A MAN WITH A GOOD STORY IS PRACTICALLY A KING

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78020

Guest
De donkere wereld ontvouwd zich als een paardenbloem in de mistige morgen, zacht geroffel in de verte, dit duurt al dagen.
Niemand weet wat er op hem afkomt, de mannen van .S zien het met lede ogen aan hoe de troepen van Finity hun pad hebben gekozen richting de schimmige rim.
De block pakt stiekem nog een dorpje in de bonus der zwarte nacht, knap en gedurfd, maar uiterst geslepen.
Zacht kabbelen de beekjes, hier en daar hoort men een eend, kikker of het zachte geritsel van een krekel.
De met bloed doorlopen ogen van de co's die de tijd zien verstrijken, al kijkend naar hun scherm of hun troepen daar aankomen waar ze moeten komen, ze plannen nog meer in om er zeker van te zijn dat .S radeloos om zich heen kijkt en gillen om ondersteuning.
Je voelt dat de mannen en vrouwen van Mirage, Schoppenaas en Syrniah genietend achter hun pc zitten.
De wereld staat op zijn kop......

Het gevoel dat er toch een hechte band is ontstaan tussen spelers en leden van een stam, dat men alles voor elkaar over heeft en juist die band die gesmeed is in het prille begin, al een tijd zijn vruchten afwerpt.
De vriendelijkheid, geborgenheid en het gevoel dat je soms mist vindt je weer terug.
De spelers die kwamen, stopte en andere die wederom een andere windrichting kozen om maar bij die groep mafkezen te zitten die er bijna dag en nacht zijn, alleen al voor het gevoel dat je ergens eindelijk die warme deken vindt, die iedereen zoekt.

De mannen van Finity sturen elkaar berichten, zo hier en daar een naar een bevriende speler van een andere stam, info daar gaat het immers om in een gevecht , zonder info ben je blind, tast je in het duister.
Je wilt immers weten wat de ander doet.....
Waar is hij toe in staat!!

De paarden rennen met hun verkenners op de rug richting de rim, al turend over de vlakte, vanuit een bos of achter struiken.
Zij zijn de eerste die juist met die informatie kunnen komen, wat zal er staan, wat moeten we sturen, nog meer gluren bij de buren.
Toch weer overleg, onderling zo hier en daar weer een bericht.
Nog 24 uur dan komen de eerste gevecht berichten binnen.
Wat zal er staan, veel of weinig verliezen, hoe zwaar was het en kreeg .S het voor de kiezen, is de angst en paniek nu eindelijk gezaaid.
Kunnen we dan doorgaan denken de mannen, kunnen we .S van de wereldmat spelen, zal toch wel!!

Langzaam voelen de legers de zon opkomen, de koperen knoop zal weldra weer vurig schijnen, de co's van Finity dragen het account weer over.
De vv's zijn wederom gedraaid, de mannen van de nacht mogen te bed.
Terwijl voor velen de nieuwe dag nu ontwaakt.
Is het een nieuwe dag om de troepen voor te bereiden op wat komen gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78020

Guest
Voor 06.00 uur gepost en dus ruimschoots op tijd dacht ik en mannen zijn nu niet echt in staat om als tikgeit in een kwartier met 400 aanslagen per minuut zoiets eruit te timmeren.
Daar gaat echt heel veel tijd overheen, dan de discussies onderling.
Ik vind het al knap van de dames dat ze zo een prachtig verhaal hebben geschreven, mn petje af hiervoor.
de dames hebben gewoon een verkeerd vak gekozen, ze hadden schrijfsters moeten worden, info genoeg hier voor een boek.
helemaal met hammer :)
Maar goed, de volgende keer geef ons krekels, als we nog bestaansrecht hebben, want het verhaal is actueel, wat meer de tijd, dan schudden we ook een bloedstollend en sexy verhaal uit de mouw :)
 
Reactiescore
2.485
@Heer Yoshiii

Het spijt me te vermelden dat de deadline(klik) voor deze contest bijna 3 maanden geleden was. Toch wil ik je bedanken voor je stuk tekst.

Om die reden zal ik hier dus een slot op zetten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan