A MAN WITH A GOOD STORY IS PRACTICALLY A KING

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Je mag een nieuw topic aanmaken Anne:D
 
Reactiescore
2.478
1 deelnemer en nog 2 dagen te gaan. Willen jullie een week verlening of sluiten we dit topic?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Denk dat hier ook wel een slotje op kan, helaas.
 

DeletedUser61161

Guest
Dan wil ik wel de helft van het prijzengeld voor de moeite die we erin gestopt hebben he, lijkt me wel zo fair.
 

DeletedUser75329

Guest



83846_large






Soppend liep hij tussen het landschap dat hij zelf op een bepaalde manier had veranderd. Blijkbaar drong de waarheid nog niet tot hem door. Terwijl hij rondom hem keek, vloeiden de beelden zijn bewustzijn terug binnen. De kleur echter sijpelde maar stukje bij beetje op zijn netvlies door. Eerst had hij gedacht dat het zwarte vlekken waren. Poelen van zwarte olie, spatten van sabelkleurige inkt op de stenen rondom hem.

En het was daarom ook dat hij niet verwonderd was dat zijn handen, zijn armen tot aan zijn ellebogen dezelfde tint hadden. Toen pas ontdekte hij ook de metaalachtige geur die zijn neusgaten prikkelde. Hij rook aan zijn handen. Dezelfde geur hing als een onzichtbaar kleed aan zijn lichaam. Metaal, vertelden hem de synapsen in zijn brein, je ruikt het koper in het bloed.

Maar het was bloed…? Zijn hart sloeg plots twee versnellingen rapper. Zijn adem probeerde deze lichamelijke toestand te imiteren en toen kwam alle kleur terug in de wereld.

Problematisch keek hij om zich heen. Hij stond midden in een poel van uitgespat bloed. Zowel links of rechts van hem, zowel voor of achter hem, rondom zijn as draaiend zag hij afgerukte ledematen. Armen, benen en stukken van torso’s. Lichaamsdelen die hij nauwelijks herkende, sopten onder zijn voeten.

Enorme rotsen in zijn nabije omgeving waren beklad met bloedrode vlekken, striemen en spatten. Het was alsof iemand in een onbegrijpelijke taal erop had geschreven. Een bloedig verhaal dat sprak van pijn en marteling, van onbeschrijfbaar lijden. Een spoor dat zich als een bomkrater rond hem verspreidde, een middelpunt van vernietiging waarvan hij het middelpunt was.

Radeloosheid en onbeschrijfelijke paniek vulde zijn hart en de vloeistof die in zijn aderen liep en dezelfde kleur had als zijn omgeving, stolde bij het zien van dit menselijk slachtafval. Hij voelde de bitterheid van de oprijzende gal reeds in zijn keel. Zijn eerste reactie was walging, maar daarna ontwaarde hij een voldaan gevoel in zichzelf. Iets in hem had bewondering voor die kleur, voor de chaos van de verspreidde brokken vlees die nog natrilden van het leven.

Bijna zonder dat hij het besefte, likte hij opgewonden zijn lippen af. De smaak was niet te beschrijven. Er vloeide een kracht door hem die hij nog nooit had gevoeld. Hij proefde het zoete en de sterke smaak van wat hij had gedronken. Zijn maag protesteerde niet meer, een vol en volmaakt gevoel gleed als een innerlijke warmte door zijn lichaam. Hij kon het voelen en het groeide vanuit zijn buik naar zijn armen en zijn benen. Tenslotte ook naar zijn hoofd en alles werd klaarder.

Ineens ontdekte hij kleuren en de geheimen van hun diepte en hun tientallen tinten die hij voordien nooit had gezien. Alles was zo helder en sterk omlijnd. Toen hij de kleine mestkever hoorde kruipen links van hem tussen het gras en verstond wat de rat aan het knagen was in het nabije riool wist hij het.

Nooit zou hij nog dezelfde zijn. Nooit zou hij de dingen zien of horen zoals ze vroeger waren: grijs en zonder leven, saai en ongekleurd. Zijn lichaam openbaarde hem een andere wereld. Zijn ogen waren opengegaan en nu pas zag hij werkelijk wat er rond hem gebeurde. Daarvoor zou hij nu iedere dag van zijn verdere leven voor vechten, strijden en zelfs doden. Het was een roep die hij in zijn hart voelde, het was een drang die hij voelde kloppen in aderen die als dikke koorden over zijn armen liepen. Het was een smaak en geur die hem bovenal wild maakte, het was beter dan liefde of pure lust.

