A man needs no Kitty

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Dit was de eerste, en laatste, keer dat ik met een effectief bewijs kwam dat aantoont dat jij geen idee hebt wat voor persoon ik ben. Vanaf nu zal ik die moeite niet meer nemen, maar 1 keer vond ik het de moeite omdat er in die hersenpan van je nu misschien toch wel 1 lichtje gaat branden...

Ongelofelijk, ik kan wel huilen om jouw denkniveau. Sneu figuur. Gefeliciteerd met plek op de negeerlijst.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hahahaha er wordt bewezen dat meneer ongelijk heeft en dan reageert die zo. Ge-wel-dig !
 

DeletedUser62862

Guest
Ik gok meer, aangezien ik al langer dan 3 maanden mod ben ;)

Er zijn ook nog geen spotprenten over jou verschenen.
Een gemiddelde mod houdt het na een paar prenten wel voor gezien.
Met uitzondering van Duckieduck en Poo
 

DeletedUser71618

Guest
Hahahaha er wordt bewezen dat meneer ongelijk heeft en dan reageert die zo. Ge-wel-dig !
Op een gegeven moment is het beter zo te reageren dan constant tegen posts in te moeten gaan die langs zijn eigen posts heen lullen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
"Ik weet dat het fout is, maar dit is een copie paste uit een stukje dat moderators hebben geschreven in een blog of weet ik veel welke andere spam pm's die we krijgen"

"Net als jij heb ik respect voor het werk van een controleorgaan. Dat wil niet zeggen dat ik alles wat ze uitkramen zomaar slaafs volg of direct geloof."

Je volgt niet zomaar slaafs wat ze uitkramen, maar je plaatst wel wat ze uitkramen in je handtekening wetende dat het verkeerd is...
Wat scripts verder betreft, die discussie zal al wel eens gepasseerd zijn, maar als jij denkt dat legale scripts zoals SloopAP hetgeen zijn dat werelden uit balans brengt dan heb je geen idee waar je het over spreekt ;)

Zelfs al vertelde Noire jou de waarheid, dat die zelf niet via proxy's accounts heeft aangemaakt. Dan hebben ze die straf misschien gegeven om een andere reden (zijnde zijn betrokkenheid / weet er van en het beheren van zulke accounts permanent). Ondanks dat ik het er mee eens ben dat dit niet zo zwaar bestraft zou moeten worden als de overtreder zelf (Sven), vond iemand in het CM dat wel of had redenen die wij niet hebben om dat terecht te vinden. Zoals ik al zei, je kan zeggen dat iemand schuldig is aan iets of niet (waar we het er over eens zijn dat Noire schuldig is aan iets), maar je kan niet zeggen dat een straf er voor niet terecht is. Er zijn namelijk geen 100% vastgelegde straffen, niet op TW en niet in het echte leven. (denk bv aan de recente zaak van die doodrijder van een meisje van 12 die een zwaardere straf krijgt van de rechter dan dat gevraagd was, we gaan er vanuit omdat de rechter vond dat dit nodig was volgens zijn objectiviteit. Maar het kan even goed dat de rechter zelf een 12 jaar oude dochter heeft en zijn emoties de overhand hebben gekregen. Vind jij dat die persoon nu zijn straf niet verdiend ? Ik neem aan van wel he. Maar iemand andeers, bv zijn moeder, zou daar anders over kunnen denken).

Even reactie dan maar:

Ik heb aan de support toegegeven dat ik VV's beheerde die aangemaakt zijn door Sven. Daar heb ik nooit doekjes om gewonden, dat is gewoon gebeurd. Heb ik ook nooit op een andere manier tegen de stam verteld.

Waar ik echter ook van beschuldigd werd was het aanmaken van de accounts. Dit had ik echter niet gedaan en heeft later het account Prins Pils ook volledig bekend.
Support (Duckje) bleef vasthouden aan het verhaal. Mijn co's destijs (w47 en w52) zijn er nog tegenin gegaan maar er was geen weerwoord tegen aan te vangen. Ik kreeg een global ban en mijn account van w30 en w47 was volledig weggevaagd door een vermoeden van de support. Duckje heeft later ook gewoon toegegeven dat het een vermoeden was.. De ban is echter nooit weggehaald.

