A man needs no Kitty

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Schorsingen/Bans/Berispingen edm. worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem (Game-zaken) of het Gesprek met modsforum (Forum).

Nice copy paste! Wat mogen we wel, misschien moeten we een tel forum aanmaken?? Kan dat dit forum nog wat leven inbregen?? Want er is een keer leven op het forum en dan mag het weer niet????
 

DeletedUser74358

Guest
Ben wel trots op je dat je na 2 maanden eindelijk iets opmerkt wat niet toegestaan is, heerlijke copy paste inderdaad!

Houd je toevallig van eend?
 
Reactiescore
660
haha, rustig gasten, het is maar de boodschapper, ik krijg medelijden.
 

DeletedUser74358

Guest
Nooit medelijden hebben met mods Robbeke, dat hebben ze ook niet met de speler(s) als ze een onterechte handeling uitvoeren. Maar niet verder op ingaan hoor, dan wordt onze Supermod boos
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
17daf5d31998f065059dcebae31b6819.png


Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij vriendinnen hebt als je zo'n mierenneuker bent.
 
Reactiescore
603
Nooit medelijden hebben met mods Robbeke, dat hebben ze ook niet met de speler(s) als ze een onterechte handeling uitvoeren. Maar niet verder op ingaan hoor, dan wordt onze Supermod boos
Dat moet ook niet, ik probeer alleen maar zo goed mogelijk mijn werk uit te voeren :)
 

DeletedUser74358

Guest
Dat moet ook niet, ik probeer alleen maar zo goed mogelijk mijn werk uit te voeren :)

Dan probeer je het niet echt goed hé? Aangezien het al een aantal dagen over bans gaat en dit tevens het enige actieve forumtopic is op het gehele W47 AF...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Dit is gewoonweg heerlijk. Hoe veel keer heb ik je al wel niet gezegd dat je geen idee hebt van wat voor persoon ik ben ? En hier ben je weer een oordeel vellend en je slaagt er in om op 2 zinnen 2 zaken aan te halen die in afgelopen 3 weken bewezen zijn dat ze net niet overeenstemmen met hoe ik ben.

1. (Onterechte) ban -> boos + ragequitten
4 weken geleden is SloopAP illegaal verklaard, onterecht en op een belachelijke manier. De tool hield zich namelijk aan de toen bestaande en zelfs de nu huidige scriptregels en regels van innogames. Toch hebben ze hem afgekeurd, omdat ze na zo veel tijd vonden dat die te sterk was. Er zijn mij, en mij alleen, extra script regels opgelegd specifiek voor die tool. Deze situatie schets geeft reden te meer om boos te zijn, en dat was ik in het begin ook een beetje. Maar nooit omwille van hun beslissing, wel omwille van de manier waarop ze het hebben doorgevoerd. Na deze gebeurtenissen heb ik SloopAP weg gedaan en gewoon weer lekker verder gespeeld. Ragequit ?

3 weken geleden hebben zowel ik al een aantal oud stamgenoten / vrienden een onterechte ban gekregen voor het gebruik van SloopAP. De straffen waren uitgesproken, permanente ban voor alle betrokken accounts. Zowel ik al al die anderen hadden SloopAP verwijderd, de fout lag dus bij het TWteam maar werd uiteraard niet meteen toegegeven. Werd ik boos ? Nee, ik lachte er om en wist dat alles goed zou komen. Dit terwijl anderen een heel stuk minder rustig bleven dan mijzelf. Ik bleef spelen, ik bleef rustig, ik legde de situatie uit en gaf mogelijke redenen van wat er mis zou kunnen zijn gegaan. En toen was er plots een antwoord van Duckje en was iedereen unbanned, ze hebben bij hun controle een datum (of meerdere) mee genomen van de periode waar hij nog toegelaten was.

En hier zit ik nog steeds... na een onterechte ban (meermaals btw), na het voor geen enkele duidelijke reden illegaal maken van mijn tool, na een hele hoop zever met het support, ... Want dat is nu eenmaal wie ik ben !

Verder best erg hoe jij de reactie van Jordi (boos + ragequitte) op een situatie wilt veralgemenen precies of iedereen zou er zo op reageren. Ik niet. Misschien als het volledig onterecht was geweest en hij zo clean was als maar zijn kon had ik zijn reactie begrepen. Maar dat is niet het geval, zelfs al is de global niet terecht, zelfs al is de straf te zwaar, hij speelde met vuur en heeft zijn vingers verbrand. Als je op zo een moment boos wordt en stopt ben je een persoon die niet kan omgaan met de gevolgen van zijn eigen daden.

2.Gebrek aan empatisch vermogen
Zeer recent is er een ruzietje uit de hand gelopen in de chat van mijn huidige stam (nee ik zat er voor niks tussen). Daarop heeft 1 van de 2 de stam verlaten, dit nadat er een paar weken geleden een regel was opgesteld dat wanneer je de stam verlaat je er ook niet meer terug in komt (omdat mensen dat te vaak deden, soms om hun zin te krijgen soms voor de fun). Ik vind dat deze keer anders was, het was een ruzie tussen 2 waarvan 1 de gevolgen zou moeten dragen. Ondanks dat het zijn eigen schuld is omdat die zelf uit de stam is gestapt vond ik dat in deze situatie de persoon wel de kans zou moeten krijgen om terug te keren, weliswaar met een aller laatste waarschuwing. Wie ben ik om mensen geen kansen te geven...

Ik heb het voor hem opgenomen en mijn redenen duidelijk gemaakt, anderen waren het daar niet mee eens en nu is er gekozen voor een tussenoplossing (tijdelijk in de MB stam, later kans om weer door te groeien). Zou een persoon met een gebrek aan empatisch vermogen in zo een zaak opnemen voor die persoon wetende dat hij daarmee een aantal anderen tegen de schenen zal schoppen ?

Als je me niet geloofd, vraag deze gebeurtenissen gerust na. Misschien spreek je op die manier nog eens met iemand die wel weet hoe het is om met mij samen te spelen recent en blijf je niet steken in je speculatie of hetgeen wat een paar personen over me zeggen. Mensen veranderen, mensen leren van hun fouten en mensen verdienen kansen (zeker op een online spel).

Warre het word met de keer triester. Houd je ook steeds zo een pleidooi als je real life word afgewezen? Men mag van jou vinden wat ze willen, je kunt het hoog en laag 'onwaar' proberen te verklaren maar op zulke dingen heb je geen invloed. Sterker nog die drang om het maar te ontkennen bevestigd het alleen. Stel je voor dat Pimsie mij een gigantische lul noemt, dan kom ik echt niet met een pleidooi waarin ik zeg dat Robbeke en Zaeres mij een verschrikkelijk toffe peer vinden omdat ik ze altijd pp en complimenten geef. (= referenties + argumenten)


Nooit medelijden hebben met mods Robbeke, dat hebben ze ook niet met de speler(s) als ze een onterechte handeling uitvoeren. Maar niet verder op ingaan hoor, dan wordt onze Supermod boos

Haha, don't shoot the messenger :D
 
Reactiescore
660
We weten toch allemaal dat het braaf knikkende dienaren zijn, die het voor de pp doen :p
Ik heb nu pas door dat het die fanatics weet ik veel mod is. Namechange.
Nja, van één ding kunnen we hem alvast betichten, erg consequent is die niet.
;) (en de knipoog)
 

DeletedUser74358

Guest
Het is dat je het zegt. Maar het is over met de grapjes. Mods doen hun keiharde best om consequent te zijn en zullen altijd pas beslissen mits zij er zeker van zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre het word met de keer triester. Houd je ook steeds zo een pleidooi als je real life word afgewezen? Men mag van jou vinden wat ze willen, je kunt het hoog en laag 'onwaar' proberen te verklaren maar op zulke dingen heb je geen invloed. Sterker nog die drang om het maar te ontkennen bevestigd het alleen. Stel je voor dat Pimsie mij een gigantische lul noemt, dan kom ik echt niet met een pleidooi waarin ik zeg dat Robbeke en Zaeres mij een verschrikkelijk toffe peer vinden omdat ik ze altijd pp en complimenten geef. (= referenties + argumenten)

Dit was de eerste, en laatste, keer dat ik met een effectief bewijs kwam dat aantoont dat jij geen idee hebt wat voor persoon ik ben. Vanaf nu zal ik die moeite niet meer nemen, maar 1 keer vond ik het de moeite omdat er in die hersenpan van je nu misschien toch wel 1 lichtje gaat branden...
 
Reactiescore
7.918
Ah ze hebben weer een nieuwe marionet weten te vinden. Ben benieuwd hoelang deze mod het gaat uithouden. Ik gok 2-3 maandjes.
 

DeletedUser61134

Guest
17daf5d31998f065059dcebae31b6819.png


Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij vriendinnen hebt als je zo'n mierenneuker bent.

Bruh, hij heeft mij <3

Dit was de eerste, en laatste, keer dat ik met een effectief bewijs kwam dat aantoont dat jij geen idee hebt wat voor persoon ik ben. Vanaf nu zal ik die moeite niet meer nemen, maar 1 keer vond ik het de moeite omdat er in die hersenpan van je nu misschien toch wel 1
lichtje gaat branden...

Ze houden van speculeren natuurlijk, maar om nou een brandende kaars bij zaagsel te houden vind ik wel erg extreem.
Weet niet of ik dat kan goedkeuren Warre :eek:
 
Bovenaan