A|N & TLA vs. B.O.W.

DeletedUser

Guest
ook al zijn A|N en B.O.W. vijanden, ik vind het zeer spijtig voor A|N dat zowel brookie als t0mmeh gestopt zijn met dit spel. Ik heb altijd respect gehad voor brookie, en de echte tom. Ik ben benieuwd wat A|N nu gaat doen om het zinkende schip (zo lijkt het voor mij dan iig) te redden. Ik hoop ook zeker dat de andere leden van A|N niet brookie en t0mmeh gaan volgen :( ik hoop/ hoopte op tegen stand van A|N zolang ze er nog zullen zijn (of waar heen ze ook gaan). Deze tegenstand hoop ik zowel in game te vinden, met leuke aanvallen wederzijds en op mooie uitgewerkte post met goede argumenten op het AF. Dit laatste is denk ik enkel hoop, gezien A|N nauwelijks nog op het AF reageert.

Ik ben en blijf van mening dat A|N te veel groot praat had ten opzichten van B.O.W. en dit beeld word nu alleen maar versterkt door de recente ontwikkelingen. Zoals tsane wel eens over B.O.W. zei: B.O.W. heeft veel blabla maar weinig boemboem. Ik denk nog steeds dat dit meer geld voor A|N dan B.O.W.
A|N schoof onze aanvallen altijd af dat ze op inactieve accounts waren ect. Echter hebben hun dat zo goed als altijd ook gedaan op wel 1 mass attack na. Dus waarvan ze ons het meest beschuldigde deden ze zelf net zo goed. Alleen waren het van hun goede aanvallen en werd er met die stats gepronkt. Vooral in het begin van deze ´oorlog´. Na een kleine 3 maand liep A|N ongeveer 200 dorpen op ons voor als ik het goed heb onthouden. Echter hebben wij die achterstand in een maand tijd omgekeerd naar een voorsprong van 612 dorpen. We hebben op verschillende momenten 500 dorpen meer van A|N geedeld in een maand tijd. In die tijd dat wij terug zijn gaan vechten tegen A|N, werd het ook verdacht stil op het AF. Af en toe was er nog een discussie waarin geprobeerd werd de stats weg te wuiven. Daarna viel het forum wat betreft deze oorlog stil. Er werden ook nu niet echt acties ondernomen, behalve de standaard aanvallen op luckyboy9 en matoo95.
Ik ga nog niet zeggen dat wij de oorlog gewonnen hebben. We staan momenteel aan de winnende hand, maar de oorlog is pas gestreden als 1 van de 2 stammen niet meer bestaat. Tot die tijd zullen hopelijk beide kanten hun best nog doen om deze te gaan winnen.

Dan nog niet naar mijn idee de leden blijven bestaan tot ze zijn overgenomen;)
 

DeletedUser

Guest
dat wel ;) maar dan is A|N gevallen. De oorlog gaat tussen A|N en B.O.W. als de leden in eens naar een andere stam gaan dan word het een nieuwe oorlog. Een naamsverandering telt hier niet in mee in mijn ogen. Zouden ze met zn allen in 1 nieuwe stam gaan idem, dan gaat de oorlog gewoon verder.. Maar stel dat bv:
hun oostflank word een nieuwe stam en hun west flank word een nieuwe stam

dan zijn het 2 nieuwe stammen, en in mijn ogen dus ook 2 nieuwe oorlogen :) omdat A|N niet meer bestaat
 

DeletedUser

Guest
A|N heeft inderdaad nu veel minder praat dan vroeger.

dat brookie en t0mmeh zijn gevallen kan ik alleen maar aan onze leden toejuichen die mee in de aanval en def zijn gegaan !
Brookie probeerde tevergeefs dorpen die hij aan dietdoggy had verloren terug te pakken, zonder resultaat. Ook had Dietdoggy een clusterfuck gedaan in brookie zijn cluster. Tevens haalde hij altijd de bovenhand als het op deffen of aanvallen aankwam.
Daarom Gratzzz Dietdoggy !

T0mmeh lachte over onze "internkoning" ik dus :p, dat ik niet veel voorstelde in aanval; Dit terwijl men toch Luckyboy volstoomde met def om mijn aanvallen tegen te gaan. Daar zijn we dan ook met veel pracht en praal doorgekomen ! Raar dat ik dan ook begon aan te vallen op T0mmeh en dat die dan ineens "barbaar werd", samen met zijn vader Brookie.

Dit getuigd volgens mij van een bewijs dat ook in BOW aan de westkant de mensen kunnen aanvallen en deffen !

Daarom wens ik hier iedereen van mijn stamleden te feliciteren met hun inzet en doorzettingsvermogen ! De oorlog is nog niet gewonnen, maar de veldslagen des te meer !

Feed
 

DeletedUser

Guest
namens domte gefeliciteerd! dat scheelt weer een vijand ! nog 3 te gaan haha :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
een "verslagen" vijand is altijd de zwakste :D

Daar heb je idd gelijk in :). Ik mocht Tommeh toch niet, terecht dat die flapdrol eindelijk eens van de wereld weg is. Ook zo'n arrogante :D:D

Mijn complimenten aan BOW (en DomTe?)
 

DeletedUser

Guest
een van de weinige die ik niet echt kon ! ben dr dus niet rouwig om:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daar heb je idd gelijk in :). Ik mocht Tommeh toch niet, terecht dat die flapdrol eindelijk eens van de wereld weg is. Ook zo'n arrogante :D:D

Mijn complimenten aan BOW (en DomTe?)

de echte tom was op zich nog wel een goede, en deed veel voor zijn stam. Dat kan ik gewoon niet ontkennen.. maar Tsane.. dat is een totaal ander verhaal.. daar begin ik niet eens meer over :) heb m denk al vaak genoeg aangevallen op het AF :D
 

DeletedUser6110

Guest
Om toch maar even toe te lichten waarom wij juist barbaar geworden zijn. Simpel. Vele redens.

Als eerste irl:

-Er moest veel tijd ingestoken worden om tw nog deftig te kunnen spelen, en een goede organiseerde aanvallen te kunnen sturen. Wegens tijdsgebrek van wij 2 namen wij een tijdje individuele acties.
-Ook mijn school hing hier van af. Ik zat meer bezig met tw, dan wat anders. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
-En als ik dan denk, was tw een dom verslaafd spelletje. In het begin was het allemaal leuk. Je streeft naar een groter doel naar mate je groeit. Ook ik had nog een doel voor ogen voor ik stopte, maar ik moet wel even realistisch gaan denken zodat mijn doel niet meer kon bereikt worden.

Ingame zelf:

-Ikzelf had niet zoveel zin meer in tw.
-In mijn stam waren nogal wat speler in hun winterslaap. Daardoor konden sommige acties niet doorgaan. Spijtig genoeg hadden brookie en ik dan besloten om definitief te stoppen met tw.
-Ik heb me altijd goed ingezet voor mijn stam.


Ik wens iedereen nog verder succes zowel voor A|N als BOW of om het eender welke stam.

Ik weet dat ik mss als leider van een stam, arrogant overkwam. Maar ingame en real life verschillen heel veel.:)

Grtzz

Tsane
 

DeletedUser18549

Guest
Om toch maar even toe te lichten waarom wij juist barbaar geworden zijn. Simpel. Vele redens.

Als eerste irl:

-Er moest veel tijd ingestoken worden om tw nog deftig te kunnen spelen, en een goede organiseerde aanvallen te kunnen sturen. Wegens tijdsgebrek van wij 2 namen wij een tijdje individuele acties.
-Ook mijn school hing hier van af. Ik zat meer bezig met tw, dan wat anders. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
-En als ik dan denk, was tw een dom verslaafd spelletje. In het begin was het allemaal leuk. Je streeft naar een groter doel naar mate je groeit. Ook ik had nog een doel voor ogen voor ik stopte, maar ik moet wel even realistisch gaan denken zodat mijn doel niet meer kon bereikt worden.

Ingame zelf:

-Ikzelf had niet zoveel zin meer in tw.
-In mijn stam waren nogal wat speler in hun winterslaap. Daardoor konden sommige acties niet doorgaan. Spijtig genoeg hadden brookie en ik dan besloten om definitief te stoppen met tw.
-Ik heb me altijd goed ingezet voor mijn stam.


Ik wens iedereen nog verder succes zowel voor A|N als BOW of om het eender welke stam.

Ik weet dat ik mss als leider van een stam, arrogant overkwam. Maar ingame en real life verschillen heel veel.:)

Grtzz

Tsane

Ook nu weer ben je niet eerlijk Tsane!!!

Altijd maar liegen over zaken! nooit eens eerlijk zijn en het spel eerlijk willen spelen.

Jullie hadden altijd maar beschuldigingen naar ons als BOW maar het was juist andersom.
jullie hebben veel VV's en weinig actieve leden, wij in BOW juist andersom veel actieve spelers en weinig VV's.

De reden waarom je stopt is overduidelijk voor de mensen die jullie kennen.
Het gelieg kon niet meer verdergaan want jullie waren door de mand aan het vallen.

Rl probs, dat kan maar zelf geloof ik er niks van. Het is weer een mooie uitweg en getuigt van een echt doorzettersmentaliteit.

Voor wat als jou persoon betrefd, ik geloof niet dat je rl anders bent dan in het spel ( gezien onze confrontatie binnen en buiten het spel wat jij in het spel probeerde op te lossen ).

Wens je dan ook veel succes in RL en hopelijk leert je "vader" nog even snel wat doorzettingsvermogen is.

Mvg Co-BBD
 

DeletedUser

Guest
Het zit je nogal hoog he? Je hebt gewonnen hoor...

hehe, we hebben nog niet gewonnen hoor.... Dat zeggen we niet...
we hadden graag nog tegen tsane en brookie gevochten.. en op die manier mogelijk van ze te winnen.. Maar hellaas kan dat niet meer =( en daar balen we van..

En jah, als jij nog iemand terug zou willen pakken ;) dan is het lullig als die barbaar word..
 

DeletedUser6110

Guest
Ook nu weer ben je niet eerlijk Tsane!!!

Altijd maar liegen over zaken! nooit eens eerlijk zijn en het spel eerlijk willen spelen.

Jullie hadden altijd maar beschuldigingen naar ons als BOW maar het was juist andersom.
jullie hebben veel VV's en weinig actieve leden, wij in BOW juist andersom veel actieve spelers en weinig VV's.

De reden waarom je stopt is overduidelijk voor de mensen die jullie kennen.
Het gelieg kon niet meer verdergaan want jullie waren door de mand aan het vallen.

Rl probs, dat kan maar zelf geloof ik er niks van. Het is weer een mooie uitweg en getuigt van een echt doorzettersmentaliteit.

Voor wat als jou persoon betrefd, ik geloof niet dat je rl anders bent dan in het spel ( gezien onze confrontatie binnen en buiten het spel wat jij in het spel probeerde op te lossen ).

Wens je dan ook veel succes in RL en hopelijk leert je "vader" nog even snel wat doorzettingsvermogen is.

Mvg Co-BBD

Beste Co-BBD,

Ten eerste gaat het hier niet over de soort oorlog tussen BOW en A|N maar over ons zelf. En als je niemand kan respecteren, hoe zit het dan bij jou irl? Ook zo'n arrogante kl****?????? Of eerder het type blaaskaak?

En ook nog ik heb geen problemen met real life. Ik had er gwn de tijd niet meer voor. PUNT!

En als jij insinueert dat ik stopte omdat ik niet kon winnen, dan zit je heus verkeerd. Tis niet omdat jullie twee, alle dagen thuis zitten te rentenieren, dat wij dat ook kunnen eh;)
 

DeletedUser

Guest
nou nog in huilen uitbarsten dan geloof ik je mischien haha! en als je geen tijd heb moet je ook niet reageren huilbaby :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Het kan en mag van mijn part waar zijn dat RL er probs waren.

Het vergt van iedereen veel tijd om het spel zelf te spelen en soms loopt het bij sommigen eens de spuigaten uit.
Moeder de vrouw begint al eens te zagen, het werk hoopt zich op (Brookie); De schoolresultaten lijden eronder (Tsane - T0mmeh) dat kan alleemaal in mijn ogen gebeuren.

Maar waar ik mij dan wel vragen bij stel is het volgende ......

Steeds waren jullie zo naïef als het op B.O.W. aankwam.
Steeds gingen jullie in volle verdediging om zelfs enige actie van B.O.W. te minimaliseren.
Steeds gingen jullie door het spel als de "beste" spelers die er bestonden, ten spijte van diegene die het dan wel zijn.

Jullie waren de pro's, de beste, de actiefste stam, de beste aanvallers en noem maar op.

Wat blijkt nu .... er zijn maar 3 of misschien 4 spelers in A|N die actief zijn; 1/3 staat onder VV en 1/3 zijn meelopers.
Ook wat in mijn ogen is.... jullie riepen maar dat B.O.W. de "noobs" zijn en dat wij niet konden aanvallen. Nu vallen we aan en jullie lachten het zomaar ff weg.
Maar de resultaten zijn er toch. A|N is op sterven na dood, buiten nog een paar enkelingen die niet zomaar willen ten onder gaan, hoewel vroeg of laat ze toch gaan moeten plooien.
Mijn respect voor die mensen, die blijven gedreven !
Wat ik op zijn minst van jullie kan zeggen.
In mijn ogen hebben jullie je stam zomaar in de steek gelaten door een vorm van egoïsme ! Da's iets dat ik dan nooit zou doen !
Zelfs hebben jullie je "vrienden" als ik het zo mag noemen in de steek gelaten.
Ik kan er best inkomen dat jullie stoppen, maar zomaar FOERT zeggen en je dorpen barbaar laten worden, getuigd in mijn ogen van heel weinig respect naar jullie leden toe.
Een vervanging vinden zou dan in mijn ogen toch nog op meer krediet kunnen rekenen. Of was het zo slecht gesteld met de relaties dat jullie geen vervanging konden vinden ? Indien dat zo zou zijn, kijk dan eens in de spiegel zou ik zeggen.
B.O.W. is en blijft een vriendenstam, hoe noob we ook zijn volgens jullie !
Die vriendschap maakt van ons een hecht blok dat je niet zomaar opzij zet.

Verder wens ik uiteraard jullie succes toe irl en hoop dat jullie een lang en gezond leven mogen hebben.

Feed
 

DeletedUser

Guest
Amen, hierbij is deze discussie wel gesloten, Feedboy heeft precies de vinger op de zere plek gelegd.
De leiders van A|N bleken geen leiders te zijn toen het erop aankwam, ze verlieten de stam op de meest lage manier, zonder enige vorm van overleg.
Heel jammer voor A|N dat ze op de verkeerde leiders gerekend hebben.
 

DeletedUser6110

Guest
Amen, hierbij is deze discussie wel gesloten, Feedboy heeft precies de vinger op de zere plek gelegd.
De leiders van A|N bleken geen leiders te zijn toen het erop aankwam, ze verlieten de stam op de meest lage manier, zonder enige vorm van overleg.
Heel jammer voor A|N dat ze op de verkeerde leiders gerekend hebben.

Armina,

Tis niet omdat feed hier iets plaats dat dit topic gesloten moet worden.

@Feed,

Ik de steek laten kan ik je begrijpen. Maar het was voor ons zeer nodig om dringende redenen om te stoppen en de dingen die je aanhaalde kloppen helemaal.
Brooks en ik wilde de acci's barbs laten worden omdat anders onze drang zowiezo terug zou komen als het acci blijft bestaan.

En dit is mijn laatste post. Meer maak ik er niet aan vuil.
 

DeletedUser

Guest
Armina,

Tis niet omdat feed hier iets plaats dat dit topic gesloten moet worden.

@Feed,

Ik de steek laten kan ik je begrijpen. Maar het was voor ons zeer nodig om dringende redenen om te stoppen en de dingen die je aanhaalde kloppen helemaal.
Brooks en ik wilde de acci's barbs laten worden omdat anders onze drang zowiezo terug zou komen als het acci blijft bestaan.

En dit is mijn laatste post. Meer maak ik er niet aan vuil.

dat is simpel op te lossen tsane:
email veranderen + pass change.. kan je ook niet meer terug komen ;) en had je je stam geen oor aan genaaid.. Maar das mijn visie


en amrina zei niet dat dit topic dicht mag. Ze zei dat de discussie over jullie barbaren worden wel gesloten kon worden ;) niet de discussie om de oorlog, want die is in mijn ogen nog lang niet afgelopen..
 
Bovenaan