Het was geen ragequit. Ik was een bewuste quit omdat ik mij gewoon niet kon bevatten dat na een volledige schuldbekentenis van de daadwerkelijke dader de global ban op mijn account bleef staan. Een spel waar zo'n rechtssysteem van kracht is wil ik niet op spelen en zal ik ook nooit meer op willen spelen.

Heb ik wat gedaan dat niet mocht? Jazeker.
Omdat ze echter vonden destijds dat ik ook schuld moest bekennen aan het aanmaken van de proxy-accounts (wat ik dus niet gedaan had) hebben ze mij de global gegeven en deze is nooit weggehaald. Dat vond ik niet juist, daarom ben ik gequit.

Ik hoop dat het nu helder is. Ik kijk niet vaak meer op dit forum: een snelle reactie moet je dus niet op rekenen. Mijn stamgenoten zijn echter volledig op de hoogte van de situatie en ik heb nooit wat achtergehouden: tegen niemand niet. Mijn verhaal van destijds is hetzelfde gebleven.
 

DeletedUser33115

Guest
Even reactie dan maar:



Ik hoop dat het nu helder is. Ik kijk niet vaak meer op dit forum: een snelle reactie moet je dus niet op rekenen. Mijn stamgenoten zijn echter volledig op de hoogte van de situatie en ik heb nooit wat achtergehouden: tegen niemand niet. Mijn verhaal van destijds is hetzelfde gebleven.

Klopt Jordi, het verhaal is precies hetzelfde en ik vind het nog steeds erg jammer dat het zo heeft moeten gaan.
 
Reactiescore
660
Ja wadde. Dus iets waar we jaren geleden Duckje al op hebben aangesproken dat je niet kan bannen op speculaties doen ze nu jaren later nog steeds.

Maw , ze hebben ons dus echt al jaaren zoet gehouden met het feit dat de tools onfeilbaar waren en ze dus nooit zullen bannen als ze niet zeker zijn.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier toch een beetje ongemakkelijk van word.

De eerste de beste new gen fanatics dude die nu met een inhoudsloze copie paste hier de boel komt afsluiten kan denk wel fluiten naar sympathie van de gemeenschap. Dit kan gewoon niet door de beugel.

Wordt het misschien niet eens tijd voor een soort speler die voor de community staat en kan dienen als een soort ombudsman. Want dit zijn praktijken waar geen woorden meer voor zijn. Ik weet dat Amokro het jaaaaaren geleden even op zich heeft genomen. Er zijn nog van die old gen spelers die zo'n klusje wel op zich kunnen nemen. Ik heb al eens getwijfeld om me als spelmoderator aan te bieden maar ik controleer al een hele dag een stel lagere schoolkinderen. Maar spelers vertegenwoordigen tegen zulke praktijken, daar voel ik eerlijk gezegd wel wat voor.

DIT KAN GEWOON NIET

ps : bedankt CBC om de boel op te helderen
 

Deleted User - 24028

Guest
Even reactie dan maar:

Ik heb aan de support toegegeven dat ik VV's beheerde die aangemaakt zijn door Sven. Daar heb ik nooit doekjes om gewonden, dat is gewoon gebeurd. Heb ik ook nooit op een andere manier tegen de stam verteld.

Waar ik echter ook van beschuldigd werd was het aanmaken van de accounts. Dit had ik echter niet gedaan en heeft later het account Prins Pils ook volledig bekend.
Support (Duckje) bleef vasthouden aan het verhaal. Mijn co's destijs (w47 en w52) zijn er nog tegenin gegaan maar er was geen weerwoord tegen aan te vangen. Ik kreeg een global ban en mijn account van w30 en w47 was volledig weggevaagd door een vermoeden van de support. Duckje heeft later ook gewoon toegegeven dat het een vermoeden was.. De ban is echter nooit weggehaald.

Het was geen ragequit. Ik was een bewuste quit omdat ik mij gewoon niet kon bevatten dat na een volledige schuldbekentenis van de daadwerkelijke dader de global ban op mijn account bleef staan. Een spel waar zo'n rechtssysteem van kracht is wil ik niet op spelen en zal ik ook nooit meer op willen spelen.

Heb ik wat gedaan dat niet mocht? Jazeker.
Omdat ze echter vonden destijds dat ik ook schuld moest bekennen aan het aanmaken van de proxy-accounts (wat ik dus niet gedaan had) hebben ze mij de global gegeven en deze is nooit weggehaald. Dat vond ik niet juist, daarom ben ik gequit.

Ik hoop dat het nu helder is. Ik kijk niet vaak meer op dit forum: een snelle reactie moet je dus niet op rekenen. Mijn stamgenoten zijn echter volledig op de hoogte van de situatie en ik heb nooit wat achtergehouden: tegen niemand niet. Mijn verhaal van destijds is hetzelfde gebleven.

Bedankt voor het verhaal, even alles (eerdere discussie / vooroordelen) opzij gezet en er van uitgaande dat dit de volledige waarheid is:
Er is in dit geval terecht gebanned, de uiteindelijk opgelegde straf (een global ban) is hoog voor de gepleegde feiten en gebaseerd op vermoedens. Laat duidelijk zijn dat ik vind dat er op vermoedens niet gebanned mag worden of de straf er niet volledig op bepaald mag worden. Indien support heeft blijven volhouden dat jij ze hebt aangemaakt en ze hebben daar geen bewijs voor (= bewijs dat jij loog) is de straf veel te hoog, indien jij wel gelogen had en ze hebben daar bewijs voor vind ik de straf terecht.

Maar belangrijk is in deze ook om naar de essentie te kijken: Er is een speler gestraft die illegale zaken uitvoerde. Zoals al meermaals gezegd ligt de maat van bestraffing niet vast, als zij deze straf passend vinden dan is dat zo. Dat is het leven. En ik geloof best dat dit zeer rot is voor jou (en zeker voor je co's), jij (en niemand eig) had zo een zware straf verwacht voor die daden. Maar laat net dat een voorbeeld zijn voor anderen en dat laat anderen 2 keer nadenken voor ze iets gaan doen wat niet mag.

Je speelde met vuur en had nooit verwacht dat de vlammen zo snel zouden oplaaien, het is niet eerlijk dat je hele huis afgebrand is ipv enkel 1 kamer, maar je moet er wel mee leren leven en het is een gevolg van je eigen acties.

Wat betreft dat je er mee stopt: ik kan begrijpen waarom, maar ik vind dat persoonlijk geen reden. Jij ziet het als stoppen omdat het rechtssysteem niet 100% goed werkt, maar het enige wat het rechtssysteem gedaan heeft is iemand gestopt die overtredingen beging. Ze hebben hun werk gedaan, misschien niet goed, maar het is wel gewoon hun werk. Ik heb het al paar keer gezegd, ik heb zulke zaken ook meegemaakt (SloopAP illegaal bv), ik ben ook niet gestopt ondanks dat ik vond dat ze geen gelijk hadden.

Jammer dat je je kop laat hangen omwille van zo iets ;)
 
Reactiescore
660
Jammer dat je je kop laat hangen omwille van zo iets ;)

Ik weet het niet zeker, maar een globale ban, ben je dan niet verplicht om te stoppen?
 

DeletedUser77130

Guest
Bedankt voor het verhaal, even alles (eerdere discussie / vooroordelen) opzij gezet en er van uitgaande dat dit de volledige waarheid is:
Er is in dit geval terecht gebanned, de uiteindelijk opgelegde straf (een global ban) is hoog voor de gepleegde feiten en gebaseerd op vermoedens. Laat duidelijk zijn dat ik vind dat er op vermoedens niet gebanned mag worden of de straf er niet volledig op bepaald mag worden. Indien support heeft blijven volhouden dat jij ze hebt aangemaakt en ze hebben daar geen bewijs voor (= bewijs dat jij loog) is de straf veel te hoog, indien jij wel gelogen had en ze hebben daar bewijs voor vind ik de straf terecht.

Ik was bijna overtuigd dat je het licht gezien had, tot de gatlikkerij in de andere alinea's zich tentoonstelde. Amateur.
 

DeletedUser62862

Guest
Je krijgt voor het eerst een degelijk front deze wereld, en dan opeens geen motivatie meer? Ben jij zo één die het geweldig vind om stamgenootjes te internen en bb dorpen te edelen? Lijkt me toch dat al helemaal geen reet aan is en dat je nu front krijg juist voor meer motivatie moet zorgen?

Nou ik had het iets verkeerd geformulieerd.
Speler 1 kreeg extra werk bij zijn al drukke agenda dus voorlopig geen tijd
Speler 2 zit met zijn studie (wat toch ook zeer belangrijk is) en heeft pas tijd na exames
Speler 3 kwam in een dip nadat speler 1 en 2 zich niet meer in konde zetten.
Speler 4 is eigenlijk een weekendspeler die alleen maar door de weeks onderweg via gsm online komt.

En nee wij vonden het niet leuk BBdorpjes te edelen.
En nee daar is geen reet aan.

Dus zie het niet als geen motivatie maar geen tijd hebben.
En al zeker niet om de verwachte massa te krijgen zonder hulp van een inactieve stam.
Dat is gewoon zinloos om daar maar zelfs aan te beginnen want dat is in mijn ogen een kansloze zaak.

Maar vinden jullie er maar van wat jullie willen wij hebben hier genoeg laten zien al was het niet tegen Fire.
Van harte met jullie overwinnen en veel plezier met nog meer grijze vlekken op de kaart.
Het is nu eenmaal zo gelopen en daar veranderd helaas niets meer aan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik weet het niet zeker, maar een globale ban, ben je dan niet verplicht om te stoppen?
Ik moet zeggen dat ik mij ook even heb laten vangen. Maar als ik me niet vergis is een global ban gewoon dat het betreffende account op elke wereld op bb'en gaat. De bespelers zelf (Jordi) mag volgens mij nog gewoon spelen, ik weet wel niet of dit via het acc Noire nog kan of niet. Het gaat dus niet om een echte IP ban waarbij je niet meer op tribalwars kan, volgens mij zou hij dan ook niet op het AF kunnen.

Ik was bijna overtuigd dat je het licht gezien had, tot de gatlikkerij in de andere alinea's zich tentoonstelde. Amateur.
Ik geef je mijn volledige objectieve mening gebaseerd op dat Jordi de waarheid neer schreef en nu is het weer niet goed voor je...
 

DeletedUser62862

Guest
. Maar als ik me niet vergis is een global ban gewoon dat het betreffende account op elke wereld op bb'en gaat. De bespelers zelf (Jordi) mag volgens mij nog gewoon spelen.

Nou ik weet toch niet zeker ofdat de moderators zelf weten welke regels hieraan verbonden zijn !
Heb ook een global ban gehad op een andere wereld.
Alles werd grijs en ik kon meteen weer op diezelfde wereld overnieuw starten :rolleyes:
Zelfs met zelfde account !

"**** op 2013-08-08 om 15:01 schreef:
Voor deze wereldoorlog kende Quiem al slechte tijden.
Ze hadden de accounts Fyuryus en Get It Together Man verloren.
Als ze nou eens wisten waarom ze deze spelers verloren hebben.
Mooie wereld met trieste moderators die niet wisten wat ze deden.
Omdat er moderators zijn die sancties opleggen zonder bewijs.
Zelfs als Duckje erbij wordt geroepen worden de moderators een hand boven het hoofd gehouden.
Bewijs en nog eens bewijs werd er gevraagd voor de straf maar deze konden ze niet tonen.
Get It together man kreeg een 100% ban voor wereld 27.
Maar als je dan een 100% ban krijgt en alle dorpen worden BB , waarom kan je dan met zelfde account overnieuw beginnen juist op die wereld
Een groot raadsel wat alleen de moderators kunnen uitleggen.
Ga er dan wel vanuit als je om een uitleg vraagt dat dat dagen of wel weken kan duren voor je een antwoord krijgt.
Zelfs tot 2 maal toe werd een support verwijderd ,,,,
Er gaan dan wat maandjes overheen toen er plotseling iemand kwam vragen of ik nog wat wilde gaan vertellen over hoe wereld 27 was verlopen.
Tja dan zakt je broek van je lijf
Er is zijn er maar een paar die weten hoe het verlopen is en dat zijn de moderators want die hebben get it together man op delete gezet.

Gr ****"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Bovenaan