Gestoord of niet, het was een roep die hij moest beantwoorden. Het was het bloed dat riep en hij schreeuwde met al zijn kracht die hij nu bezat, terug. Het was een alles verzengende bloeddorst die hij steeds weer zou willen verzadigen. Het was het enige waarvoor hij verder wou leven.

Op dat moment werd het duidelijk. Wie hij ooit geweest was, had geen belang meer. Het stelde niets voor omdat hij nu iets anders was, iemand anders. Sterker, vlugger, mooier en gewoon beter in alles wat hij ooit voordien was. Hij wist dat hij voordien aangesproken werd als noob of newbie. De klank alleen deed hem al walgen. Hij zou met alles breken wat hem ooit maar herinnerde aan zijn vorig bestaan. Vanaf vandaag zou hij door de wereld gaan als iemand die heerst door het bloed. Vanaf vandaag stond hij bekend als een erkend Bingo lid!

Semper Bingo
 
Reactiescore
2.478
@sweehx @Say What?

Allereerst natuurlijk bedankt voor de inzendingen. Echter moet ik jullie op iets wijzen. Er is een subtopic aangevraagd, om de reden dat alles in 1 topic onoverzichtelijk zou zijn. Ik wil jullie dus verzoeken om een eigen topic in dit subtopic te maken. Zoals ik al vermeld in mijn beginpost.

- Hoe doe ik mee? Iedereen kan meedoen aan deze contest (tenzij je geen stam hebt, maar welke noob wil nu niet in een stam:?) en heeft gelijken kansen. Je doet mee door als stam een topic aan te maken met een verhaal/betoog, waarom jullie de beste stam van W53 zijn.

Hiernaast zou donderdag de laatste dag zijn dat je iets zou kunnen inzenden. Er moeten minimaal 3 deelnemers zijn om een prijsuitreiking voor deze contest te verkrijgen. Er zijn nu 2 deelnemende stammen. Dit houdt in dat ik de deadline wil verlengen naar volgende week maandag. Dit zal ik dan ook in de beginpost veranderen. Ik hoop nog altijd dat de stam van David -de man die deze contest voorstelde- met een post komen. Zodat er daadwerkelijk een prijsuitreiking kan komen.
 
Reactiescore
2.478
@sweehx
Ik vind het jammer dat het zover moet komen, maar jou stuk voldoet niet aan de inlever eisen. Dus tel ik ook niet mee, dit is de derde keer dat ik zou verzoek een eigen topic in dit subforum te maken.

Stel dat er dit weekend nog een stam met een uitwerking komt en Anne ff een topic maakt is dit de enige geslaagde contest. Als een stam iets inlevert en Anne maakt voor maandag geen topic dan gaat het feest ook niet door en worden er geen pps uitgereikt.

De keus ligt dus bij jullie.
 

DeletedUser61161

Guest
je mag dan ook wel mijn post in het nieuwe topic bedanken zoals je de post van Anne in dit topic had bedankt :)
 
Reactiescore
2.478
Het is jullie helaas niet gelukt om met het minimaal aantal deelnemers deel te nemen aan deze contest. Tot mijn spijt komt er dus geen uitslag.

Ik wil de twee deelnemende stammen bedanken evenals de twee juryleden die zich vrijwillen hebben aangemeld.

Zodra de mod of t management dit ziet mag dit subforum weg.
 

DeletedUser75329

Guest
Het is jullie helaas niet gelukt om met het minimaal aantal deelnemers deel te nemen aan deze contest. Tot mijn spijt komt er dus geen uitslag.

Ik wil de twee deelnemende stammen bedanken evenals de twee juryleden die zich vrijwillen hebben aangemeld.

Zodra de mod of t management dit ziet mag dit subforum weg.


Jammer maar helaas, leuk initiatief iig ;) Keep it up !
 

DeletedUser78020

Guest
is t al donderdag dan?
Geef me ff de tijd om de stamleden van .S met de neus dezelfde richting in te krijgen, dan krijg je morgen je verhaal.
We hebben enkel geen mooie vrouwen die zo iets in elkaar kunnen flantsen, maar met een stel idioten gaat dat wel lukken neem ik aan.

Sorry ik kan Hammer niet laten zitten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan