voor het slapen gaan even op geilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan